Citat:
Ursprungligen postat av
DAEN
Jo, men här står det ju att den som ringde inte var säker på vilka det var men hon TRODDE att de bodde i ENGELSKA RADHUSEN (se sidan fyra i tråden). De radhusen ligger inte på den gatan de aktuella personerna bor, för att göra en lång historia kort. Alltså trodde personen att det var ett ANNAT par än det här paret. Så enkelt var det med det.
Hallå. Det var ett annat par som diskuterades tidigare. Med yngre barn.
Samma källa berättade idag för mig vilka det gällde (personer på hens granngata) och det är lika sorgligt.
Har känt till maken hela mitt liv men aldrig direkt umgåtts. Han har verkat vara en helt ok snubbe. Lite knepig ibland (ta med salt, erfarenheter från ungdomen då vi alla var knepiga lite till mans). Han umgicks med en del riktiga nollor under skoltiden, pinsamma killar som blev as på fyllan. Typ snobbiga svennebananer som gärna fultafsade på andras och ovilliga brudar och äcklade sig. Han var lite mer tystlåten än de andra.
BO har jag bara sett i vissa specifika sammanhang (samt typ på Våfflan), då hon varit med sin dotter. Hon var en kvinna med bra utstrålning och lätt till skratt. Så var mitt intryck, ytligt som det må vara.
Tror verkligen att han gjort det. Ja just det, enligt min vän så hade BO ringt sin väninna när hon och MGM var ute vid vattnet. Hon kände sig inte bekväm och mycket trängd och sen gick hon inte att få tag på. Vet inte hur mycket rykte och hur mycket sant det är då jag då är tredje hand i kedjan.
Så förbannat vidrigt att två barn står utan sina föräldrar nu. Jag hoppas verkligen de får det stöd och hjälp de behöver. Av rätt personer.