Citat:
Ursprungligen postat av
SlaktarBosse
Har dragit igenom ett tjugotal avsnitt vid det här laget och kan väl konstatera vilka kriterier varje avsnitt måste uppfylla vid det här laget;
- Nisse Hallberg
- Aldrig någonsin deras skånska polare
Nisse är ett sådant underbart förfall att lyssna på; full i tid och otid, grov och rapp i käften, en umgängeskrets av allsköns profiler med en arsenal av vidriga/underhållande/obegripliga anekdoter. När han drog igång sin teori om Hans Fahlén och Kristin Kaspersen och deras fjällknullande i något halvgammalt avsnitt, och Sorneby blir "illa till mods" av ordvalet fick mig dubbelvikt en bra stund.
En hygglig podd med rätt jämn kvalitet på avsnitten överlag.
Haha håller helt med Nisse håller verkligen ihop hela skiten. Att han inte ens är medveten om sina jävla ordval, "vika upp en jävla pizza i huvvet". Hans familj verkar ju lite... annorlunda samt att han själv måste varit ett mycket konstigt barn
Var är det han jobbar nu igen, måste nog ta mig en vända dit