2015-02-03, 19:12
Medlem
Varför använder vissa instagram som sin dagbok? Random bilder med följande texter t.ex "Sitter på möte/Tränade precis ett konditionspass/Rastar hunden/Äter lunch/Mys och film med älsklingen/semester bilder/barn bilder"

WHY??
Citera
2015-02-03, 23:49
Medlem
Så med andra ord snackar mma skit ?
Citera
2015-02-04, 08:33
Medlem
Timpsiiis avatar
Någon mer som har problem att starta programmet efter uppdateringen inatt? Mitt Instagram stänger ner sig så fort jag försöker öppna det...
Citera
2015-02-04, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Någon mer som har problem att starta programmet efter uppdateringen inatt? Mitt Instagram stänger ner sig så fort jag försöker öppna det...
det funkar fint for mig
Citera
2015-02-04, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uu
ja, mma snackar skit eller sa har mma blandat ihop instagram med snapchat. du kan screenprinta bilder pa instagram utan att nagon marker det.
Citera
2015-02-04, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CALI.KUSH
Tjena. For 2 dagar sedan oppnade jag ett nytt instagram konto dedikerat till mina fotografier/ model shoots. laddade upp 7-8 bilder under en dag, sen igar morse tankte jag ladda upp en ny bild, samtidigt som bilden postas, loggas jag ut, "your account has been disabled for violating our terms..". Jag tankte da att det kunde varit for att en av modell bilderna var for suggestiv? typ tjej i underklader, men det ser man ju fan overallt pa instagram?

skapade da ett nytt account imorse, la upp nagra bilder och var extra forsiktig med vad jag la upp, sen nu precis. Boom, tankte ladda upp bild nr 13 for idag, aterigen ar nu ocksa detta account bannat. fan hander?
laddar jag upp for manga bilder under en dag?
for att jag inte anvander iphone kameran utan mina DSLR camera bilder?

Edit: ja, alla bilder ar tagna av mig.

har du skapat dina konton pa din iphone eller ipad? hur manga konton har du skapat med din device? om du t.e.x har skapat manga konton pa en och samma gang sa marker instagram det.

om du har gjort nagot av foljande sa kan du ominstallera din lur, logga in med ett nytt apple id, och sen kan du skapa ett nytt instagram konto. det enda som du maste tanka pa ar att inte skapa for manga nya konton under en kort tid. om du inte har gjort nagot utav ovanstaende sa vet jag inte.
Citera
2015-02-04, 09:31
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uu

Ja jag drev med dig. Du la liksom upp straffen.
Citera
2015-02-08, 10:04
Medlem
Arbetarbroders avatar
Frågar igen, detta med DM till en annan instagramare, måste vara i form av en bild va?
Det går inte att skriva som typ ett PM här på Flashback?

Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag stör mig på att man inte kan vara mer anonym på instagram?!
självklart kan man ju öppna ett konto och lägga upp saker där man inte visar upp sin identitet, men varför måste man öppet visa hur många följare man har etc, det gör ju att folk bara vill skryta och jaga jaga följare etc!!!

Jag har inte mycket vänner och varför ska jag vis för hela världen att jag endast har typ 25 följare!
jävla idiotiskt tt man inte kan välja att ha det annonymt hur många man följer och hur många som följer.

någon som vet om detta kommer ändras?
Jag tror inte det kommer ändras tyvärr. Är färsking på Instagram förvisso men de är ett socialt media och livet för dagens tonåringar har en betydelse, den med flest likes när den dör vinner.

Mitt förslag är att skita helt i antalet följare, 25 personer som är redo att följa ens bilder man lägger upp i en app är de inte ens många som har, och är de nått jag noterat är de att fallowers dyker upp från de mest oväntade håll.

Är detta sjukt viktigt för dig finns ju appar där man (betalar tror jag) för få fallowers.
Lite som att fuska på Instagram. Använd bara om om det är ett akut problem annars kör på
Citera
2015-02-08, 11:46
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Frågar igen, detta med DM till en annan instagramare, måste vara i form av en bild va?
Det går inte att skriva som typ ett PM här på Flashback?

Stämmer bra, fast du kan skriva under bilden, och ni kan skriva på denna tråd utan att någon ser, blir lite som en privat chat, fast med en bild
Citera
2015-02-09, 03:08
Medlem
Instagram kameran vs "vanliga" närmast verkligheten?

Hej! Jag undrar ifall kameran eller vad man ska kalla de på instagram(alltså bilder man tar direkt från instagram appen) är mer verkliga i hur man ser ut i verkligheten eller den kameran som är den originella alltså den kameran/appen mobilen har inbygg? Jag snackar om kameran på framsidan av mobilen.

Och ja det blir stor skillnad på den vanliga kameran och insta appens kamera , min vän säger att bilden ändrar sig med den originella kameran och gör så man ser fulare ut eller vafan man sak säga.

Så vad tror ni vilken kamera app eller vad Jag ska säga är mest lik i verkligheten den på instagram eller den originella? (Hoppas ni fattar vad jag menar)
Citera
2015-02-09, 05:07
Medlem
Ravenboxs avatar
Bilden du ser innan du knäpper kortet är spegelvänd, det vill säga felvänd.
*instagram gör inget åt saken, det vill säga du får en spegelvänd bild
*snapchat gör inget åt saken, det vill säga du får en spegelvänd bild
*"vanliga kameran" vänder bilden så att den är rättvänd (ja, du ser fulare ut eftersom du är ej van att observera dig själv på annat sätt än en spegelvänd reflektion i en spegel till exempel.
Citera
2015-02-09, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Bilden du ser innan du knäpper kortet är spegelvänd, det vill säga felvänd.
*instagram gör inget åt saken, det vill säga du får en spegelvänd bild
*snapchat gör inget åt saken, det vill säga du får en spegelvänd bild
*"vanliga kameran" vänder bilden så att den är rättvänd (ja, du ser fulare ut eftersom du är ej van att observera dig själv på annat sätt än en spegelvänd reflektion i en spegel till exempel.

Fan.. då är man ju riktigt jävla ful.. Blir riktigt bra på spegelvända bilder.. Jag menar aså riktigt jävla bra, får över 1000 likes per bild av 1000 olika brudar, så du menar att ifall jag skulle träffa någon brud online skulle dom knappt känna igen mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in