2015-02-02, 14:55
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Vad jag hört så är det raka motsatsen gentemot vad du säger.
Samt oerhört låg aktivitet.

Det är faktiskt förvånansvärt hög aktivitet i FB-klanen sedan det rensats ut ett antal inaktiva, så du har fel här.
Citera
2015-02-02, 15:10
Medlem
swebarbs avatar
kör man dh är det väl fire som gäller för max damage ? och cold om man vill köra med freeze och chills.
Citera
2015-02-02, 15:52
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
kör man dh är det väl fire som gäller för max damage ? och cold om man vill köra med freeze och chills.

Fire, då med ClusterArrow och Loaded Bears-runan är mer för gr45+ och i grupp med Support.
Testa kör den Solo så dör man snabbare än blixten!
Den är långsam som tusan, dock sjuk dmg man kan göra, men då i grupp!

Cold, oftast ClusterArrow med Maelstorm är för allt under gr45, typ. samt att denna ger Life% per hit tillbaka så den är lite Survival.
Säger dock inte att den inte funkar för högre GR, men fire är då att föredra om man har en support som vet vad denne ska göra.

Har man en support WD eller Crusader så är det helt underbart om man i grupp på 3-4 pers och man kan vara mer laidback som DH och endast boosta på med DMG skills..
Citera
2015-02-02, 15:54
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Det är faktiskt förvånansvärt hög aktivitet i FB-klanen sedan det rensats ut ett antal inaktiva, så du har fel här.

Så är det säkert
Hörde bara för någon vecka sedan att folk var både inaktiva och inte ett dugg hjälpsamma när medlemmarna väl var inne.
Men, alla har ju vänner utanför klanen med så.

Klanen jag är med i har 6 medlemmar, vi är 2 som är kvar på D3, resten är tillbaka på WoW sen patcherna/exp som kommit.
Vi 2 som är kvar spelar kanske 1 timma med varandra per vecka, resten på annat håll..
Citera
2015-02-02, 16:14
Medlem
Överviktigs avatar
Vart kan man vända sig om man vill gå med i FB-Klanen?
Citera
2015-02-02, 17:31
Medlem
ImWorthlesss avatar
Alkizer bekräfta nyss att han ska lira Season 2 på Quin69 stream.
Där det även yppades att Kripp kommer tillbaka med.

Skoj!

Nackdel med dagen var att Kingkongor är tillbaka, sorg sprids över twitch.
Citera
2015-02-03, 08:24
Medlem
snorass avatar
Vilken karaktär rekommenderar ni inför season 2 om man inte har kört på över 1 år. Har spelat med alla karaktärer, är det den man tycker är roligast som man ska satsa på eller finns det någon så är bättre/roligare "endgame" än någon annan specifikt?.
Citera
2015-02-03, 08:34
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Alkizer bekräfta nyss att han ska lira Season 2 på Quin69 stream.
Där det även yppades att Kripp kommer tillbaka med.

Skoj!

Nackdel med dagen var att Kingkongor är tillbaka, sorg sprids över twitch.

Haha KingKongor han kommer ligga i topp första veckan på S02 sen kommer han gå bananas mot sina haters och sen kommer han försvinna lika fort.
Citera
2015-02-03, 09:19
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Hört att det finns en riktig legend... Boss någonting... i FB clanen, så om jag vore du skulle jag joina den för att någon gång kanske få äran att dräpa monster vid sidan om denne.

haha, din lilla rackare!
Men ja han den där Reggaeboss är det bra att lira med när man farmar. en T6a rift är undangjord på 2min och då drar han tre andra spelare.
Räkna dock inte med att få dräpa monster vid sidan om honom då han är så extremt snabb, så det enda man gör är att försöker att hänga med när han plöjer sig igenom allt.
Citera
2015-02-03, 09:31
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoras
Vilken karaktär rekommenderar ni inför season 2 om man inte har kört på över 1 år. Har spelat med alla karaktärer, är det den man tycker är roligast som man ska satsa på eller finns det någon så är bättre/roligare "endgame" än någon annan specifikt?.

Spontant skulle jag säga Monk.
Men samtidigt så är det den enda char man fått se ny gear till så.
Men Monk känns även idag under season 1 och patch 2.1.2 som den med mest variationer på.

Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Haha KingKongor han kommer ligga i topp första veckan på S02 sen kommer han gå bananas mot sina haters och sen kommer han försvinna lika fort.

Han har tydligen även Unbannat alla på hans stream för att få tillbaka tittare, säkert fått sparken från sitt IRL-jobb för att återgå till nåt han vet att han kan styra och kontrollera.
Få in lite donationer, bli kaxig som du säger sen få skit från haters, sen stänger han streamen

Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
haha, din lilla rackare!
Men ja han den där Reggaeboss är det bra att lira med när man farmar. en T6a rift är undangjord på 2min och då drar han tre andra spelare.
Räkna dock inte med att få dräpa monster vid sidan om honom då han är så extremt snabb, så det enda man gör är att försöker att hänga med när han plöjer sig igenom allt.

Spela i party med en Raekor-barb är ungefär lika roligt som att stoppa 2 spikar i ett vägguttag
Citera
2015-02-03, 09:39
Medlem
Citat:
Spela i party med en Raekor-barb är ungefär lika roligt som att stoppa 2 spikar i ett vägguttag

Hehe ja... våran AOE är ju nåt eller några snäpp över de andra klasserna... but hey... vi "sparar" ju RG'n åt er
Citera
2015-02-03, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Det enda "kravet" är väl att man är aktiv typ, då det kommer så många requests så får admins rensa ur inaktiva spelare allt eftersom.
Generellt tycker jag tonen i klanen är bra och det finns folk med mycket kunskap och många speltimmar som hjälper de som inte är lika insatta.

Stort plus att det finns folk som är extremt duktiga på olika klasser. tex: Reggaeboss = Babben, FRONK = Monken osv.

LeanMachine = DH'n etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in