2014-11-22, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GEOF
Har ni aldrig lagt märken till vilka krav svenska kvinnor ställer? Bara regga sig på ett eller två dejtingsidor så får ni se själva vilka krav som ställs, krav som är långt över till att vara perfekt.

Inte undra på varför svenska män hämtar kvinnor från Asiatiska länder och överger mer och mer den svenska kvinnan som inte äns kan koka ägg.

Jag håller med. Det är helt ohållbart. Jag uppskattar att den stora majoriteten av svenska kvinnor kommer att leva ensam med katter i framtiden.
Citera
2014-11-22, 10:20
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GEOF
Har ni aldrig lagt märken till vilka krav svenska kvinnor ställer? Bara regga sig på ett eller två dejtingsidor så får ni se själva vilka krav som ställs, krav som är långt över till att vara perfekt.

Inte undra på varför svenska män hämtar kvinnor från Asiatiska länder och överger mer och mer den svenska kvinnan som inte äns kan koka ägg.

Visst är det så. Det är tjejernas marknad. En frånskild lönnfet deltidsarbetande småbarnsmamma hittar alltid en ledig karl, oftast är han snygg, välutbildad, tjänar bra och utan barn.

Är mannen däremot lågutbildad och har låg social kompetens så får han åka till östeuropa eller asien för att hämta fru.

Svenska kvinnor ställer höga krav på inkomst och utbildning.
Citera
2014-11-22, 10:27
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fotokillen
Jag har inte längre relationer med svenska kvinnor. Bara tanken att inleda en relation med en svensk kvinna känns för mig direkt motbjudande. .

Tänker på den senaste löpsedeln angående Laila Bagge & Niclas Wahlgren.

Laila: Jag vill inte vara gift med ett barn längre !

Laila är den typiska svenska kräsna kvinnan som ställer höga krav på mannen.

Han ska vara snygg, välutbildad, tjäna bra, ha social kompetens, stort kontaktnät, han ska ha klass och stil, vara intelligent....listan fortsätter.

Inte konstigt att skilsmässor och "bonusfamiljer" är så vanliga
Citera
2014-11-22, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen
Visst är det så. Det är tjejernas marknad. En frånskild lönnfet deltidsarbetande småbarnsmamma hittar alltid en ledig karl, oftast är han snygg, välutbildad, tjänar bra och utan barn.
Är mannen däremot lågutbildad och har låg social kompetens så får han åka till östeuropa eller asien för att hämta fru.

Nej faktiskt, numera är det smarta och högutbildade män som lämnar Sverige.

Även den lediga karln som är snygg, välutbildad, tjänar bra och är utan barn är inte tillräcklig bra för den svenska kvinnan. Han kanske får feedback men senare eller snarare får han det förväntade utbrottet av henne.

Du vill låta som om kvinnor i östeuropa eller asien är mindre värda än svenska kvinnor. Det är faktiskt motsatsen. Men framme i Sverige blir vilken kvinna som helst korrumperad av manshat hjärntvätten som genomsyrar det svenska samhället.
Citera
2014-11-22, 10:44
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Svenska kvinnor ställer höga krav på inkomst och utbildning
.

Njae !! Även om de har bra utbildning och inkomst. Så har jag den uppfattningen, det hjälper föga. Det är den uppfattningen jag har, har själv bra arbete, reser mycket till asien. Har hyfsat i inkomst. Men är trött på svenska tjejor..

Så det stämmer ej föga med att de lågutbildade och låg social komptens, för dra till asien/öst europa. Eftersom många högutbildad och hög social kompetens har jobb i asien. Där går det inte undvika träffa dessa tjejor. Det är stor skillnader mellan dem där och svenska tjejor.
Citera
2014-11-22, 14:06
Medlem
YolandiVissers avatar
ers..ni alla är bara bittra för att ni inte får det ni vill ha.
Citera
2014-11-22, 21:01
Bannlyst
Citat:

Tycker inte alls det är kvinnas marknad, jag som en man kan lätt åka över till Östereuropa, Sydamerika eller Asien och hämta någon som är både barnfri, yngre och som passar min stil medan en kvinna har det lite svårare så. Nästan varenda jävla tjej på dejtingsajter vill ha låååånga killar, helst över 190 ska dom vara medan dom som är det är knappt 160. Hur många finns det i Sverige som är 190 och ska just falla för den som ställer krav? Dom längre männen är något atraktiv och ställer själva kraven på vilka dom vill ha, finns säkert några men jag har svårt att en som är 190 lång vill vara tillsammans med en på 160. Han hade fått ryggproblem med tiden. En man behöver inte vara lågutbildad för det, menar du att alla tjejer är högutbildade?
Citera
2014-11-22, 21:25
Medlem
Jag tror att 90 % av killar vill ha en tjej och 80% av tjejerna vill ha en kille i Sverige. Det blir en obalans och ca 10% av killarna hittar ingen tjej. I andra länder verkar det vara annorlunda i Ryssland verkar det lika vanligt att både kvinnor och män vill ha relationer med det motsatta könet. Därför söker sig några Ryskor ut på den svenska marknaden för att hitta en partner

Det man kan undra över är om kvinnor i olika länder vill gifta sig eller blir tvingade ihop med män?

Att färre kvinnor vill vara ihop med män i Sverige beror nog på feminismens utbredning.
Citera
2014-11-23, 01:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Du skulle bara veta...

Märkte tydligt det i filipinerna. Där är skandinaviska män är heta byten. De är anses som högvinst om kvinna får tag på en sådan man. Inte bara för vi är generösa, utan vi är gentlemän jämfört med deras killar. För övrigt annars många gånger inte ber åt som svin, vilket många andra "kano"farang"bule" gör
Helst de från USA o Australien är impopulära.

Man kanske ska ta sig en tripp dit då

Såklart vi är heta och eftertraktade. Vi är svenska män, snyggast och bäst i hela världen typ (bevisat i undersökningar).
Citera
2014-11-23, 09:37
Medlem
En ytterligare anledning kvinnor i västvärlden inte vill ha fasta relationer med män är att:

De vill själva bestämma hur många barn de vill ha.

Är de stabilt med en man måste de ta hänsyn till hans önskemål och då blir det ibland bara 1 barn.

Men lever de som singlar kan de själv bestämma. När de känner för ett barn till går de till närmsta krog och fiskar upp någon de tycker verkar trevlig och har sex under en kortare period. Oftast tillämpat av kvinnor som är fattiga och där staten kan hjälpa dem med understöd.

Problemet för samhället är när allt för många kvinnor tillämpar denna strategi. Män jobbar mindre och bara för sig själv och kvinnor jobbar jämt och blir utslitna både fysiskt och mentalt.
Citera
2014-11-23, 14:44
Medlem
iamasils avatar
Men haha hallå, har du blivit dumpad ordentligt av någon?

Ingen av mina väninnor resonerar sådär, och inte jag heller.
Citera
2014-11-23, 16:18
Medlem
avmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L195
En ytterligare anledning kvinnor i västvärlden inte vill ha fasta relationer med män är att:

De vill själva bestämma hur många barn de vill ha.

Är de stabilt med en man måste de ta hänsyn till hans önskemål och då blir det ibland bara 1 barn.

Men lever de som singlar kan de själv bestämma. När de känner för ett barn till går de till närmsta krog och fiskar upp någon de tycker verkar trevlig och har sex under en kortare period. Oftast tillämpat av kvinnor som är fattiga och där staten kan hjälpa dem med understöd.

Problemet för samhället är när allt för många kvinnor tillämpar denna strategi. Män jobbar mindre och bara för sig själv och kvinnor jobbar jämt och blir utslitna både fysiskt och mentalt.

Många yngre kvinnor har börjat fatta detta. Men de allra flesta svenska kvinnor är djupt hjärntvättade. Det är dock för sent för Sverige. Manshat-feminism är det största pågående hotet mot Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in