Citat:
Ursprungligen postat av
larsingvarsfru
Att vara otrogen har väl inget att göra med stark och frispråkig. Däremot är det dumt att vara stark och frispråkig kring en människa man har bedragit in i märgen (om otrohet finns med) och lägger man till lite alkohol med i mötet kan det sluta riktigt illa.
Nu vet jag varken om det finns otrohet eller storkonsumtion av alkohol hos de två, men helt klart var hon en "redneck" och det kan få bägaren att rinna över hos den på minus-skalan.
Men vad fan, TS har uppenbarligen varit djävligt grisig mot sin lagvigde man, hur fan kan hon hyllas som en stark och frispråkig kvinna när hon helt kallt har bedragit sin man under en längre tid, försök inte att inbilla mig att hon hux flux blev kär i någon hon plötsligt såg, nej det här är något som pågått en längre tid och grisen som bökat i ett upptaget hål har tydligen gått under jorden, en djävla svinpäls det också, klart som fan att han visste att TS var gift och hade familj.
Fy fan säger jag om dessa starka och frispråkiga kvinnor som inte kan ta ett enda steg i sitt liv om de inte har en fullödig ersättare.
Hur djävla svårt kan det vara att avsluta det man har och sedan börja om på nytt.