Frågar igen, detta med DM till en annan instagramare, måste vara i form av en bild va?
Det går inte att skriva som typ ett PM här på Flashback?
Citat:
Ursprungligen postat av
David_S
Jag stör mig på att man inte kan vara mer anonym på instagram?!
självklart kan man ju öppna ett konto och lägga upp saker där man inte visar upp sin identitet, men varför måste man öppet visa hur många följare man har etc, det gör ju att folk bara vill skryta och jaga jaga följare etc!!!
Jag har inte mycket vänner och varför ska jag vis för hela världen att jag endast har typ 25 följare!
jävla idiotiskt tt man inte kan välja att ha det annonymt hur många man följer och hur många som följer.
någon som vet om detta kommer ändras?
Jag tror inte det kommer ändras tyvärr. Är färsking på Instagram förvisso men de är ett socialt media och livet för dagens tonåringar har en betydelse, den med flest likes när den dör vinner.
Mitt förslag är att skita helt i antalet följare, 25 personer som är redo att följa ens bilder man lägger upp i en app är de inte ens många som har, och är de nått jag noterat är de att fallowers dyker upp från de mest oväntade håll.
Är detta sjukt viktigt för dig finns ju appar där man (betalar tror jag) för få fallowers.
Lite som att fuska på Instagram. Använd bara om om det är ett akut problem annars kör på