"Whatever it takes" kan ju lika översättas till: "Slå ner mig så mycket ni kan - jag kommer aldrig ge mig. Jag är beredd att offra min hälsa för segern".
Saken är den att det hänt mer än en gång i Göteborg.
Precis, 2-3 gånger problem med klockan. Videodomare som inte gjort rätt. Sekretariat som "lurar" domaren. Listan är rätt lång för Fusklunda tyvärr. Men nu var det ett tag sedan, kanske den felande länken pensionerat sig eller..?
Precis, 2-3 gånger problem med klockan. Videodomare som inte gjort rätt. Sekretariat som "lurar" domaren. Listan är rätt lång för Fusklunda tyvärr. Men nu var det ett tag sedan, kanske den felande länken pensionerat sig eller..?
Det sjukaste är ju att frölundasupportrar på allvar tror att dom blir bortdömda då dom drabbas av ett matchstraff när en av deras spelare hopptacklar in en armbågstackling.
Nä, hade kanske inte hänt i Skandalnavium men..
Det sjukaste är ju att frölundasupportrar på allvar tror att dom blir bortdömda då dom drabbas av ett matchstraff när en av deras spelare hopptacklar in en armbågstackling.
Nä, hade kanske inte hänt i Skandalnavium men..
Såg väldigt mycket ut så på repriserna vi fick i arenan, det var tämligen upprörd stämning där när reprisbilderna visades. I tv fick ni andra bilder kanske annars förstår jag inte att ni inte ser armbågen? Det såg ut som en riktigt ful smäll men tog ändå inte så illa på Fabbe som tur är.