Kanske en liten sammanfattning för dom som inte vill plöja igenom hela tråden med all pajkastning
Aftonbladet som till skillnad från Expressen endast hängt ut offentliga personer med namn har i dagarna hängt ut följande "Näthatare/Rasister/ etc"
-
Joel Ankar, jurist och medarbetare till EU-parlamentarikern Kristina Winberg (SD).
Kan tillskrivas följande citat:
Citat:
"Judesvinet har exakt 0 charm utan har en pissig fittattityd mot de flesta verkar det som" (angående professor Jerzy Sarnecki)
Citat:
"Islam och dess folk är ett helvetespåfund som skall drivas tillbaka till öknen, med vapen om så krävs. Dessa självömkande, hycklande och chauvinistiska as till muslimer har skadat den civiliserade världen mer än något världskrig."
Citat:
"Jag skulle tro att många män som slår sina kvinnor gör det av samma anledning som vissa föräldrar slår sina barn; nämligen av frustration och förtvivlan och en känsla av att kvinnan inte förmår ta till sig av verbal kritik alternativt inte ens går att diskutera normalt med, och således endast är mottaglig för en resolut örfil eller dylikt."
Pudlade men fick sparken.
-
Joakim Andersson, tidigare S/MP politiker i Lanskrona som officiellt vurmade för invandringen men i skydd av anonymitet visade vad han egentligen tyckte.
Kan tillskrivas följande citat
Citat:
”Ett stort grattis till alla i Landskrona, en kriminell blatte mindre... Den bästa julklappen. Nu hoppas jag på en trevlig nyårspresent också.” (gällande gängskjutning)
Citat:
"Men till hösten ska jag i alla fall förhoppningsvis vara borta från Blattekrona. Den kan staden sitta här med sina kosvoalbaner."
Spred även namnen på utländska kriminella personer:
Citat:
"De våldtäktsberikande männen är: …"
Menade att han hade laglig rätt att uttrycka sina åsikter och stängde dörren i trynet på Aftonbladets reportrar.
Aftonbladet har även hängt ut följande personer utan namn
-
Läkaren med specialkompetens som arbetar på ett större sjukhus.
Kan tillskrivas följande citat:
Citat:
"Det är hennes egen negerunge, köpt för dyra pengar i Afrika och tänkt att fungera som en chic accessoar." (angående Carola Häggqvist och hennes adoptivbarn)
Citat:
"Du kan ta negern ur djungeln, men aldrig ta djungeln ur neger. Sant då, sant nu och sant imorgon."
Citat:
"Jag vill inte ens tänka på hur många gamlingar från arabvärlden som dyker upp på akuten, direkt från Arlanda, för att läggas in på svenska sjukhus."
Pudlade och kan misstänkas ha fått behålla sin anonymitet som tack.
-
Skogsarbetaren som enligt Aftonbladet varit så hemsk mot Karin Kakan Hermansson att det ska upp på löpet.
Kan tilldelas följande citat:
Citat:
Och denna bossen (läs Kakan) nedkämpas i min fantasi med en 40mm spränggranat ifrån den under automatkarbinen monterade granatkastaren - varpå Kakan sprängs i ett enda stort moln utav feministisk sörja, frätande syra, och ister.
Varpå man sedan går fram till kadavret, sliter av huvudet, och sedan knäpper upp byxorna, och sedan lägger en rejäl kabel medans man visslandes bläddrar i en herrtidning.
Citat:
"överviktig, gravt uppmärksamhetstörstande ... med alla bokstavskombinationer man kan tänka sig"
Stod upp för sina åsikter och vägrade pudla när Aftonbladet kom på besök.
Utöver dessa personer har Aftonbladet även pratat med en del "offer" och publicerat diverse inlägg från olika trådar på Flashback.