2015-02-01, 04:22
Medlem
Intressant youtube kanal att titta på!

https://www.youtube.com/channel/UCeCV-XNeZIoHiCGfNYCLh9Q
Senast redigerad av Hattu82 2015-02-01 kl. 04:25.
Citera
2015-02-02, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackin
Jag håller med. Det är helt ohållbart. Jag uppskattar att den stora majoriteten av svenska kvinnor kommer att leva ensam med katter i framtiden.
Ja, faktum är att de flesta kvinnor faktiskt föredrar en katt framför en horbock.
Citera
2015-02-02, 23:02
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Ja, faktum är att de flesta kvinnor faktiskt föredrar en katt framför en horbock.
Har märkt att fruntimmer gillar katter för att de inte kan få dem att gå dit de vill, ett bekvämt surrogat för bad boys.
Citera
2015-02-04, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Kul att se att tråden lever. Killar: ni är grundlurade, skit i framförallt svenska kvinnor. Vi måste ta över själva.

Ja, det är dags att överge svenska kvinnor,,,

Men va fan, har du inte åkt än? "Snart", skrev du ju! Jävligt taskigt att ge folk lite hopp och sen visar det sig att du bara luras.
Citera
2015-02-04, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Men va fan, har du inte åkt än? "Snart", skrev du ju! Jävligt taskigt att ge folk lite hopp och sen visar det sig att du bara luras.

Lugn bara lugn tantlilla, vi knulla horor och, tränar och jobbar och sliter. Kan vi göra här med, medans du och micro sitter och hatar med er mycket välförtjänta fattigpension.
Citera
2015-02-04, 12:42
Medlem
syscrashs avatar
Svensk kvinna = WT

Importera mera!
Citera
2015-02-07, 23:01
Medlem
http://www.mgtow.com/
Citera
2015-03-03, 23:31
Medlem
PrinceMaximillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Importera från Thailand ett litet dvärgluder som ni svenska män älskar. Hon kan vara din sexslav så behöver du inte bry dig om svenska brudar.

Svenska kvinnor älskar att hoppa i säng med Kodjo Bongo från Zambia och skapa mulattungar för att sedan leva ensam när den afrikanska piraten har lämnat henne.

Svenska kvinnor har jag aldrig sprungit efter eftersom jag betraktar de som sargat gods
Citera
2015-03-03, 23:33
Medlem
Mooons avatar
Något säger mig att vi är få som sörjer.

Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMaximillian
Importera från Thailand ett litet dvärgluder som ni svenska män älskar. Hon kan vara din sexslav så behöver du inte bry dig om svenska brudar.

Svenska kvinnor älskar att hoppa i säng med Kodjo Bongo från Zambia och skapa mulattungar för att sedan leva ensam när den afrikanska piraten har lämnat henne.

Svenska kvinnor har jag aldrig sprungit efter eftersom jag betraktar de som sargat gods
Citera
2015-03-03, 23:38
Medlem
PrinceMaximillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Något säger mig att vi är få som sörjer.

Du väntar säkert på den svenska tjejen som har lekt med massa babbar och negrer för att du sedan ska ta henne med storm och göra henne till din äkta maka och sen kan hon sätta en röd boll i din mun med koppel runt din hals
Citera
2015-03-03, 23:40
Medlem
Mooons avatar
Va, nej ... är du helt jävla äcklig. Nu får du allt tänka ett varv till.

Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMaximillian
Du väntar säkert på den svenska tjejen som har lekt med massa babbar och negrer för att du sedan ska ta henne med storm och göra henne till din äkta maka och sen kan hon sätta en röd boll i din mun med koppel runt din hals
Citera
2015-03-04, 00:39
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hattu82
Intressant youtube kanal att titta på!

https://www.youtube.com/channel/UCeCV-XNeZIoHiCGfNYCLh9Q

Japp...
MGTOW är grejen, i alla fall för mig och tycker att det livet fungerar alldeles utmärkt.
Jag har bara kvinnor till sex... Vill de ej ligga får de vara någon annanstans och gnälla.

I övrigt ser jag ej vad en man skall ha en kvinna till i dagens Sverige. Feminismen har spelat ut/förgiftat kvinnans roll i den Svenske mannens liv. Då kärlek saknar värde i ett samhälle som bara har dubbelstandarder att erbjuda männen.

Skaran män som väljer att gå vår egen väg har växt oerhört mycket de senaste åren och har en rätt fin gemenskap. Där att lämna kvinnor och feminism bakom sig är den gemensamma nämnaren.
Internationellt har MGTOW rörelsen fullständigt exploderat i sin tillväxt. Det är något vi kan tacka Emma Wattson, GamerGate mm. för. Tack Emma, Zoe och Anita.
Bland oss är det ok att ogilla/förakta feminism och övriga pk påtvingande idéer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in