Citat:
Ursprungligen postat av
Rati
I ärlighetens namn, hur många personer har inte blivit uthängda på Flashback.
Det har varit ett stort antal uthängningar med 1000-tals osmakliga inlägg som följd MEN det har drabbat alla samhällsgrupper och hela den politiska skalan av personer som inte har gjort det för ekonomisk vinning.
RG håller sina egna om bakom ryggen och Aftonbladet har en tydlig politisk vinklig och vinstsyfte.
Jag försvarar absolut inte de som gör allt för att göra livet surt för de som blir uthängda här (jag har i många fall själv deltagit även om mitt deltagande har bleknat i jämförelse de värsta näthatarna) men inte fan det går det att jämföra! Hatet på Flashback är en biprodukt av anonymitet och yttrandefrihet som används av vanliga människor Aftonbladet använder nu uthängningar som ett verktyg att tysta meningsmotståndare och den data som utnyttjas kommer från kriminella vänsterextremister.
Jag kan bara minnas att jag näthatat Kevin Kapstad efter att han begick den största våldtäkten på svensk hockey i modern tid
https://www.youtube.com/watch?v=au_J2q3bb5s
Jag tror dock inte ens att jag önskade livet av honom utan nöjde mig med att han aldrig mer borde få beträda en idrottsplan men det är väl lite samma sak som att dö för en hockeyspelare. Aftonbladet blir väl skitsura och hänger ut mig p.g.a att han inte är svensk... Men jag lovar att stå fast vid det jag skrev om Kapstad om Aftonbladet knackar på dörren!