2015-02-10, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
Vad detta handlar om är ju att FB är en direkt konkurrent till kvällstidningarna. De försöker med näbbar och klor skjuta FB i sank, för att undvika sin egen död. Fulspelet har bara börjat.

Tyvärr är det på detta vis. Man läser nyheten i Expressen eller på Aftonbladet, kontrollerar sedan sanningshalten och den rätta storyn på flashback.

Tyvärr gammelmedia, ni valde att köra ert race med lögner, förvridna sanningar och genom att styra svenskar likt marionettdockor in i den en enda tillåtna heliga pk-andan. Det går inte längre, svensken har andra informationskällor i takt med utveckling, samt har genom universitetsutbildningar lärt sig att bli mer källkritiska. Er tid är ute.

För övrigt så är er uppgift att granska stat och makt, inte enskilda individer. Finns ingen integritet kvar i detta land, du får inte ha fel åsikter och helst ska du drivas in i döden som oliktänkare. Detta tack vare några enskilda personer på våra mediabolag. Fy fan för vänstern- ni gör mig illamående. Ni "dom goda"
Citera
2015-02-10, 11:37
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunthunter
Sedan kommer det fram att läkaren hatar negrer.. Kan man då undra om läkaren kanske inte gjorde sitt bästa för att rädda dessa patienter pga sin hudfärg ?

Du ser dilemmat.
Detta är givetvis kritik som även kan resas mot ex. Anna Ramberg. Kan man som sverigedemokrat förvänta sig en opartisk behandling i svenska domstolar när generalsekreteraren för advokatsamfundet är uttalad motståndare till partiet? Hur stort inflytande har hon på den information som når ut till medlemmarna? Kommer en advokat som med framgång försvarar en sverigedemokrat ha någon möjlighet att avancera i karriären eller kommer denne nå ett " politiskt glastak". Hur kommer detta påverka rättssamhället?

Allt är givetvis spekulation, men det är samma typ av spekulation som du ägnade dig åt.
Citera
Medlem
Hahaha vad roligt att alla dessa internet rasister blivit lite svettiga......har ju sagt 1000 gånger om, ni skriver saker som ni aldrig skulle kunna stå för mellan 4 ögon........fantastiskt roligt att också en hel del aktiva SDare visar sina riktiga färger :=)
Citera
Medlem
steveY2Ks avatar
Kan någon förklara för mig hur det är möjligt att luska fram användare med hjälp av en mailadress.
Det enda scenariet jag hittar är: Personen i fråga har ett liknande användarnamn som sin personliga mailadress.
Citera
2015-02-10, 11:40
Bannlyst
Kan folk inte så för vad de skriver på Flashback så är ju hela deras liv en lögn.

Varför nojar ni?
Citera
2015-02-10, 11:40
Medlem
JAMs avatar
Ett annat problem som ingen tar upp, som är lite filosofiskt intressant kanske; Alla de som har liknande tankar med som INTE yttrar sig, är de egentligen de som vi bör vara rädda för?

Jag går ju hos läkaren som alla andra. Är opererad mer än ett par gånger (stora operationer) och funderar såklart på läkarens roll i det hela.

"- Hej jag heter Si och Så och hatar vita män jag antar kanske kan vara rasister!" hade såklart inte varit något trevligt att höra även om jag inte är rasist. Jag antar att en neger känner detsamma om denna personen outas. Det är detta debatten handlar om.

Vad den inte handlar om är att hela landet består av individer som hatar andra, men som "vi" struntar i, för de håller käften. Ett läge som klart försämrats sedan invandringen med otroliga mängder trasiga individer och åsikter tagit sig in i landet. Det finns ju trors allt en anledning till att allt fler skjuts ner på öppen gata, mitt på dagen, inför småbarn.

Enda skillnaden är att de inte "skrivit av sig" på Flashback innan. Och dessutom begår bevisade brott. Och till allt detta hyckleriet från media i samhället.
Citera
2015-02-10, 11:42
Medlem
JAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Varför ponera? Varför oroa sig och vända upp och ner på ett helt samhälle innan något har hänt? Man kan måla upp vilket skräckscenario som helst, men varför oroa sig för något som inte ens misstänks ska ske?
Väl skrivet. För det finns ganska många "instabila individer" i samhället som vi torde vara MER rädda för isåfall, om vi nu skulle anta en del skräckscenarios...
Citera
Medlem
Warthogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Jo, jag klagar på precis alla som bidrar till Aftonbladets existens. Det är fruktansvärt ansvarslöst att hålla dessa kulturmarxistiska hatsjater levande.

Helt rätt av Aftonbladet att avslöja dessa fega nationalistkräk som sitter och tömmer sin tarm på Flashback. Bra att några av dom värsta får smaka sin egen medicin..
Citera
Medlem
Vänstern strävar ALLTID efter diktatur. Så ock här där en vänsterfilosof gravallvarligt mässar: "Det är skillnad mellan yttrandefrihet och hat" Och bara yttrandefriheten ( som han eller hon definierar den) skall åtnjuta källskydd.

1) En konsekvens av resonemanget är är att vem som helst, t ex AFA, Aschberg eller Aftonbladet vid ett och samma tillfälle får agera lagstiftare ( bestämma vad som avses med hat) döma den förmenta brottslingen, agera förundersökningsledare och godtyckligt utmäta straffet på stället.

Det är vad man brukar kalla pöbelvälde. Och kommunisterna mördade kanske 100 miljoner människor i Östeuropa och Sovjet - med just resonemanget ovan som grund.
Citera
2015-02-10, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonolimit
Kan folk inte så för vad de skriver på Flashback så är ju hela deras liv en lögn.

Varför nojar ni?
Vissa har kanske en karriär att tänka på ? en familj och vänskapskrets som förgörs av dessa gangsters.

Sedan finns det säkert dom som sitter och väntar på ett pling på dörren, men sådana kommer nog inte hängas ut.
Citera
2015-02-10, 11:44
Bannlyst
Så vadå dom har gått igenom 40 000 konton och hittat tre flashbackare som är tillräckligt anständiga för att det ska va snaskigt att hänga ut dom i pressen?
Citera
2015-02-10, 11:44
Medlem
RadioDDR1s avatar
Så länge som ni skriver utifrån Allas Lika Värde har ni INGET att frukta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in