Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
Den enda som ingen verkar speciellt förtjust i är Fritte. Stackarn.
För övrigt tycker jag "alla" gillade nisse från första stund. Jag själv skrev lite negativt om honom i början, och tycker kanske fortfarande personligen att han är aningen begränsad, men allmän konsensus var ju bland majoriteten att han var skönaste killen. Han blev den nye David Druid. Alla Flashbackare älskar honom.
Soneby känns det som om folk gillar att pissa på också. Ibland med all rätt fast oftast inte. Han bidrar med en sammanhållning och hjälper framförallt till att hålla ner Nisse på jorden. Däremot har jag fått för mej att han ljuger lite för ofta. Ett exempel är någon gång när han berättar en anekdot om någon som "råkade skjuta en giraff av misstag på en saffari i Afrika" men han säger sedan att det var en skröna på internet. Men bara några avsnitt senare så berättar han om en snubbe som han känner och nämner honom i förbigående som "det var han som sköt giraffen som jag berättade om".
Tycker iofs Fritte är rätt skön emellanåt. Dock kan han också sabba ett kanonskämt genom att ge det en egen tvist som bara är tråkig. Han är den typen av snubbe som, när någon annan gör en bra imitation som alla garvar åt så kan man ge sej fan på att Fritte också ska försöka och gör det sämre.