Citat:
Ursprungligen postat av
canadianresources
Tror inte det kommer vara något som helst problem att skrapa in 200 tuss. Dom har redan dragit in nästan 50 på knappt tre dagar. Vore fett om vi kunde dubbla med 400 000 så dom får lite lön också. Sponsra för fan.
Första dagen blev det 35000. Nu är det typ 40 000 efter 3 dagar.
Den andel som kan tänka sig betala betalar väl i början, sen stannar det av. Inte så det ökar proportionerligt lika mycket per vecka.
Tror på sin höjd de får ihop 100 papp.
Har dock inte betalat nåt själv. Får väl slänga in nån hundring eller två