2015-01-31, 11:36
  #7537
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Underbart att se hur mäktiga Färjestad berör er.
Att se det som en bragd att slå Färjestad i dålig form som gör en usel match.

Tråkigt att se hur Luleå ska bli ett köpelag och värva från Brynäs. Från att vara ett lag med hemvävt som med spelare som Zaar,Abbotts,Jonsson,Nieminen,Myllis och mer där till.

Ursäkta detta något korta och barnsliga inlägg, men avlid för i halva helvete.
Citera
2015-01-31, 12:29
  #7538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Ursäkta detta något korta och barnsliga inlägg, men avlid för i halva helvete.

Snacka om kort och barnsligt inlägg. Och tack för komplimangen
Det är hårt va att vara ett köpelag som Färjestad är?

Snart dags att se Färjestad få möta sina enda rivaler i ES/SHL. Hoppas man ryker upp sig och inte spelar så dåligt som man gjort i tex dom 2 senaste matcherna. Där man egentligen skulle vara garanterade 6 poäng.
Citera
2015-01-31, 14:10
  #7539
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Underbart att se hur mäktiga Färjestad berör er.
Att se det som en bragd att slå Färjestad i dålig form som gör en usel match.

Tråkigt att se hur Luleå ska bli ett köpelag och värva från Brynäs. Från att vara ett lag med hemvävt som med spelare som Zaar,Abbotts,Jonsson,Nieminen,Myllis och mer där till.
Är man bara ett köplag om man värvar från Brynäs? Svårt att förstå hur du tänker här..
Citera
2015-01-31, 14:16
  #7540
Medlem
ett kadavers avatar
Nu ska det alltså vara färdigvärvat. Cehlin mot Brunnström känns ju inte fantastiskt alls. Tycker dock att Kruse är inkonsekvent. Först skulle vi bara värva om vi blev av med folk. Sen tog vi in Cehlin med extern finansiär och först några dagar efter det försvinner Brunnström för att han inte platsar (vilket han såklart gör). Kruse har inte kört med öppna kort iaf. Mycket folk på matchen idag så ska man ut ur det blå presentera ett riktigt pangförvärv är en periodpaus idag dramaturgiskt korrekt.

OT:
Hur många år ska ni vara på det här forumet innan ni lär er metoden för hur man sätter användare på ignore?
Citera
2015-01-31, 15:34
  #7541
Medlem
https://twitter.com/skelleftea_aik/
Citat:
I afton bjuds hemmapubliken på spännande nyheter! Vi ses i arenan
Jag hatar teasers. Nu får man förhoppningar om att de värvat men det slutar väl med att de bara förlängt med någon.
Citera
2015-01-31, 15:45
  #7542
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
https://twitter.com/skelleftea_aik/

Jag hatar teasers. Nu får man förhoppningar om att de värvat men det slutar väl med att de bara förlängt med någon.

#10 Lindström.
Citera
2015-01-31, 15:51
  #7543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flip1
#10 Lindström.
Helt omöjligt, han måste sättas på waivers först och spelade match så sent som inatt.
AIK brukar ju dela ut lappar till hemmapubliken om kontraktsförlängningar så det lär vara något sådant även i afton.
Citera
2015-01-31, 15:54
  #7544
Medlem
Displaceds avatar
Brynäs verkar inte få till någon värvning. Pajasklubb.
Citera
2015-01-31, 15:55
  #7545
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Brynäs verkar inte få till någon värvning. Pajasklubb.

Taggad inför ikväll? Dags att ni vinner va?
Citera
2015-01-31, 16:01
  #7546
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Taggad inför ikväll? Dags att ni vinner va?
I Brynäs har vi en förlorar-kultur, så nej, inte särskilt taggad att se en ny förlust.
Citera
2015-01-31, 16:04
  #7547
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Underbart att se hur mäktiga Färjestad berör er.
Att se det som en bragd att slå Färjestad i dålig form som gör en usel match.

Tråkigt att se hur Luleå ska bli ett köpelag och värva från Brynäs. Från att vara ett lag med hemvävt som med spelare som Zaar,Abbotts,Jonsson,Nieminen,Myllis och mer där till.
I dålig form? Före matchen igår såg jag att dom hade 5 segrar på de 7 senaste matcherna, kallar du det dålig form?
Citera
2015-01-31, 16:11
  #7548
Medlem
Giggsys avatar
Hossa spelklar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in