2015-02-11, 00:42
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Aftonbladet outar Admin men kan dom göra nåt och bor han ens i Sverige?:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article20296534.ab

Jan Axelsson = Svensk hjälte

Sug en fet kuk och kvävs, Aftonbladet.
Några människor skriver text och delar sina tankar på internet (tankar som redan fanns i deras huvud, nu finns dom i textform, vad hemskt, det är verkligheten, hantera den eller blunda för den. Men be fan inte mig att inte tänka) ges extremt mycket uppmärksamhet på tidningens förstasida i flera dagar,
MEN, när Sverige gör affärer med en diktatur som Saudiarabien blir det en artikel som snabbt trillar ner till botten.

Vad är det för jävla agenda ni driver, Aftonbladet?
Vad är det för samhälle ni står för?
VIDRIGT!

Men jag ser ett samband!
Saudiarabien vill tysta sina medborgare och det vill även ni.

Vart outar ni de återkommande ISIS-krigarna som torterat familjer?
Antar att även ni tycker att de bör få jobb istället.

Ni är vidriga Aftonbladet och Researchgruppen.
Nu har ni även gjort ett rejält jävla övertramp som är för sent att ta tillbaks.
Citera
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Läs detta och begrunda sedan varför Aftonbladet gör det dom gör.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20296255.ab

Jo, på grund av att det finns ganska många personer som uppför sig vidrigt här på FB.
Påstå gärna att sådant här beteende ska vara skyddat av "yttrandefriheten"...
Då har ni inte fattat vad den friheten är till för. Ni borde fan skämmas...

Haha!
Vilken duktig och lydig Aftonbladet-läsare du är då!
Du går ju rätt in i fällan, och reagerar exakt så som de vill att du ska reagera!
Det här tar de ju upp bara för att den okunnige Svensson som knappt vet vad Flashback är ska reagera instinktivt med ett godkännande av förbud "för att skydda stackars ungdomar som blir mobbade".
Ren och skär skademinimering för att "förklara" uthängningarna.

Det handlar BARA om att stoppa frustrerad kritik av "folkutbytet" (ett träffsäkert begrepp som några invandringskritiker här på Flashback skrivit mycket om)
De skiter fullständigt i självmord och ledsna tonåringar.

FATTA!
Senast redigerad av kofotskenta 2015-02-11 kl. 00:44. Anledning: Stavfel
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Så rg påstår att de har 40 000 användares mail och personnr?
Isf måste de väll ha hållit på och granska under en väldigt lång tid för att hitta 40 000 användare som uttrycker sig rasistiskt och/eller sexistiskt, om det ens är möjligt.

Att allt detta inte är någon spontanhandling märks väldigt tydligt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Självinsikt är då inte Aftonbladets starka sida. De lever ju själva på att leverera spyor, men till skillnad från Flashbacks är deras inte ens färgglada.

Det är det främsta kännetecknet på en hycklare. En kärring jag vet som var en lokalkändis (hon är död idag) var en "from" person som gick i kyrkan varje söndag etc. Trots detta stal hon mat från sin arbetsplats - hon arbetade i ett storkök. Hon hade ingen dålig ekonomi på något sätt men stal ändå mat. Aftonbladet består av människor av precis den sorten, fast de har ett enormt mycket större inflytande.
Citera
2015-02-11, 00:44
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Aftonbladet outar Admin men kan dom göra nåt och bor han ens i Sverige?

"Outar"

http://www.flashback.se/flashbacks-historia

Copyleft © 1983-2015 Flashback Media Group AB | Ansvarig utgivare: Jan Axelsson
Citera
2015-02-11, 00:47
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Lena Mellin skriver av sig lite i en krönika i Aftonbladet och vill tillsist ha tips på hur man ska komma åt att lagföra näthatare effektivare i framtiden men kommentera hennes text, det får man göra någon annanstans...

Hon har väl en mejl? Det effektivaste sättet att komma åt och lagföra näthatare i framtiden är att förbjuda Aftonbladet och att sedan gå igenom hela deras databas för att finna brottsligt näthat.

Mejla henne och meddela det tipset.
Citera
2015-02-11, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
När var det en seriös tidning? Det har väl i stort sett alltid varit en tabloidtidning.
Dock kan man ju knappast beskylla dem för att inte gräva.. hela flashbackgrejen lär ha byggts av inihelvete massa grävjobb och research.

Ja, jo det var nog faktiskt länge sedan. Om jag tänker efter så var det väldigt länge sedan.

Jag tar härmed avstånd från min tidigare kommentar
Citera
2015-02-11, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljuvligabajs
Fyfan.. Jag har inte skrivit här på länge pga den sjunkande kvaliten men nu är det dags för ett inlägg. Ja har själv just upptäckt att jag finns med på listan som det stått om i tidningarna och vems är ansvaret? Vet ej men det känns för jävligt. Är jävligt besviken just nu och tänker inte dölja det som hänt är en skandal och alla inblandade borde fan skämmas. Riktigt svagt av alla att ha läckt uppgifter som borde varit privata. Är själv en seriös person och vill att min integritet respekteras. Visst har kanske skrivit ett och annat om att jag vill döda den eller den personen men ja har inte gjort det eller hur? Kanske varit nära på fyllan men har aldrig gjort det. Ja vill bli behandlad som männska ja me

Så jävla smärtande och se när svennebanan kommer och gör avbön med mössan i hand...
- Visst, har kanske skrivit att jag vill döda den och den personen men jag har inte gjort det eller hur?

Sluta kaxa på internet är mitt tips...
Citera
2015-02-11, 00:55
Medlem
Findmypasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Så rg påstår att de har 40 000 användares mail och personnr? Isf måste de väll ha hållit på och granska under en väldigt lång tid för att hitta 40 000 användare som uttrycker sig rasistiskt och/eller sexistiskt, om det ens är möjligt.

De har hållit på i flera år och 40 000 kan nog stämma. Svårigheten är väl att sortera ut och identifiera de som är riktigt intressanta i sammanhanget. Ideologerna ligger risigt till medan enfaldiga följare bara betraktas som ett ointressant bottenskrap.
Citera
2015-02-11, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Hon har väl en mejl? Det effektivaste sättet att komma åt och lagföra näthatare i framtiden är att förbjuda Aftonbladet och att sedan gå igenom hela deras databas för att finna brottsligt näthat.

Mejla henne och meddela det tipset.
Jan Helin vill ju ha "en bredare debatt" och det får vi ju inte om jag och valfri journalist sitter och mailar för oss själva?
Citera
2015-02-11, 00:59
Medlem
Norrlands.gulds avatar
När de hittade EU juristen, tror ni det var för att han hade sitt namn som mail eller gick de djupare och kollade, för ärligt talat, vilket hästjobb är det inte att sitta och söka upp folk och titta vem som skrivit vad osv?
Citera
2015-02-11, 01:02
Medlem
Jag tror Aftonbladet ser Flashback som ett stort hot. De är båda stormakter. Aftonbladet är USA och Flashback är Ryssland.

Tror att alla aftonläsare är trötta på deras girighet av att tjäna pengar. All jävla reklam skapar bara irritation. Istället väljer nog många Flashback istället där alla nyheter ändå hamnar bland aktuella ämnen.
Därav måste de nu hitta ett sätt att smutskasta sin motståndare eller rättare sagt sin överman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in