2015-02-03, 23:19
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Kul Combs fick hänga en ikväll,var kanske inte så dum värvning, helt värdelös var han inte.
Såg inte matchen, var Combs bra eller blixtrade han bara till med en kasse?
Citera
2015-02-03, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar

Jag såg inte heller, men enligt folk på Lövens forum var han bra, visst riktigt skicklig på små ytor,oroade när han var inne som det verkade.
Citera
2015-02-03, 23:24
Medlem
Citat:

Citat:
Jag såg inte heller, men enligt folk på Lövens forum var han bra, visst riktigt skicklig på små ytor,oroade när han var inne som det verkade.

Var inte på plats.
Men tittade på sändningen på HA-Live.

Vi kan väl säga att jag skiter i om han åker skridskor som en åldring bara han gör mål
Han var klart godkänd , farlig framför mål och vips fick han göra mål med.
Vad mer kan man begära.
Citera
2015-02-03, 23:25
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Okej, ja om det stämmer så blir iaf inte tappet av Lundberg lika stort. Hoppas dom kan rida på vågen och kliva någon placering till samt att fansen kommer på matcherna i samma skara likt i fredags!
Citera
2015-02-03, 23:28
Medlem
Citat:
Okej, ja om det stämmer så blir iaf inte tappet av Lundberg lika stort. Hoppas dom kan rida på vågen och kliva någon placering till samt att fansen kommer på matcherna i samma skara likt i fredags!

Fast det blir ju inte så stort ändå,man kan ju säga Palme ersätter han nästan , palme har ju knappt spelat någonting.
Citera
2015-02-03, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Trodde mig fått se en hemmadomare, där vi äntligen skulle få en rejäl fördel av domaren, men NEJ.

Vi har ännu inte fått en enda match iår där vi fått rejält med fördel av domaren så som det oftast brukar ske 3-5 matcher för varje lag. Otroligt.

Nr 7 i rögle åker sämre skridskor än brasher eller filmar konstant. Pinsamt.

Jaha är det så man ser det i AIK att man mäste ha domaren med sig för att vinna. Inte konstigt att ni ligger i botten.

Undrar hur långt raset kan bli i BIK?
Citera
2015-02-03, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Trodde mig fått se en hemmadomare, där vi äntligen skulle få en rejäl fördel av domaren, men NEJ.

Vi har ännu inte fått en enda match iår där vi fått rejält med fördel av domaren så som det oftast brukar ske 3-5 matcher för varje lag. Otroligt.

Nr 7 i rögle åker sämre skridskor än brasher eller filmar konstant. Pinsamt.

Hemmalagen har alltid fördel i stort sett, man är så partisk när man är på plats, men ser man på matcher på tv så ser man att hemmalagen har oftast fördel nu vet jag inte om era domare för har inte sett AIK någon match.
Eller jag såg ju AIK-löven på plats och då tyckte jag domaren var bra, var väl Lyth har jag för mig så tror Löven hade fler utvisningar till och med.
Citera
2015-02-05, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Finns det någon Hästen-supporter här på flashback?
Japp. Vi lever om än knappt. Senaste matchen gav visst hopp då samtidigt SSK och AIK förlorade. Hästen lever på framgången från höst men nu är bensinen slut. Kanske ångorna gör att de kan skrapa ihop lite poäng till för att undvika kval.
Citera
2015-02-05, 08:11
Medlem
Kongruensbojds avatar
Kommer kvalet TILL Hockeyallsvenskan visas på teve? Nu när kanske både SSK och AIK hamnar där menar jag. Viasat borde väl vara fullt upptagna med att visa slutspelsserien eller vad den kallas.
Citera
2015-02-05, 12:43
Medlem
SirKnasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Kommer kvalet TILL Hockeyallsvenskan visas på teve? Nu när kanske både SSK och AIK hamnar där menar jag. Viasat borde väl vara fullt upptagna med att visa slutspelsserien eller vad den kallas.

De kommer garanterat att streamas på nätet
Citera
2015-02-05, 12:52
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirKnasen
De kommer garanterat att streamas på nätet

Jaså, av kommersiella krafter eller Jeppe på läktarplats?
Citera
2015-02-05, 12:55
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Jaså, av kommersiella krafter eller Jeppe på läktarplats?

Jadu, Viasat har ju tidigare år sänt utvalda matcher vid kval till allsvenskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in