2015-02-04, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiago
Jag fick info från en som står klubben nära.
Det hade varit lite turbulent ett tag. Några ville tydligen att han skulle stanna kvar men det var han inte intresserad av.
Om han nu är Out brukar de inte gå under jorden då?
Det har han ju inte heller gjort?
Brukar dessa inte vara jagat villebråd?
Är de för att ni springpojkar inte vågar ge sig på han eller vad?
Men som sagt, jag kan vara felinformerad. Jag sätter en braskpapp här

Haha då står med all säkerhet inte din polare nån i klubben nära, han har aldrig haft någon chans att komma tillbaka , klubben vill inte förknippas med honom Och jag är ingen springpojk du ! jag var med och fick honom invald en gång i tiden.
Citera
2015-02-05, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Haha då står med all säkerhet inte din polare nån i klubben nära, han har aldrig haft någon chans att komma tillbaka , klubben vill inte förknippas med honom Och jag är ingen springpojk du ! jag var med och fick honom invald en gång i tiden.
Vad! Är du en äkta hängbuk!? Med fjollväst, BMI 40, rödnariga grisögon, skitjobb och hela paketet? Kul att någon av er deltar i debatten. Berätta, vad är grejen med rapen, alltså negermusiken. Är det för att det är IQ subsahara i klubben nuförtiden som ni kör apmusik för hela slanten?
Citera
2015-02-05, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
han har en jävla hjärnkapacitet o man jämför med en liten råtta som dig så jag är övertygad om att han inte talar om för dig eller någon som lider av den svenska avundssjukan om sina tillgångar haha, jag har foton som är nytagna på honom med många kända personer som inte är föredettingar så ta och tagga ner grabben , för du är ju en snorunge märks med orden du skriver "böghora" titta du dig i spegeln när du skrev det eller ?
Du är en liten skit som inte vet ett piss om någonting, så ta nu och sätt dig och titta på din profilbild och ta den enda tjejen du får och sätt på fröken höger och när du gort detta kan du byta ut bilden och sätta dit typ kalle anka eller nått för på det stadiet ligger du.

Kan inte du vara snäll och berätta för oss som inte vet hur du vet att han inte har några pengar kvar?
Du verkar veta så mycket, hur mycket pengar har han? Hur kan du känna till hans ekonomi? Vi vill gärna veta eftersom du försvarar honom mer än va du säkerligen skulle försvara din egen morsa.
Citera
2015-02-06, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Vad! Är du en äkta hängbuk!? Med fjollväst, BMI 40, rödnariga grisögon, skitjobb och hela paketet? Kul att någon av er deltar i debatten. Berätta, vad är grejen med rapen, alltså negermusiken. Är det för att det är IQ subsahara i klubben nuförtiden som ni kör apmusik för hela slanten?

Har du inte bytt ut din profilbild till kalle anka än din jävla fjant !

Citat:
Ursprungligen postat av Dehiscence
Kan inte du vara snäll och berätta för oss som inte vet hur du vet att han inte har några pengar kvar?
Du verkar veta så mycket, hur mycket pengar har han? Hur kan du känna till hans ekonomi? Vi vill gärna veta eftersom du försvarar honom mer än va du säkerligen skulle försvara din egen morsa.

Jag har aldrig skrivit att han inte har några pengar !
Citera
2015-02-06, 04:09
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoolG
16 månaders fängelse gör ju att vi slipper se honom på gatan under i alla fall 10 månader när han slutligen måste inställa sig.

Fast säkerligen ska skiten upp i hovrätten också.

Helt sjukt att han endast fick 16 månader efter en sådan sak.
Hur fan resonerar nämndemännen??

P.s Är hardbone nya extroverto? D.s
Citera
2015-02-06, 10:57
Medlem
Den fd HA-presidenten Thomas Möller är ju skriven utomlands (Fasad) men bor och lever egentligen i Malmö.
Nu har kronofogden slagit till tillsammans med polisen och tagit mängder av konst/vin/klockor i beslag vid ett oanmält besök på den adress där han vistas.

Självklart har polisen sedan länge koll på hur Möller rör sig i regionen och detta berättar man gärna för fogden.

unvis.it/www.expressen.se/kvallsposten/kronofogden-slog-till-mot-forre-ha-ledaren/
Senast redigerad av gangstersmurfen 2015-02-06 kl. 11:04. Anledning: unvis.it
Citera
2015-02-06, 11:13
Medlem
bikerfrees avatar
Tyvärr är det så med Thomas Möller att oavsett vilken inriktning har väljer göra i sitt liv, så kommer myndigheterna vara efter honom. Det är rätt synd, för att det visar mer hur samhället är uppbyggt än om den enskilde individen.
Citera
2015-02-06, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bikerfree
Tyvärr är det så med Thomas Möller att oavsett vilken inriktning har väljer göra i sitt liv, så kommer myndigheterna vara efter honom. Det är rätt synd, för att det visar mer hur samhället är uppbyggt än om den enskilde individen.

Agerandet mot Möller är till 100% korrekt. Han anser sig stå utanför allt vad lagar och regler heter.
Tyvärr klarar han sig alltför lindrigt undan när det rör att göra rätt för sig. Han anser sig smartare än alla myndigheterna tillsammans och har ett arrogant beteende.
Hoppas att man även tids nog hittar hans HD.
Citera
2015-02-06, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrGinger
Agerandet mot Möller är till 100% korrekt. Han anser sig stå utanför allt vad lagar och regler heter.
Tyvärr klarar han sig alltför lindrigt undan när det rör att göra rätt för sig. Han anser sig smartare än alla myndigheterna tillsammans och har ett arrogant beteende.
Hoppas att man även tids nog hittar hans HD.

Fast att han är smartare än myndigheter. Är ju ren fakta!

det är av den anledningen som han har den positionen han har och haft under en stor tid av sitt liv.

hade han varit dum, så hade det märkts
Citera
2015-02-06, 12:30
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bikerfree
menar du att vissa personers (alla?) skulder ska skrivas av bara sådär och släppa indrivning av flera miljoner till följd av skattesmitning ?
Citera
2015-02-06, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Fast att han är smartare än myndigheter. Är ju ren fakta!

Fan, du e ju roligare än Letterman.

Det där får du gärna, mer i detalj, utveckla?
Citera
2015-02-06, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gangstersmurfen
Den fd HA-presidenten Thomas Möller är ju skriven utomlands (Fasad) men bor och lever egentligen i Malmö.
Nu har kronofogden slagit till tillsammans med polisen och tagit mängder av konst/vin/klockor i beslag vid ett oanmält besök på den adress där han vistas.

Självklart har polisen sedan länge koll på hur Möller rör sig i regionen och detta berättar man gärna för fogden.

unvis.it/www.expressen.se/kvallsposten/kronofogden-slog-till-mot-forre-ha-ledaren/
Ha ha, vilken läsning. Kan rekommenderas för alla, särskilt dom som fortfarande tror att Möller har några stålar. Klockan rök igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in