2015-02-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
Nu ljuger ni, alla vet att vinnare kör Tren E.. därför det kallas för Tren EXTREME och Tren A för Tren Amature.
Säg till när vi skall skratta.
Citera
2015-02-06, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dozer2011
Halloj
En liten fråga här,
Ligger på 500mg susta nu är inne på första veckan och ska köra 13v evt.
Kan jag lägga till tren hex när jag ska börja på 2v med susta?
Vill köra tren i tio veckor?
Vad tror ni?

Eller är det helt onödigt? Hade gärna frontat med dbols eller oxymetholone.
Citera
2015-02-06, 10:43
Medlem
Citat:
Kan man säga att Tren A är för lite försiktigare, nybörjare, och Tren E är för mer hardcore-personer?

Nej men bättre att köra tren A första gången eftersom om man inte klarar av preppet går det ur systemet snabbare

Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Nej det kan man inte.

Mvh

/aKAY

Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Snarare tvärt om. Tren A slår in snabbare, mer plötsliga resultat och med starkare bieffekter.

Mvh

Fast nej inte tvärtom eftersom det är säkrare för en nybörjare att köra på tren A för att kunna bli av med bieffekter snabbt om det skulle skita sig.

Mvh
Citera
2015-02-06, 16:52
Medlem
Citat:
Öh? Det är ganska kända termer inom byggarkretsen på 80 och 90-talet.

Du är bra rolig du. Tack för fredagsgarvet.
Citera
2015-02-06, 20:08
Medlem
Det är min första kur. Jag tror jag skippa sustanon efter allt jag läst och kommer vara mer försiktig. Jag känner mig starkare och hårdare nu men antar att det kommer gå ner lite, men gäller väl bara att ligga på ännu hårdare på gymmet. Jag har nolvadex hemma. När ska jag börjar ta det efter mitt sista winstrol piller? Tack för alla som svarat =)
Citera
2015-02-06, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmoc
Det är min första kur. Jag tror jag skippa sustanon efter allt jag läst och kommer vara mer försiktig. Jag känner mig starkare och hårdare nu men antar att det kommer gå ner lite, men gäller väl bara att ligga på ännu hårdare på gymmet. Jag har nolvadex hemma. När ska jag börjar ta det efter mitt sista winstrol piller? Tack för alla som svarat =)

Omgående.
Citera
2015-02-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmoc

Klokt!

mvh
Citera
2015-02-07, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
En tumregel är väl minst lika länge som man var ON. Tror dock många, även de erfarna hoppar på lite förtidigt igen ändå.

Mvh

En bra regel är att vila två * (kur + pct). Detta är speciellt viktigt vid orala kurer eftersom levern får mycket stryk. kroppen är bra på att reparera sig, men ge den en chans.
Citera
2015-02-07, 11:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silmar
En bra regel är att vila två * (kur + pct). Detta är speciellt viktigt vid orala kurer eftersom levern får mycket stryk. kroppen är bra på att reparera sig, men ge den en chans.

Det är bara ett blodprov som kan avgöra sanningen, spekulationer kan stå en dyrt!
Citera
2015-02-07, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silmar

Fast just med orala är det faktiskt bara o testa sig på vårdcentralen. Många rekommenderar att om man ligger på t.ex. testo så är det bra att blasta 4veckor on 4 veckor off med orala förutsatt att levervärderna är bra mellan varje blast.

Fast kliver man av helt är det bra att vila 2*(kur+pct)

mvh
Citera
2015-02-09, 17:25
Medlem
qdqdqs avatar
Har märkt att pungkulorna åker upp i något fack över pungen när jag får stånd nu för tiden, känns ganska konstigt och ser ännu konstigare ut. Tror att det är en kombo av att kuken har blivit större så den tar med sig mer av pungsäcken vid erektion + att pungkulorna är mindre än vanligt. Är det HCG som gäller om man vill bli av med det eller?
Citera
2015-02-09, 17:43
Medlem
är den här nåt o ha? http://www.sverigeroids.com/cycles/beginner-cycle

ligger på bulk atm och väger 80kg, 188cm. skulle vilja upp till runt 90kg samtidigt som ja lägger på mig massa, bör ja köra testoe 500 e5d ist, oralt är smått avskräckande
Senast redigerad av ASAPROCKY 2015-02-09 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in