Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-12-25, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badsvamp
har testat kokain och då gick det åt en hel del, ungefär ett gram en kväll. blev jag blåst eller var det bra kola. gnuggade mot tandköttet och då domnade det bort direkt, sedan efter man snortat första linan kändes det som att halsen blev tjock. i slutet av festkvällen så snurrade det förbannat mycket i huvudet, det var som att slå på en knapp antar att den sista effekten gick ur då av kolan.

men ögonen ändrades inte som dom gör på tjack, inge stora pupiler mer normal stora.
nee låter som hyfsat bra kola, känner igen de där me att de snörrar, fyfan hade druckit o snorta så mycke en kväll att ja trodde ja höll på o dö när ja satt me vinterjacka på mig innomhus o hela huvudet snörrade.... antar att kroppen e i briswt på något...
Citera
2009-12-27, 00:44
Medlem
CB4lifes avatar
Räcker 1g bra en kväll om man varvar med alkohol också?
Citera
2009-12-27, 00:55
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB4life

Räkna alltid högre än du tänkt , 1g kokain räcker förmodligen inte långt
På amfetamin får jag räkna på 3-5g per dygn (iv)
Citera
2009-12-27, 05:12
Medlem
Turkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB4life

Det kan räcka bra. Om du ska ut på krogen och varvar bra med alkohol så räcker det för förfest och krogen. Kan bli svårt att räcka till efterfest dock.

Ibland i alla fall....
Citera
2009-12-27, 06:40
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Räkna alltid högre än du tänkt , 1g kokain räcker förmodligen inte långt
På amfetamin får jag räkna på 3-5g per dygn (iv)

3-5g affe på ett dygn! Du har inte funderat på att byta kran? Dextrosol är billigare på Q8
Citera
2009-12-27, 08:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
3-5g affe på ett dygn! Du har inte funderat på att byta kran? Dextrosol är billigare på Q8

Det är inte alls ovanliga doser för nån som brukar tjack dagligen och skjuter det.
Citera
2009-12-27, 16:28
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är inte alls ovanliga doser för nån som brukar tjack dagligen och skjuter det.

Det är garanterat skit då! Har själv brukat det dagligen och sköt ca varannan, vartredje timme ifrån morgon till kväll. Höll inte upp en enda dag sista året. Var ändå inte i närheten av dom mängderna. Vet inte om jag fick otroligt bra då jag köpte ifrån första svenska ledet. Jag kunde med nöd och näppe skjuta en 0.2a trots min höga tolerans.

Fanns en känd FB profil då som sköt ett gram åt gången vilket jag sågade som skitpulver men enligt honom var det dunder och vi hade vilda disskutioner om det.
På en FB träff vi hade fick han en 0.3a av mig och sköt det, han höll på och spy och satt kallsvettig och ulkade ett bra tag. Sen ville han inte ha mera...

Så bränner man 5g per dag så är det skit i mitt tycke oavsett tolerans.
Citera
2009-12-31, 02:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Det är garanterat skit då! Har själv brukat det dagligen och sköt ca varannan, vartredje timme ifrån morgon till kväll. Höll inte upp en enda dag sista året. Var ändå inte i närheten av dom mängderna. Vet inte om jag fick otroligt bra då jag köpte ifrån första svenska ledet. Jag kunde med nöd och näppe skjuta en 0.2a trots min höga tolerans.

Fanns en känd FB profil då som sköt ett gram åt gången vilket jag sågade som skitpulver men enligt honom var det dunder och vi hade vilda disskutioner om det.
På en FB träff vi hade fick han en 0.3a av mig och sköt det, han höll på och spy och satt kallsvettig och ulkade ett bra tag. Sen ville han inte ha mera...

Så bränner man 5g per dag så är det skit i mitt tycke oavsett tolerans.

Jag kan bara tala för en av de jag känner eftersom vi använde samma tjack från samma kran och det var allt annat än skit. Dock så tror jag att det är en del andra saker som spelar in än just kvalitén.

Springer vi på varandra nån gång så är jag med på en jämförelse alla dagar i veckan.
Citera
2009-12-31, 14:22
Medlem
Fajis avatar
Hur stor lina om man har bra kvalle kola, har inte tagit spec många ggr. 0,1 g ?
Citera
2009-12-31, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faji
Hur stor lina om man har bra kvalle kola, har inte tagit spec många ggr. 0,1 g ?

ja 0,1 men om det e bra kola så testa 0.05 och bygg upp ruset
Citera
2010-01-01, 10:42
Bannlyst
Är sjukt sugen på att testa koks, verkar som det ultimata ruset om man är ute på klubb, krog etc.
Blev erbjuden en lina av en kompis kompis engång när vi var på krogen, men eftersom jag var ganska kraftigt dragen så bangade jag, antagligen för att jag var nojjig eftersom jag aldrig testat det innan.
Men nu ska jag fråga min kran om han har lite till försäljning. Hade tänkt testa det med en polare hemma i lugn och ro så man lär känna ruset lite.
Frågan är dock denna, eftersom ruset var det verkar som och vad jag hört är så extremt skönt så kommer man antagligen vilja testa igen, och sen en till gång, sen why not, en till etc. etc.
Jag vill absolut testa drogen men tvekar på att det skulle stanna vid 1-2 gånger..
Citera
2010-01-01, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
Är sjukt sugen på att testa koks, verkar som det ultimata ruset om man är ute på klubb, krog etc.
Blev erbjuden en lina av en kompis kompis engång när vi var på krogen, men eftersom jag var ganska kraftigt dragen så bangade jag, antagligen för att jag var nojjig eftersom jag aldrig testat det innan.
Men nu ska jag fråga min kran om han har lite till försäljning. Hade tänkt testa det med en polare hemma i lugn och ro så man lär känna ruset lite.
Frågan är dock denna, eftersom ruset var det verkar som och vad jag hört är så extremt skönt så kommer man antagligen vilja testa igen, och sen en till gång, sen why not, en till etc. etc.
Jag vill absolut testa drogen men tvekar på att det skulle stanna vid 1-2 gånger..

Det kommer inte bli en engångs grej, nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in