Citat:
Ursprungligen postat av
siryessir
Ursäkta detta något korta och barnsliga inlägg, men avlid för i halva helvete.
Snacka om kort och barnsligt inlägg. Och tack för komplimangen
Det är hårt va att vara ett köpelag som Färjestad är?
Snart dags att se Färjestad få möta sina enda rivaler i ES/SHL. Hoppas man ryker upp sig och inte spelar så dåligt som man gjort i tex dom 2 senaste matcherna. Där man egentligen skulle vara garanterade 6 poäng.