Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Tillräckligt många är korkade nog att använda sig av sin riktiga e-postadress och i övrigt inte vara så noga med att dölja sin identitet.
Där slog du huvudet på spiken broder.
Det är i användarens egna intresse att behålla sin anonymitet.
Om alla utgår ifrån att det man säger kan ifrågasättas så ska man också utgå ifrån att de som ifrågasätter kommer vilka konfrontera dig. Är du anonym så kommer dom göra allt för att få tag på din riktiga identitet.
Skriver jag på min facebook att Polacker är äckliga svin är chansen att någon polack blir arg och åker hem till mig och konfronterar mig. Med våld eller bara en hetsk debatt. Gör jag det anonymt så måste jag se det som om det vore offentligt och göra allt i min makt för att dölja min identitet, annars kommer någon polack-kramare att leta rätt på min identitet så att de kan konfrontera mig.
Det gäller er alla. Alla vänstermuppar på flashback ska veta att vinden lätt kan vända, då är det ni som har FEL åsikter.. Tro inte att dom som gråter om detta nu kommer beskydda er. Alla är av samma skrot och korn. Det passar ni när högern är i underläge.. Men snart..