2015-01-28, 20:33
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Yes tänkte de också, börja lätt, har ju dom för att dämpa smärtan, som beräknas sitta i 10-14dar, så får jag tänka på att spara lite också, så man inte knaprar i sig allt och sen sitter man där i skiten och har extremt ont och har ingen morfin kvar, bättre att spara lite då tills jag kanske mår bättre och testa då! och bara använda nu i nödfall när jag verkligen behöver!

Bra tänkt faktiskt !

Som min signatur säger : Its better to have and not need than to need and not have helt enkelt
Citera
2015-01-29, 06:03
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Härligt min vän, då har du gjort upp en bra strategi för att klara det hela.
Lyrican boostar ju oxy också så att du vet så det blir ännu skönare

Ja! Jag vill ju bli av med Benson nu. Lyrica hjälper väldigt bra!
Åt bara Oxycodone i två dagar då AT:n var som värst.
Har svagare benso för utsättning ifall det blir för jobbigt, 5mg:are och 2:mgare.
Citera
2015-01-29, 08:04
Medlem
GulCitrons avatar
Tänker ta oxycontin 80 mg den här veckan kommer nog både skjuta och oralt. Hur länge syns oxycontin i kroppen? sist jag tog var i våras tog då 5 mg. Det kommer bli analysprov.
Har varit sen ganska länge nu.
Citera
2015-01-29, 10:12
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron
Tänker ta oxycontin 80 mg den här veckan kommer nog både skjuta och oralt. Hur länge syns oxycontin i kroppen? sist jag tog var i våras tog då 5 mg. Det kommer bli analysprov.

Har för mig att det syns runt 4-5 dagar. Dock inte så jätte säker så någon får gärna rätta mig om jag har fel.
Citera
2015-01-29, 10:14
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Ja! Jag vill ju bli av med Benson nu. Lyrica hjälper väldigt bra!
Åt bara Oxycodone i två dagar då AT:n var som värst.
Har svagare benso för utsättning ifall det blir för jobbigt, 5mg:are och 2:mgare.

Härligt härligt min vän Du får gärna uppdatera hur allt går för dig med tiden.
Citera
2015-01-30, 01:42
Medlem
GulCitrons avatar
Hur skjuter ni era oxy?
Citera
2015-01-30, 16:33
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Hur skjuter ni era oxy?
Kolla några sidor bakåt så borde du hitta.
Citera
2015-01-30, 16:36
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:

Har för mig att det syns ungefär 3-4 dagar. Men någon får gärna rätta mig om jag har fel.
Citera
2015-01-30, 19:03
Medlem
Jag har ätit oxynorm 10 mg ganska länge och nu har jag fått oxycontin 40 mg men så starkt klarar jag inte av. Jag väger bara 48 kg. Men hur gör man för att inte få i sig hela mängden? Helt novis med att krossa och sånt? Först tänkte jag om man kunde lämna in på apoteket och be läkaren byta men då blir jag utan och det vill jag inte..
Citera
2015-01-30, 19:58
Medlem
Brokenbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjfosmor
Jag har ätit oxynorm 10 mg ganska länge och nu har jag fått oxycontin 40 mg men så starkt klarar jag inte av. Jag väger bara 48 kg. Men hur gör man för att inte få i sig hela mängden? Helt novis med att krossa och sånt? Först tänkte jag om man kunde lämna in på apoteket och be läkaren byta men då blir jag utan och det vill jag inte..

Varför skrev läkaren ut 40 mg? Hur många tior har du ätit per dag?

Krossa ska du inte göra om du tycker 40 mg i depåform är starkt.
Citera
2015-01-30, 20:09
Medlem
Han måste ha skrivit fel för jag har aldrig haft vare sig contin eller 40 mg..
Citera
2015-01-31, 21:39
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Håller med dig om alla njutningarna på subutex. Gillar oxycontin för att man får ett sådant skönt rus Försöker hålla mig från oxycontin så länge jag kan.

Oxy ger förvisso ett skönt rus men man blir inte produktiv av det!
Visst jag vill också fly verkligheten då och då men jag gillar att vara produktiv.
Därför gillar jag nog Sub allra mest av alla opiater/opioder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in