2015-02-01, 12:14
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Vem är MR och varför tror du att han var hennes nya man. Oavsett verkar hon ha politiskt aktiv under en längre tid och även en kvinna kan vara politiskt aktiv på egen kraft, hon behöver inte en man till detta.
Det är bekräftat i tråden att MR är hennes nye man. De kan ha träffats genom det politiska engagemanget, även om det inte finns något annat spår på webben av deras gemensamma politiska engagemang, såvitt jag har kunnat hitta. De kan också ha träffats genom jobbet, eller genom fackligt engagemang.
Citera
2015-02-01, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är bekräftat i tråden att MR är hennes nye man.

Vem har bekräftat detta.
Citera
2015-02-01, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Allt handlar om detta!!! Absolut allt handlar om detta!....har du en ny käresta och vet att du är i en skilsmässa "from hell" ligg då för fan lågt med detta, ligg lågt i månader om det så krävs.

Efter x-antal månader kommer det inte vara nåt prob alls!!! Men vill du flasha dag ett eller två...hmm jag behöver nog inte säga mer vad som ev. kan hända.

Fast vi vet ju inte om det varit en skilsmässa from hell eller ens när de separerade. Vi vet bara det som framkommit på Facebook. De kan ha separerat redan i augusti men hon kanske inte gick ut med det på fb innan i december. Just av respekt för US.

Separationen kanske flöt på smärtfritt, men att US känslor "kom ikapp" och han mådde sämre och sämre.

Det mesta är spekulationer, jag tycker inte det är bevisat att TS gick vidare med en ny man, offentligt dessutom, dag ett eller två.
Citera
2015-02-01, 12:31
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Vem har bekräftat detta.
(FB) Sigtuna: Kvinna hittad i vatten, misstänkt mord, 2015-01-23
Citera
2015-02-01, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaS-ToY
Tro gör man i kyrkan, en skilsmässa efter många år tillsammans och med flera gemensamma barn, hus osv kan vara väldigt enkel även om ena partnern skulle ha varit otrogen och det vet jag av personlig erfarenhet.

Kyrkan är inte min grej så jag sköter troendet hemma på kammaren.

Skämt åsido. Självklart kan en skilsmässa vara väldigt enkel, även efter lång tid tillsammans. Men min erfarenhet säger att det inte hör till vanligheterna. Din erfarenhet säger något annat. Och hur det var i just fallet TS/US vet vi inte.
Citera
2015-02-01, 12:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
(FB) Sigtuna: Kvinna hittad i vatten, misstänkt mord, 2015-01-23
Det är bekräftat att någon har initialerna MR i det inlägget.
När det gäller ny man så är det inte bekräftat någonstans.
Citera
2015-02-01, 12:37
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är bekräftat att någon har initialerna MR i det inlägget.
När det gäller ny man så är det inte bekräftat någonstans.
Om du följer dialogen bakåt så kommer du till detta inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av hrhuffarochpuffar
Står fortfarande som "In a relationship" pojkvännen var aldrig taggad i bilden eller i statusändringen så det ska inte påverka.
Citera
2015-02-01, 12:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Om du följer dialogen bakåt så kommer du till detta inlägg.
Som inte stämmer överens med verkligheten:

Det finns ingen relationsinformation att visa

Någon bild har vi inte heller sett...
Citera
2015-02-01, 12:48
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Som inte stämmer överens med verkligheten:

Det finns ingen relationsinformation att visa

Någon bild har vi inte heller sett...
Nej, du har inte sett någon bild.
Citera
2015-02-01, 12:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, du har inte sett någon bild.
Nej och inte du heller - och i statusen finns inget nytt förhållande deklarerat .. Det finns inte ett spår av någon ny man på hennes facebook.

Det är alltså inte bekräftat.
Citera
2015-02-01, 12:55
Medlem
urwalds avatar
Citat:
Regnflingan har uppenbarligen läst bättre än du. Det finns information i tråden och länkar som säger att hon flyttade till hans adress.

Jag tycker mig ha läst hela tråden uppmärksamt bortsett från en diskussion mellan dig och en annan användare ang postlådor. Kan inte minnas någon information angående att hon flyttade till sin nya, inte heller efter att ha sökt i ämnet efter passande ord som ny kille flytt adress. Om du skulle ha tid och lust att hänvisa mig antingen till inlägg eller länk där jag själv kan läsa den här informationen som jag uppenbarligen har missat skulle jag vara mycket tacksam.
Citera
2015-02-01, 12:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej och inte du heller - och i statusen finns inget nytt förhållande deklarerat .. Det finns inte ett spår av någon ny man på hennes facebook.

Det är alltså inte bekräftat.
Jag har sett bild på MR.

Du kan inte se det nya förhållandet. Det betyder inte att det inte finns något.

Det är bekräftat. Sen är det upp till var och en att tro på bekräftelsen.

Jag hade sett så många kopplingar mellan TS och MR att bekräftelsen var spiken i kistan. Nu är jag säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in