2015-02-04, 23:30
Medlem
Någon som vet något om PillerpusherSWE?
2015-02-04, 23:32
Medlem
Det är väldigt viktigt för oss köpare att hålla denna lista uppdaterad och att hela tiden kika in för att se vad som hänt med den. Ingen vill kasta pengar i sjön, och för de som har råd med att göra det så vill säkert ingen vänta på en fest-leverans som aldrig kommer fram. Så snälla, istället för enskilda inlägg om hur säljare X misskött sig så är det bäst om vi kompilerar ihop en lista på Gröna, Tveksamma och Röda säljare.

Gör vi inte det så är det bara att räkna med att fortsätta bli blåst. De tjänar ju på det, och tills folk blir uppmärksamma lär det forstsätta.

Här är iallafall den senast uppdaterade listan:

=======
Gröna:
YLBD
Swecan
Tramoteket
Alexandrus
MissMaryJane
LeifGW
MNGFS
Erkran

Tveksamma:
ormar - Segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
iDEAL-EXPRESS - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.

Röda/Bör undvikas helt:
Psyshop - SELEKTIV SCAMMER.
organismen - SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN.
BCBOB - SCAMMER.

Edit: Tog bort Ekran från "Tveksamma" pga. förklaring på hans Evo. sida. Fortsätter krånglet så åker han dit igen. Jag personligen litar på att Erkran är en skötsam vendor.
Senast redigerad av Meir 2015-02-04 kl. 23:34.
2015-02-05, 01:02
Medlem
Några PM:

1)
Så om vi är en handful personer som gör dispyt samtidigt emot denne BCBOB (hur fan kunde jag köpa ifrån den där oseriösa jäveln, bara kolla upplägget..), så borde vi väl få rätt utav admins och få tillbaka våra coins? Någon som har nån koll på hur bra chans vi har på det på EVO. Och hur många är vi som saknar varor ifrån denne BCBOB? 1 här, som kan inleda dispyt eller fortsätta vänta, men det verkar ju som många är överens om att det är SCAM.

2)
Tjaba. Såg ditt inlägg senast och hoppas du kunde svara på en fråga. Beställde från organismen dum som jag var, men snubben är ju spårlöst försvunnen. Vet du hur man cancelar en order?, är de möjligt?
2015-02-05, 02:36
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juvass
Någon som kan beskriva LeifGW's TURKISH SEMI HASCH ?
Funkar helt ok för den pengen.
2015-02-05, 04:27
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Någon som testat Superman-tabletterna av Swecan? Tänkte iom alla dessa dödsfall på sistone och att det florerar runt om i Europa så finns det väl risk för att han säljer samma skräp?

Fick PM från användare som inte kan posta i tråden angående min egen fråga:

Citat:
Röda Superman från Swecan
Tja!

Såg din fråga i Evolutiontråden men kan tyvärr inte posta där än.

Jag köpte Swecans röda superman några dagar innan alla dödsfall började att rapporteras. Han försäkrade mig om att deras varor var testade och att det inte var någon fara.

Grymt tryck i dem när jag testade och absolut inget innehåll av PMA/PMMA. Du kan vara lugn och det är bara att beställa!

Du kan lägga upp detta i tråden om du vill så fler kan se.

MvH

Abasin
2015-02-05, 06:56
Medlem
Deftoneds avatar
beställde utrikes. totalt 2g mdma och 3st xanor stavar. totalt pris: 750kr. Förstår inte priserna. Alla vendors jag köpte av hade skit bra omdömen också. Luktar ju scam men va värt och testa.

så jävla mycket kan det ju inte skilja i pris. MDMAn e från England btw.
2015-02-05, 09:02
Bannlyst
om det nu e sant att BCBOBS utskickade brev "försvann" pga. någon outning av hans "stealth" ska man vara rädd för att bängen knackar på eller är det bara skitsnack o han scammar?
2015-02-05, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Någon som vet något om PillerpusherSWE?

Längesen jag beställde av han, tror det var på FS, men då var allt 5/5
2015-02-05, 10:25
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
om det nu e sant att BCBOBS utskickade brev "försvann" pga. någon outning av hans "stealth" ska man vara rädd för att bängen knackar på eller är det bara skitsnack o han scammar?

Låter som skitsnack imo.
2015-02-05, 10:56
Medlem
vanillatrillaas avatar
Detta svider även för mig att säga, men jag får tyvärr röda erkran jag med.. Helvete också
Tråkigt att en så rutinerad kran skulle sluta bara så där
Trodde aldrig han skulle avsluta på det här sättet....

Edit: Det är dock torsdag, han får veckan ut på sig. (Tills i morgon.)
2015-02-05, 11:05
Medlem
Jaha, det här med erkran var ju jävligt konstigt. det hade jag aldrig kunnat gissa mig till. så jävla proffsiga order man fick levererad innan.

Nu till gräset, jag hakar på PHfrillan här. Ja, det kanske är en dum dålig ungdomsdrog eller w/e. Men jag vill fan kunna röka då och då. Och jag vill betala för mig. Och jag vill betala för kvalité.

- Inga besprutade grejer
- Inga jävla mögelsporer

Jag vill beställa från en riktig rökgourmet, upplever ni att det finns någon sådan på evo?
2015-02-05, 11:27
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Jaha, det här med erkran var ju jävligt konstigt. det hade jag aldrig kunnat gissa mig till. så jävla proffsiga order man fick levererad innan.

Nu till gräset, jag hakar på PHfrillan här. Ja, det kanske är en dum dålig ungdomsdrog eller w/e. Men jag vill fan kunna röka då och då. Och jag vill betala för mig. Och jag vill betala för kvalité.

- Inga besprutade grejer
- Inga jävla mögelsporer

Jag vill beställa från en riktig rökgourmet, upplever ni att det finns någon sådan på evo?
Inte inrikes.
Det finns inte så mycket pengar inom gräs som med andra droger, antagligen därför fler har hakat på amfetamin/bendodiazepiner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in