2015-02-06, 14:19
Medlem
https://minfil.org/ueCch2bab0/BESLUT.pdf

Ä 9988-09 Malmö tingsrätt
Överklagande (Möller) av Kronofogdemyndighetens beslut om utmätning
1. Tingsrätten lämnar överklagande utan bifall.
2. Tingsrätten avslår yrkandet om edition.

Ä 5743-08 Malmö tingsrätt
Överklagande (Möller) av Kronofogdemyndighetens beslut om utmätning
Vad Thomas Möller anfört föranleder därför inte någon annan bedömning än den Kronofogdemyndigheten gjort.
Överklagandet lämnas utan bifall.

Ä 7690-10 Malmö tingsrätt
Överklagande (Möller) av Kronofogdemyndighetens beslut om utmätning av individuellt pensionssparande i SEB
Tingsrätten instämmer i Kronofogdemyndighetens bedömning att IPS-kontot därför är utmätningsbart
På grund av det anförda och då vad Thomas Möller i övrigt har anfört inte ger skäl till någon annan bedömning, lämnar tingsrätten överklagandet utan bifall.

Ä 7756-10 Malmö tingsrätt
Thomas Möller har överklagat och yrkar att utmätningsbeslut ska upphävas.
Thomas Möllers överklagande lämnas utan bifall.

Ä 8337-10 Malmö tingsrätt
Thomas Möller har yrkat att tingsrätten ska upphäva beslutet om utmätning.
På grund av det anförda och då vad Thomas Möller i övrigt anfört inte ger skäl till någon annan bedömning, lämnar tingsrätten överklagandet utan bifall.
Citera
2015-02-06, 23:30
Medlem
guldankans avatar
På onsdagen inleddes rättegången mot fem medlemmar i en undergrupp till Hells Angels i säkerhetssalen i Linköpings tingsrätt.

Många åhörare finns på plats och följer rättegången i säkerhetssalen. Flera av dem bär västar med "Hells Angels" i stora tryck på ryggarna.
- Under lunchen satt länets högsta polischefer och åt mat i restaurangen. Vid bordet intill satt personer från Hells Angels. Det såg lite konstigt ut, men det är lugnt, säger Petronella Uebel.

Alla nekar till brott
http://mcrazzia.blogspot.se/2015/02/pa-onsdagen-inleddes-rattegangen-mot.html

Hells Angels backade upp de åtalade

Målsägaren – som tidigare var med i det kriminella nätverket Outlaws, vars avdelning i Norrköping har lagts ner – beskrev tiden efter misshandeln då han omringades och attackerades med tillhyggen utanför Ria-center som en mardröm och lever numera gömd.

Den frihet som han sett fram emot när han muckade efter ett flerårigt fängelsestraff, några dagar innan misshandeln den 22 oktober, har förvandlats till något helt annat.

–  Jag är rädd än i dag. Varje gång jag går ut ser jag mig över axlarna och på nätterna vaknar jag kallsvettig efter mardrömmar om attacken, sade mannen, som valde att sitta med ryggen mot åhörarna när han förhördes.

Dessutom pressade en av försvarsadvokaterna, Mikael Abrahamsson, målsägaren hårt med frågor om varför han i polisförhör namngivit flera personer i olika kriminella gäng.

Reaktionen från åhörarna lät inte vänta på sig. Flera utbrast: Golare!
Rådmannen Anders Heiborn uppfattade direkt oron bland åhörarna och påminde om den nolltolerans mot tecken och annat, som han utlyst.
http://mcrazzia.blogspot.se/2015/02/hells-angels-backade-upp-de-atalade.html
Senast redigerad av guldankan 2015-02-06 kl. 23:54.
Citera
2015-02-07, 00:58
Bannlyst
Polisen gjorde tillslag på HA klubben east side Stockholm för 1 timme sedan, vad vet du om det xtroverto? Ingenting! För du tar din info från internet!! Har lite smaskiga bilder därifrån på polisen med automatvapen innifrån huset och skit men det är ingenting jag ska visa er stjärtslickare.
Citera
2015-02-07, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Jag tycker att du undviker ämnet litet väl mycket nu. Svara på frågorna istället för att kommentera min avatar, den är inte topic. Vill du inte svara, tycker du att frågorna är litet känsliga? Känner du att du inte är tillräckligt smart?

Det enda jag tycker är att du är patetisk! varför ska jag svara på dina frågor ? anledningen till att jag skrev var att alla ska ha väldigt klart för sig att piaggo är OUT och inte ute i left !
du och han är lika patetiska båda två, avskum som ingen vill ha med att göra,
vill du ha kompisar så sitt och skriv på olika forum för där är väl det enda stället en liten nolla som du får svar när du vräker ur dig en massa skit.

Möller har nog en klocka till att ta på sig ska du se haha
Citera
2015-02-07, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dehiscence
Polisen gjorde tillslag på HA klubben east side Stockholm för 1 timme sedan, vad vet du om det xtroverto? Ingenting! För du tar din info från internet!! Har lite smaskiga bilder därifrån på polisen med automatvapen innifrån huset och skit men det är ingenting jag ska visa er stjärtslickare.

Fortfarande hög?
Citera
2015-02-07, 13:53
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dehiscence

Lite info från internet.....
https://www.facebook.com/K4LMaskinisten/posts/533006966842272
Citera
2015-02-07, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Har du inte bytt ut din profilbild till kalle anka än din jävla fjant !

Jag har aldrig skrivit att han inte har några pengar !

För du klubbens talan på eget bevåg?
Citera
2015-02-08, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Haha då står med all säkerhet inte din polare nån i klubben nära, han har aldrig haft någon chans att komma tillbaka , klubben vill inte förknippas med honom Och jag är ingen springpojk du ! jag var med och fick honom invald en gång i tiden.

Nu har du fattat det jag sa till dig för länge sedan.
Lite springpojk va du allt när du tog P i försvar här.
Synd att du blev av med extra jobbet att köra ut hästskiten
Citera
2015-02-09, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGinger
Agerandet mot Möller är till 100% korrekt. Han anser sig stå utanför allt vad lagar och regler heter.
Tyvärr klarar han sig alltför lindrigt undan när det rör att göra rätt för sig. Han anser sig smartare än alla myndigheterna tillsammans och har ett arrogant beteende.
Hoppas att man även tids nog hittar hans HD.

Det blir en omöjlig uppgift att beslagta hans HD, eftersom att de flesta i t.ex. HA och BMC leasar deras motorcyklar genom egna leasingbolag.
Citera
2015-02-09, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av grundarens
Det blir en omöjlig uppgift att beslagta hans HD, eftersom att de flesta i t.ex. HA och BMC leasar deras motorcyklar genom egna leasingbolag.
Egna leasingbolag? I så fall är det bara att beslagta aktierna i leasingbolagen.
Citera
2015-02-09, 11:47
Medlem
The Dudes avatar
Citat:
Egna leasingbolag? I så fall är det bara att beslagta aktierna i leasingbolagen.

Du tror väl inte att Möller äger ett svenskt leasingbolag, hoppas jag?
Citera
2015-02-09, 14:54
Medlem
Citat:

Det var lite fel av mig.
Det jag menar är att det är leasingbolag som är skapade att tillhandahålla HA med motorcyklar eftersom att Fogden ofta är efter deras ägodelar.
Så är det med HA i Aalborg Danmark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in