Citat:
Ursprungligen postat av
Celeno
Grafen över min portfölj ger olika resultat beroende på vilken period jag väljer.
"1 månad" ger att min portfölj var högst den 27e januari, medan "I år" säger den 26e...
Hej!
Jag pratade just med IT som var medvetna om ett problem som gjorde att grafen hanterar datum olika beroende på vilket tidsintervall man väljer. De har tagit ärendet vidare till våra utvecklare som snickrar på en lösning. Dessvärre är det här något vi kommer att få leva med till dess att lösningen är redo att tas i produktion.
Tack för att du tog dig tid att rapportera problemet!
Citat:
Ursprungligen postat av
framtand
Om jag tecknat mig för något under fliken "erbjudande" och ingenting dras på likviddagen, innebär detta att jag inte fick någonting tilldelat eller dras beloppet först vid tilldelning som ligger 4-6 bankdagar senare? Behöver pengarna till annat så att ligga likvid mycket längre i onödan är jag inte intresserad av.
Om du tecknar med företräde (med stöd av teckningsrätter) så kommer pengarna att dras på likviddagen, förutsatt att emissionsinstitutet inte försenar emissionen av någon anledning. I de här fallen uppdaterar vi erbjudandesidan så fort vi får någon sådan information.
Har du tecknat ett erbjudande utan företräde drar vi likvider så fort vi har fått besked om tilldelning. I normalfallet skriver vi inte ut likviddag i de här erbjudandena, utan det finns endast datum för sista svarsdag och ett tidsram för när tilldelningsbeskedet kommer, då vi även kommer att dra pengarna.
Är du osäker kan du alltid slå oss en signal på 08-562 250 00, så kan vi titta på ditt konto och ta reda på vad som gäller i det specifika erbjudandet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gummisnodden
Har försökt att nå "sajtinställningar" under en veckas tid men har hela tiden möts av felmeddelandet: "Innehållet kan tyvärr inte visas just nu. Prova gärna igen om en liten stund!".
Har ni problem med sajten?
Vi ska inte ha några driftstörningar vid tillfället. På rak arm låter det sig som att ditt problem beror på att något har gått fel vid en kontokoppling eller ett kontoavslut. Det brukar vara lätt åtgärdat, bara vi får ta en titt på kontot.
Om du har möjlighet att skicka oss ett meddelande i inloggat läge eller slå oss en signal på 08-562 250 00 så hjälper vi dig självklart!
/Kristoffer, Avanza