Citat:
Eftersom du tokljög om förundersökningen i Sverige så ligger du rätt lågt i kurs just nu...
Besvara frågorna som Ursprungligen skrivit
Sen kan du även svara på följande fråga
Om alla skall få gratis medlemskap (som ni skriker om är SÅ bra med produkten) genom att värva 4 medlemmar. Hur skall ni få jordens befolkning att räcka till?
(Du kommenterar inte räkneexemplet som bygger på 5000 medlemmar ovan)
Besvara frågorna som Ursprungligen skrivit
Sen kan du även svara på följande fråga
Om alla skall få gratis medlemskap (som ni skriker om är SÅ bra med produkten) genom att värva 4 medlemmar. Hur skall ni få jordens befolkning att räcka till?
(Du kommenterar inte räkneexemplet som bygger på 5000 medlemmar ovan)
Pellets;
Jag behöver inte ligga lågt på något sätt, har gjort hela min resa, jag kan Worldventures innan och utan, medans du är en inkompetent dåre som, när jag är färdig med denna tråd ingen kommer lyssna på.
Det är bara fakta, ingen idé att lägga ner till på att kommentara en dåres inlägg!
Bara en sådan sak, jag talar om för dig att ALLA som tjänar pengar på Worldventures, har f-skattsedel!
Du fortsätter, TROTS att du har INGEN kännedom om Worldventures att påstå att nä så är det inte att alla har f-skattesedel!!
Det är tragiskt, nu skall jag berätta för dig hur Worldventures fungerar!
När representanten börjar få återkommande inkomst, från bolaget skickas per automatik ett mejl till representanten, där man att nu måste du skicka in din F-skattesedel!
Tills dess att representanten inkommit med f-skattesedeln, håller bolaget inne provisionerna, vilka släpps direkt efter det att den har inkommit!
Så, du har som vanligt så fel - Herr Expert!