Citat:
Ursprungligen postat av
JackTraven
Henrik söker för närvarande jobb och 33 år gammal har hen flyttat hem till mamma...så du har 100% rätt
Givetvis har jag rätt, dessa kretiner förtjänar naturligtvis inte en sekund av en respektabel människas tid och än mindre tårar och självmord.
Den där H*ns E*rling J vars FB jag besökte ikväll verkar bry sig åt helvete för mycket om vad dessa vänster-nötter skriver, har även sett att riksdagsledamoten Thoralf Alfsson ägnat åtskilliga inlägg på sin blogg åt dessa bidragstagande tomtar. Fattar dom inte att dom bara ger dom legitimitet då dom reagerar på stolleriet? Jag är övertygad om att den här hatbloggen tynar bort på nolltid om alla normala människor ignorerar smörjan.
Apropå det där självmordet så tror jag knappast att det har med IRM eller asylboendet att göra, i 99 fall av 100 så ligger det en djup depression bakom som gör att den drabbade inte kan se verkligheten nyktert, allt ses i ett totalt mörker o då kan lite skitsnack från en hatblogg och några noggers som nya grannar göra att man tippar över ....