Citat:
Eh nu var jag inte med för 100 år sedan men mycket tvivlar jag är annorlunda. Naturligtvis måste du ta upp vad muslimer gjort för att rättfärdiga din åsikt eller styrka det rättfärdiga i att framställa och sprida spefullt material som berör islam. Gör de det inom mittt lands gränser? Naturligtvis är det då ett problem som vi gemensamt måste råda bukt på, liksom åt andra hållet också. Konstigt att då exempelvis vakten som behandlade nioåringen här på forumet får en mängd svar på sitt agerande med betoning på pojkens ursprung, isådana lägen handlar det även där om folkgrupp. Men om jag säger invandrare spefullt är det grov rasism, trots att invandrare inte alls är något annat än någon utifrån och aldrig en specifik grupp, varken via ursprung, etnicitet, hudfärg, religion, sexuell läggning, kön, politisk tillhörighet, etcetera etcetera.
Dubbelmoralen frodas iallafall
Dubbelmoralen frodas iallafall
Vadå, var inte med för 100 år sedan?
Du sa ju själv att judar ritades som karikatyrer.
Muslimer ritas inte som karikatyrer. Profeten som ideologin Islam ritas som karikatyr.
Vad i denna information får du inte in i skallen?
Sedan är det SJÄLVKLART att det är viktigt att anhängare till en ideologi har MÖRDAT personer för teckningar. Jag "rättfärdigar" inte min åsikt. Jag beskriver verkligheten som den ser ut.
Sedan har anhängare till ideologin Islam försökt skada människor som "hädat profeten" även här, se Lars Vilks.
Och vad fan har resten av ditt inlägg att göra med någonting?
En invandrare i en annan situation där alla drar människor över en kam, relaterar till en ideologi, hur?
Du är skrämmande dum. Att hävda att jag "sprider hat om islam" är bara sjukt.
Att du sedan fortfarande inte förstår skillnaden på en ideologi och folkgrupp är bara komiskt.
Dina exempel skulle ha varit mer logiska om din analogi såg ut så som att Judar ritade Hitler, och nazister blev då förbannade och mördade judarna.
Hade du försvarat judarna i denna situation? Självklart.
Men det är inte vad du gör, du kallar judarna i denna analogi för "rasister".
Lyssna när en intellektuell människa pratar om Islam och försök ta till dig av informationen
https://www.youtube.com/watch?v=itBK3KBMRGM