2015-02-13, 18:56
Moderator
zanteras avatar
Klarar inte av Höglund men tror tyvärr att hon och Jesper vinner, då de på förhand känns mycket starkare. Hade nästan hellre sett Guillou i en final.
Citera
2015-02-13, 19:00
Medlem
Trumpeters avatar
Tror och hoppas på Höglund/Rönndal
Citera
2015-02-13, 20:05
Moderator
sm910difs avatar
Brukar inte SVT sända programen på SVT Play "live", dvs att man bara kan se så långt in i programmet som sändningen är på TV? Nu ligger hela kvällens avsnitt redan ute i alla fall.
Citera
2015-02-13, 20:06
Medlem
Hur kan Rönndahl inte klara det på 6 poäng - "LAND" i staden som sträcker sig från O till O?
Citera
2015-02-13, 20:06
Bannlyst
Gillar bägge lagen, Men Lina är fasansfullt vacker. Och i dag extra , med svarta ögon som matcher hennes kläder. Sen är ju Jesper rolig, Men ja håller på Jason o Lina. Hon e duktig. Elisabeth inget jag vill ha i en final
Citera
2015-02-13, 20:08
Medlem
Men nu skäms jag som en hund - blandade ihop Orlando med Oklahoma. Tänkte hela tiden på New Orleans när jag såg tågfilmen. Å jag ser mig som USA-älskare, har varit på västra sidan med fy vad jag skäms att jag trodde mig veta i vilken delstat Orlando ligger.
Citera
2015-02-13, 20:10
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diogenes.Kynos
Gillar bägge lagen, Men Lina är fasansfullt vacker. Och i dag extra , med svarta ögon som matcher hennes kläder. Sen är ju Jesper rolig, Men ja håller på Jason o Lina. Hon e duktig. Elisabeth inget jag vill ha i en final
Håller med. Egentligen skulle jag vilja se ett lag bestående av Jesper och Lina. Dessa två är nog var för sig de starkaste denna säsong och skulle bli ett mycket bra lag. Jesper skulle slippa dras med virrpannan Bettan och Lina skulle slippa Jason.
Citera
2015-02-13, 20:10
Medlem
Smerchs avatar
Nej nu är väl Jesper och cyklar? Hörde inte frågan, men menade han att Kerouac skrivit stäppvargen?
Citera
2015-02-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Klarar inte av Höglund men tror tyvärr att hon och Jesper vinner, då de på förhand känns mycket starkare. Hade nästan hellre sett Guillou i en final.
Guillou är ju psykopat, han är helt störd i huvet sen han skrev den där krönikan där han kallade Sara Skyttedal för rasist. Klarar dock inte heller av Höglund, hon ser ju ut som en 100-åring (och vad är det med hennes hår? Det står liksom en decimeter upp runt hela skallen?) och babblar för mycket - oändliga haranger av obegripligheter. Men Rönndahl gillar jag. Vad tycker ni om hans dialekt? Mer lundensiska än så blir det knappast. Två lundensare i kvällens program för övrigt.
Senast redigerad av ggr 2015-02-13 kl. 20:33.
Citera
2015-02-13, 20:14
Moderator
Dr Kings avatar
Trodde för en sekund där att Luuk skulle ställa en fråga inom strängteori. Det hade kunna bli den svåraste frågan någonsin i På Spåret.
Citera
2015-02-13, 20:15
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Nej nu är väl Jesper och cyklar? Hörde inte frågan, men menade han att Kerouac skrivit stäppvargen?

Lika illa att Höglund tror att Hemingway skrev dharmagänget.
Citera
2015-02-13, 20:16
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diogenes.Kynos

Hon har dock bedrövlig klädsmak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in