Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-Kotte
Avdelning: Förgylla en bajskorv. Ärligt talat. Roenick är ett troll som bara vill provocera och hetsa och som aldrig skrivit något konstruktivt. Det är kul att se hur du förskönar hans "åsikter".
Förskönar? Troll?
Då får du gärna komma med det rätta. I ditt inlägg ovan har inget med tråden alls att göra. Så snacka om att trolla.
Men du får gärna visa meritförteckningen och alla dolda sm tecken som Luleå har.
Björklöven har 1 sm guld och 3 finaler på 15 säsonger. Luleå har 1 sm guld och 4 finaler på 30 säsonger.
Jag påstår att Björklöven inte är ett topplag i SHL. Och tror att dom flesta håller med trollet här.
Jag kan även påstå att Djurgården har flest sm tecken i hockey historien och att Färjestad är mest framgångsrikt i ES/SHL historia. Ja tom mesta mästarna i ES/SHL. Och enligt maratontabellen så är faktiskt Färjestad topp i alla stats där.
Eller är det också trolleri?
Enligt mig så är Luleå ett högst mediokert lag. Faktiskt mer kända för mig som Fuleå.
Men det blir kanske ändring på det nu när ert köpelag kanske blir historiens största köpelag.