Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-23, 14:35
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Kan ju råda dig att snorta det för då kommer du få bättre effekt och det kommer slå på kanske 10 minuter. Sväljer du det så kan du räkna med några timmar för effekten att börja och effekten blir mest smärtstillande enligt mig. Vill du ha den där varma gosiga effekten så krossar du allting, lägger upp det i fina linor och drar så hårt du kan rakt upp i snoken.

Inte nödvändigtvis. Det blir ju rätt geggigt att snorta tabletter, och oxykodon har god biotillgänglighet vid peroral administration (den ligger på 87 %, om jag inte minns fel).
Citera
2009-03-24, 14:49
Medlem
Evolution!s avatar
Intressant tråd...

Så om man nu väljer att skjutsa i sig oxy, hur går man till väga?
Är det bäst att blanda med kallt eller varmt vatten? Bör man filtrera? (Ja, jag vet att man alltid ska filtrera, men försvinner mycket av effekten då?)

Tacksam för utförligt svar!
Citera
2009-03-25, 23:25
Medlem
Ovetande.

Hej hej, när jag låg inne i lumpen så fick jag diskbråck, fick ligga inne på sjukstugan och sen in på logementet när alla andra var ute på fältvecka, hade så förbannats ont, hade bara fått panodil och jag kände att de inte hjälpte alls, ringde till närmsta sjukhuset, fick tid att komma in direkt, så de var att sätta sig i bilen å köra dit, kan tillägga att jag hade ont som FAAAAAAN. väl där så träffade jag AT läkaren, han klämde å kände skrev ut något som hette, just de Oxycontin 10mg x100 st, 1 morgon och en kväll, nåväl, tillbaks till logementet, in på rummet, ta 1 tablett sitta där och ha ont, spela lite på lumparpolarens ps2, fick ingen effekt alls, ovetande som man var så tänkte jag att jag har så förbannats ont och dom här panodilen är ju fan på 500 mg inte kan 10 mg hjälpa då, pillade i mig resten av kartan dvs. 9 st till, de gick väl en sådär timme och då hände det lite grejjer, spelandet bara flöt ihop, stolen kändes väldigt lätt, liksom allt bara flöt iväg, nåväl allt för väck för att spela, skulle tassa iväg för att käka nått i matsalen, då pratar vi om att gå på moln, allt blev luddigt kändes som att ha bomull i skallen 3 meter lång och helt väck.. Ja de var min upplevelse av Oxycontin det. efter det så gjorde jag som så att jag spolade ner skiten i toaletten då jag inte ville äta det. då har jag hellre ont än att hoppa på moln och vara allmänt flummig, Kan tillägga att de kändes som att köttet höll på att krypa ut ur huden. Nåväl jag äter iaf inte det, men för dom som vill äta det så nog fungerar de.
Citera
2009-03-26, 03:40
Bannlyst
Jag prövade att IVa oxy inatt. Andra gången i mitt liv som jag IVar något av något slag alls. Förra gången var på Ketogan för 2 helger sedan.
Säger bara .......Ketogan är INGENTING!
Oxycontin däremot !! Shiiiiet! Vilken underbart skön natt det blev!
Sköt 3 5mgs tabletter per spruta och mådde prima ballerina!!
Skulle dock kunnat skjuta mycket mer. Säkert upp mot 25 mg/shot.
MEN! Fuck vad potent detta läkemedel är! Vissa skulle nog lätt bli beroende på första försöket att skjuta skiten. Så bra var dom!

Skulle dock vilja veta var folk får tag i detta läkemedel, eftersom det inte skrivs ut så lätt. Jag råkade stöta på det av en slump. Och vad brukar ni betala??

// Tess Tröttmössa Blev Förälskad!
Citera
2009-03-27, 09:48
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~Hallontomten~
Jag prövade att IVa oxy inatt. Andra gången i mitt liv som jag IVar något av något slag alls. Förra gången var på Ketogan för 2 helger sedan.
Säger bara .......Ketogan är INGENTING!
Oxycontin däremot !! Shiiiiet! Vilken underbart skön natt det blev!
Sköt 3 5mgs tabletter per spruta och mådde prima ballerina!!
Skulle dock kunnat skjuta mycket mer. Säkert upp mot 25 mg/shot.
MEN! Fuck vad potent detta läkemedel är! Vissa skulle nog lätt bli beroende på första försöket att skjuta skiten. Så bra var dom!

Skulle dock vilja veta var folk får tag i detta läkemedel, eftersom det inte skrivs ut så lätt. Jag råkade stöta på det av en slump. Och vad brukar ni betala??

// Tess Tröttmössa Blev Förälskad!

2-3 kr/mg är standardpris.
Citera
2009-03-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
2-3 kr/mg är standardpris.

hahahahahaha
då vart jag grundlurad... aja.. jag bara var tvungen att ha dom haha,
har hur som helst bara 15mg att tillgå just nu. hur boostar jag detta på bästa sätt?
har några mg suboxone, citodon, tramadol, alprazolam, diazepam, alkohol, och lite gräs
vad boostar oxyn på bästa sätt?

Kom på att subben blockerar ju andra opi..
Senast redigerad av krif 2009-03-27 kl. 18:55.
Citera
2009-03-27, 18:55
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krif
hahahahahaha
då vart jag grundlurad... aja.. jag bara var tvungen att ha dom haha,
har hur som helst bara 15mg att tillgå just nu. hur boostar jag detta på bästa sätt?
har några mg suboxone, citodon, tramadol, alprazolam, diazepam, alkohol, och lite gräs
vad boostar oxyn på bästa sätt?

Äh, sånt händer alla

Om du vill boosta gör du det bäst med någon bensodiazepin, antingen alprazolam eller diazepam som du har. Vilken av dom som fungerar bäst är jag osäker på då jag inte blandat opi med bens. Dock så vill jag utfärda en varning angående blandningen, kan sluta riktigt illa om man har otur. Så mitt råd är att ta det försiktigt i början om du vill boosta ditt rus.
Citera
2009-03-27, 21:27
Medlem
Detgarundans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Äh, sånt händer alla

Om du vill boosta gör du det bäst med någon bensodiazepin, antingen alprazolam eller diazepam som du har. Vilken av dom som fungerar bäst är jag osäker på då jag inte blandat opi med bens. Dock så vill jag utfärda en varning angående blandningen, kan sluta riktigt illa om man har otur. Så mitt råd är att ta det försiktigt i början om du vill boosta ditt rus.

okey tack tänker röka diazepam strax... och äta en xanor.
är rätt van vid opiater, och detta är väldigt små doser... av benson också
Citera
2009-03-27, 22:38
Avstängd
så nu fick jag just 20mg oxynorm och undrar hur jag får ut mest rus utav dom?
inte IV för att jag har inte nål och pump...

edit: boostar grapefrukt denna opioid??
Senast redigerad av chrissepisse 2009-03-27 kl. 23:07.
Citera
2009-03-28, 19:25
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
så nu fick jag just 20mg oxynorm och undrar hur jag får ut mest rus utav dom?
inte IV för att jag har inte nål och pump...

edit: boostar grapefrukt denna opioid??

Oxykodon har en hög biotillgänglighet oralt vilket jag tycker är det bästa sättet. Snorta verkar också vara populärt, ger snabbare påslag än oralt. Jag tyckte dock snortning av oxy inte gav speciellt mycket. Mitt råd är att bara käka dom, börja med en och skulle inte det räcka, fyll på med 10mg.
Citera
2009-03-30, 18:06
Bannlyst
Jag & min kille körde ett litet race och injecerade oxycontin i helgen. Det blev 8 20mgs tabletter, därmed 160mg. Då att tillägga att jag innan aldrig skjutit någonting innan nånsin. De va sjukt nice men nu mår jag rätt piss...mått illa ända sen sista dosen. Men hur bra som helst när jag ligger ner och inte rör en fena..
Citera
2009-03-30, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oxyfiend
Har suttit här hemma och dragit i mig oxy under hela dagen och kvällen.
Hur mycket kommer jag inte ihåg, men det jag undrar över är om det är farligt att låt säga dra i sig 20-40mg till.

Min tolerans har ökat rätt kraftigt eftersom jag tagit oxy lite för ofta på sistonde, men ungefär så här har jag berusat mig från lunchtid...

3x20mg oralt
1-3 timmar senare 40mg rektalt
1-2timmar senare 40mg oralt
1-2 timmar senare 40mg rekalt
lite senare 20mg oralt
lite senare 40mg rekalt
lite senare 20mgrektalt

Har säkert fått i mig lite till(~40-100mg). Minnet sviker mig eftersom jag somnat ett par gånger.Brukar alltid skriva upp exakt hur mkt jag tagit när jag kör oxy men idag blev det inte av... Har även tagit theralen ca 80-140mg mot klådan.
Vågar jag gå o lägga mig med 20mg till i mig. Andningsproblem kanske endast uppstår vid kombination benzo/alkohol? inte anti-histamin? Eller kan det uppstå endast pga opiater?

Behöver jag vara orolig eller är jag bara larvig

Du är torsk snart kan jag lova dig om du fortsätter så.
Kör 2-3ggr i veckan max om det inte e för smärta alså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in