Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-16, 13:38
  #16405
Medlem
Förstår inte ditt Hat mot mike han har ju alltid varit väldigt sympatisk även efter att han blev fullvärdig
Citera
2016-08-21, 00:31
  #16406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagno
Hade Frank Hanebuth varit ute i friheten så hade dom som i dagsläget är HA Serbien inte varit det.
Dom har Necati Arabaci att tacka

Vad är Serbien idag? Albaner har inte dessa klubbar, undra varför. För där är maffian ur-stark.

NA åkte väl hem av någon anledning som du bör känna till.
Citera
2016-08-21, 07:46
  #16407
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Vad är Serbien idag? Albaner har inte dessa klubbar, undra varför. För där är maffian ur-stark.

NA åkte väl hem av någon anledning som du bör känna till.

Sen vet jag inte om Albanien är en intressant marknad för någon gruppering.
Det finns väl inget större företag med kontor i Albanien ens?

Så jag vet inte om man ska ge den Albanska "maffian" cred.
Citera
2016-08-21, 19:45
  #16408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Vad är Serbien idag? Albaner har inte dessa klubbar, undra varför. För där är maffian ur-stark.

NA åkte väl hem av någon anledning som du bör känna till.
Vad är det dina albaner inte har?HA har du i Albanien
Bmc finns inte
Kosovo Pec /Peje där startades Bmc
Vet inte vad som hänt
Citera
2016-08-21, 19:47
  #16409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Sen vet jag inte om Albanien är en intressant marknad för någon gruppering.
Det finns väl inget större företag med kontor i Albanien ens?

Så jag vet inte om man ska ge den Albanska "maffian" cred.
Det är Xtroverto ömma punkt ALBANER
När Google inte kan hjälpa honom så faller hela världen för honom
Citera
2016-08-21, 19:50
  #16410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Vad är Serbien idag? Albaner har inte dessa klubbar, undra varför. För där är maffian ur-stark.

NA åkte väl hem av någon anledning som du bör känna till.
Vad är Albanien?Landet med mest betong bunkrar ,ge oss en bild av ditt Albanien vs Serbien
Citera
2016-08-21, 19:51
  #16411
Medlem
Varför lämna Arabaci landet?Kom igen
Citera
2016-08-21, 23:07
  #16412
Medlem
Det vet du väl, mren det är inget jag tänker redogöra för här. Men han återgick till där han kom ifrån, och det hade väl sina orsaker. Typ.

Lämnade landet eller ändrade ngt på västen, minns nget vilket. Kan vara både och.
__________________
Senast redigerad av xtroverto 2016-08-21 kl. 23:10.
Citera
2016-08-22, 10:57
  #16413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det vet du väl, mren det är inget jag tänker redogöra för här. Men han återgick till där han kom ifrån, och det hade väl sina orsaker. Typ.

Lämnade landet eller ändrade ngt på västen, minns nget vilket. Kan vara både och.
Lämna vilket land?Tyskland?Turkiet?Serbien?
Citera
2016-08-27, 06:50
  #16414
Medlem
Måste erkänna att jag är lite besviken på flashbacks hobby journalister just nu!

Man har hittat benrester av en slump i en brunn då man påbörjade slamsugning i brunnen vid en fastighet i Hörby kommun.
Efter artikeln släpps så skriver en anhörig till en tidigare medlem i HA Helsingborg på facebook att hon inte vet någonting samt att hon länkar till denna artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23410474.ab

Jag refererar direkt till Molle.

Så vad säger ni?
Citera
2016-08-27, 10:17
  #16415
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timzaan
Måste erkänna att jag är lite besviken på flashbacks hobby journalister just nu!

Man har hittat benrester av en slump i en brunn då man påbörjade slamsugning i brunnen vid en fastighet i Hörby kommun.
Efter artikeln släpps så skriver en anhörig till en tidigare medlem i HA Helsingborg på facebook att hon inte vet någonting samt att hon länkar till denna artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23410474.ab

Jag refererar direkt till Molle.

Så vad säger ni?

Vad ska vi säga? Flashback är ju ett spekulationsforum, där drömmar, fantasier, hittapå, rykten, lögner osv lever sitt eget liv. Så detta är ju inget att fästa något hänseende på.
Citera
2016-08-28, 12:07
  #16416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
Vad ska vi säga? Flashback är ju ett spekulationsforum, där drömmar, fantasier, hittapå, rykten, lögner osv lever sitt eget liv. Så detta är ju inget att fästa något hänseende på.

Tysk ha skjuten i Dk
Är det bmc alt SMC? Nytt nordiskt mckrig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback