2015-02-10, 10:10
Medlem
Benramin567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pletheneis
Svenska "natonalister" och "realister" anklagar judar för att vara ryggradslösa.. Men titta hur vidrigt ryggradslösa och skrämda dessa svenska "nationalister" blir när de blir konfronterade i det öppna. Här på flashback så framställer man sig själva som nationalhjältar och "invandringsbekämpare" men deras testosteron håller inte när de kliver utanför sin dataskärm

All heder åt AFTONBLADET.SE som faktiskt visar dessa svenska nationalisters rätta ansikten.
Jag tycker dock du generaliserar ganska hårt här...
Citera
2015-02-10, 10:10
Medlem
InspiredWireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nötallergiker
EU-parlamentarikern Joel Ankar nu. Hahahaha, vilken totalt stolpskott!! Stor humor och helt underbart att AB gör detta.

Denna mannen kan bara hata, trots att vinstlotten serverat honom ett lyxliv på ett silverfat. Totalt utan empati för medmänniskor runtomkring som inte haft samma tur.

Karriär över. Livet slut. Så går det.

Jäklar vad jag ser fram emot de senaste dagarna, om man ska få en sådan här present varje dag.

Av all inlägg om hur han älskar crystal meth, att förnedra prostituerade och våldta sin flickvän så är nog det största brottet att han skriver att han vill dö till Guns n roses "knockin on heavens door" och the Eagles
Citera
2015-02-10, 10:11
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marilyn.Ruby
Jag har inte ens en jävla aning om vad det där satans unvis.it är. Ska du inte klaga på alla andra som också har länkat?

Jo, jag klagar på precis alla som bidrar till Aftonbladets existens. Det är fruktansvärt ansvarslöst att hålla dessa kulturmarxistiska hatsjater levande.

Varsågod. http://unvis.it/
Citera
Medlem
Det är ändå lite förundrande hur omedvetna många högutbildade är, närmast obegåvade och lite dumma. De använder privata officiella personliga mejladresser överallt på nätet, eller ännu värre sin jobbadress, surfar och skriver på företagets nätverk där allt loggas eller ännu värre på offentliga myndigheter där detta kan begäras ut av vem som helst.
Hade det varit för 15 - 20 år sen hade man kunnat förstå att kunskapen om nätet inte varit så hög, å andra sidan började jag själv använda nätet 95/96 och insåg redan då att försiktighet med att de egna personuppgifterna var av största vikt, att uppge personnummer gör man bara inte om det inte är hos myndigheter eller kanske det som upplevs som seriösa företag.
Citera
Medlem
Jezebel82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag förstår vad du menar, dock tycker jag inte att det är okej. En yrkesroll är just bara en roll, den kan skötas exemplariskt inom givna ramar oavsett vederbörandes privata åsikter. Alla har rätt att hysa åsikter, även att uttrycka dem, jag kan inte se något kontroversiellt i att ett apoteksbiträde som prickfritt kränger mediciner privat i sin egen hjärna hatar sjuka människor, gör du?

Hur gor du ditt jobb egentligen? Ar det en robot som tar over din kropp och sjal och tar bort alla dina asikter och vad som ar du? Wow..later laskigt. Tror inte att manga klarar det. Oftast ar manniskor fortfarande manniskor pa sitt jobb. Allt fran Beyoncé till lilla du.
Citera
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
STOPP OCH BELÄGG! Bevis på att någon är rasist tack!

Allmänheten anser nog att denne Miljöpartist har uttryckt sig rasistiskt, specielt med Mijöpartiets politiska inriktning.
Citera
2015-02-10, 10:12
Medlem
ArneIIIs avatar
Förstår inte. Joel Ankar är väl inte förtroendevald eller politiker utan en tjänsteman?
Citera
2015-02-10, 10:14
Medlem
popeondopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Läkaren ska aldrig frångå principen om människors lika värde och aldrig utsätta en patient för diskriminerande behandling eller bemötande.]
Är du helt eftebliven? Har du någonsin jobbat på ett sjukhus? Människors lika värde är ett uttryck som folk säger men som inte gäller i praktiken. En 20 åring har behövt en ny njure i 6 månader och en 60 åring har behövt en ny njure i 1 år och en ny njure kommer in. Vem tror du får den?

Hade du faktiskt vetat något om vården hade du vetat vad Qaly är för något. Det är en metod att beräkna någons värde i kronor och ören. Det finns folk på sjukhus som har som jobb att beräkna människors värde och vilket vård som dem ska få beroende på deras värde. Newsflash, alla har inte samma värde.

https://en.wikipedia.org/wiki/Quality-adjusted_life_year
Citera
2015-02-10, 10:14
Avslutad
Var det inte någon/några tidningar som påstod sig ha uppgifter om journalister förrut, i samband med att RG sa att de fått tag på Flashbacks databas? Då ville man inte "sänka sig till deras nivå" och hänga ut någon (alternativt att det bara var tomma hot), men om det nu var sant blir det ju lite intressant att se hur man gör med dessa uppgifter.

Vet inte vad det var för slags saker att avslöja, men OM det handlade om journalister som till exempel har uttalat sig rasistiskt så kan ju ingen som försvarar detta se det som något problem... Fast det gör man nog ändå, det måste ju även vara "rätt" sida som hänger ut folk på nätet.
Citera
2015-02-10, 10:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4-2-0
Och vad fan snackar du om? Varför skulle jag trolla? Klart jag är glad att Aftonbladet röker ut dessa råttor, och kom inte och ta skydd bakom yttrandefriheten nu, det dessa vidriga människor skriver har inget med yttrandefrihet att göra, det är rent ondska som dom sprider!

Ta skydd bakom yttrandefriheten? Det skulle jag aldrig göra, som sagt relativ och kan inskränkas genom lag. Lag eller inte, jag hade inte gömt mig bakom någon lag eller någon person, den enda person jag litar på är mig själv. Därför kommer jag aldrig att åka dit på denna skit.

Att du är blåst å andra sidan är en annan diskussion som vi bör ta i en annan tråd.
Citera
2015-02-10, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benramin567
Visst, det kanske är kul, men det har ett pris. Detta priset är väldigt dyrt att betala, en inskränkt demokrati och en snudd på diktatur.
Fast aftonbladet är en privat tidning och är inte kontrollerad av staten mer än någon annan tidning/hemsida. Om de har gjort nått olagligt, anmäl dem. Om en privat person har hackat anmäl han. Staten har inget med det här att göra än så länge förutom en person som påstår att det är hetsmotfolkgrupp som blir intervjuvad av aftonbladet.
Citera
2015-02-10, 10:16
Medlem
Jag skiter fullstandigt i om jag blir uthangd med namn o bild i aftonhoran som den stora rasist jag ar,Men den dagen RG ringer pa min dorr plockar jag fram hagelbrakaren det lovar jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in