Citat:
Ursprungligen postat av
PainAndGain87
Jag har precis klivit på en testo susta kur i söndags, jag blev rek att köra 250 mg e5d men har läst en hel del här och på lite andra sidor där många säger e3d och en del säger e4d och som han säger då e5d, då är ju min fråga va ska jag gå efter egentligen? Förutsätter ju att han vet då han säljer det o går på samma sak själv sa han. Men 3 dan är idag så behöver veta om jag ska sticka idag ist för på fredag? Läst att estern är var 3e men det är grejen att folk säger att det inte behöver va var 3e som förvirrar.
Sen finns det ju tusen olika svar på vad man ska ha till om man läser här på fb. Alla ger ju olika tips o råd va som är bäst.
Till mig sa man att testo susta e5d i 16 v o sen proviron efter det som pct och eventuellt nolva om det blir knas.
Finns ju en uppsjö av vad alla säger man ska o inte ska
Antar att vissa helt enkelt inte vill ta reda på saker själv utan alltid vill bli styrda i vad de ska göra av andra.
Ett tips kan ju va att använda slutledningsförmågan och ta reda på svaret själv, det är inte alls särskilt knepigt.
Men jag kan va schysst eftersom du är stressad; gällande mixar med olika estrar och vilket intervall man skall köra så går man alltid efter den med kortast halveringstid; dvs proppen i det här fallet.
Sen är det klart att man kan sätta susta e12d också men det är ju långtifrån optimalt, om inte komplett värdelöst, men det går.
Om din pundare till polare (sorry not sorry) rekat dig att köra e5d på susta så tycker jag du bör sluta ta tips från honom omedelbart, han har uppenbarligen inte superkoll.
Susta sätts eod eller e3d för att få jämna nivåer.
Proviron vet jag inte ens varför du nämner för det är totalt onödigt i en testokur som är högandrogen.. Arimidex är däremot något du borde lägga till.
Mvh