2015-02-10, 07:45
Medlem
OMG OMG OMG, Jag bara älskar Aftonbladet!!! Så vackert gjort, så elegant, Robban och Hans lille bror sviker aldrig, dom vet hur en slipsten ska dras!

Jag känner mig som en fjortis tjej som ska på en Bieber konsert av allt exitment och väntan på vad mer som ska komma! Finns det fler som känner likadant?

Riktigt mycket kärlek och blommor på folket i Aftonbladet och research gruppen!!!
Citera
2015-02-10, 07:45
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
För att det då blir tydligt att det bubblar under ytan?

Personligen tror jag att det faktum att man inte får kritisera invandringspolitiken gör att trycket höjs till den grad att vissa uttrycker sig klart olämpligt. Risken för att en ny Breivik skapas ökar också när vi har det debattklimat som vi har i Sverige, och ännu mer när 7K går ihop för att obstruera folkviljan.

Jag som är sambo med en invandrare ser detta som ett hot mot henne och övriga invandrare. Politiker ha inte mandat att säga att folket har fel för i en demokrati utgår all makt från folket.

ähh, jag tror faktiskt på den där läkaren. Jag tror att minst 50% av allt tjat om negrer och apor på flashback är från sorgliga stackare som har svårt att få ligga.
Citera
2015-02-10, 07:46
Medlem
Gizurs avatar
Undrar hur SD i Bryssel agerar på det här, kommer de ha kvar dagens avslöjade FBare som skrivit om "judesvin" och "negerungar", han själv har ännu inte gjort någon avbön så som läkaren igår gjorde.

SD kan ju hävda att det här var innan han hade uppdrag åt SD, och därför inte omfattas av nolltoleransen. Eller så får han gå. Partiet har inte så stort ansvar för honom, han är inte förtroendevald. Ska han jobba kvar så behöver någon slags ursäkt publiceras.
Citera
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuna77
Det är problematiskt att bara för man tycker en lag är knepig att välja bryta mot den? eller hur

Åsiktsregister tror jag inte någon är ute efter utan det är lagbrott som är intressant. Jaghar inga problem med att anonyma näthatare som bryter mot lagen hängs ut. Det är ju så lagen fungerar. Nätet är inget safe haven. Man måste känna till lagarna.
Va? Jobba på din meningsbyggnad är du snäll, när du försöker resonera.

Vad du tror att de är ute efter spelar mindre roll. De har det redan, det används i kommersiella och politiska syften. Givetvis har du inga problem med lagen om du utgår från att varje lag alltid är bra, men andra människor kan ändå se problem med den attityden du själv inte kan se, förstår du?
Citera
Medlem
jamesbondes avatar
Aftonbladet körde ju "Je suis Charlie" som logga ett par dygn.
Helin uppgav i någon intervju att han tycker en av journalisternas viktigaste uppdrag är att granska makten
Det AB gör nu är precis det motsatta - man granskar dem som har invändningar mot den förda politiken.
Sverige har f-n blivit värre än DDR. Metoderna har blivit mer subtila och raffinerade.
Citera
2015-02-10, 07:48
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Undrar hur SD i Bryssel agerar på det här, kommer de ha kvar dagens avslöjade FBare som skrivit om "judesvin" och "negerungar", han själv har ännu inte gjort någon avbön så som läkaren igår gjorde.

SD kan ju hävda att det här var innan han hade uppdrag åt SD, och därför inte omfattas av nolltoleransen. Eller så får han gå. Partiet har inte så stort ansvar för honom, han är inte förtroendevald. Ska han jobba kvar så behöver någon slags ursäkt publiceras.

Är han överhuvudtaget medlem i partiet?
Citera
2015-02-10, 07:49
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Säga vad man vill om Aftonbladet, men de är gott att se folk som irl är värsta pk och samtidigt neandertalaråsikter på fb blir fångade med brallorna nere. Den svenska fegheten och dubbelmoralen vet uppenbarligen inga gränser.
Ja verkligen! Jag vill se fler av dem hycklande tomtarna serveras på fat till allmänheten.

De livnär sig på att skapa konflikter mellan grupper för att leka bror duktig genom översitteri samtidigt...
Citera
2015-02-10, 07:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4-2-0
OMG OMG OMG, Jag bara älskar Aftonbladet!!! Så vackert gjort, så elegant, Robban och Hans lille bror sviker aldrig, dom vet hur en slipsten ska dras!

Jag känner mig som en fjortis tjej som ska på en Bieber konsert av allt exitment och väntan på vad mer som ska komma! Finns det fler som känner likadant?

Riktigt mycket kärlek och blommor på folket i Aftonbladet och research gruppen!!!

Dåligt försök till att trolla, ingen kan vara så korkad.

Jaha, nu var det dags igen...
Citera
2015-02-10, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
För att journalisten kan ödelägga personers liv kanske?

På vilket sätt kan de ödelägga det om du lägger på telefonluren?
Om du börjar försöka bortförklara dig med allt möjligt ödelägger du det mer själv.

Lägg bara på telefonen, inte "ingen kommentar" eller någonting, lägg på.

Då blir det bara en dåligt skriven artikel där de påstår saker utan kommentarer från dig som skulle kunna tyda på att man faktiskt skrivit något.
Citera
2015-02-10, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cunthunter
På vilket sätt menar du nu ?
Har alla media i Sverige stoppat sina pressar nu när det väntas att 10 internetrasister ska hängas ut offentligt ?

Igen du är totalt instängd i din lilla lilla bubbla. Du har NOLL verklighetsuppfattning och gör allt för att få ryggdunkningar av dina gelikar på flashback.

Fan man blir mörkrädd när man tänker på det låga kritiska tänkandet dagens svensk har.
Ser du inte svart på vitt? När har media lagt ner lika mycket tid på att kartlägga våldtäktsmän och terrorister som de har lagt ner tig på att kartlägga "åsiktsförbrytare"?
Citera
2015-02-10, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
På vilket sätt har den här juristen misskött sina skattefinansierade uppdrag?
Även om han sköter sitt uppdrag så ligger det i allmänhetens intresse att känna till att han missköter sig utanför arbetet.
Citera
2015-02-10, 07:52
Medlem
micro113s avatar
En miljöpartist med brallorna nere och en SD jurist ... Säga vad man vill - men de balanserar i alla fall uthängandet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in