2015-01-30, 22:19
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Ja, förlåt. Kunde inte låta bli

Seriöst svar: Du kan uppfattas som för på, var lite mer i kontroll över dig själv!

Det ska jag absolut vara. Jag måste spela korten jävligt lugnt och inte vissa mig så svag. Det är detta jag vill ha tips på.
Citera
2015-01-30, 22:22
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OncePostNeverBack
Det ska jag absolut vara. Jag måste spela korten jävligt lugnt och inte vissa mig så svag. Det är detta jag vill ha tips på.
Ta inte order av henne
Ha en reservplan ifall du förlorar
Behåll ditt sociala umgänge
Var artig, trevlig och behandla henne med respekt
Citera
2015-01-30, 22:28
Medlem
Citat:
Ta inte order av henne
Ha en reservplan ifall du förlorar
Behåll ditt sociala umgänge
Var artig, trevlig och behandla henne med respekt

Ska jag vara gullig och med det menar jag att säga att hon är underbar och gör mig så glad osv? Hon har gillat det innan.

Som sagt var riktigt creepy ett tag för ville lätta upp stämningen men hon tyckte bara det var läskigt hahahaha asså vafan. Men förklarade mig och berätta att jag absolut skojade och inte är sån. Men hon sa att hon känner mig och vet att jag inte är så. Sen att "okej men det lätta inte upp du var bara läskig, fast inte i slutet då var du vara snäll." "fattade inte för du var inte ironisk iheller liksom så"

Jag bara sa att jag skratta åt mig själv och sa typ "jag bara wtf sa jag egentligen" och att hon inte skulle bli rädd för mig nu hon svarade "Yes"
Citera
2015-01-30, 22:28
Medlem
imperatrixs avatar
Tycker du borde fråga dig själv om du vill att ni hänger på grund av att du vill ha "upprättelse" ur att hon sa att ni inte skulle gå vidare och för att du vet att du "kommer må dåligt annars", eller om du faktiskt har ett genuint intresse för henne - och inte för den funktionen hon kan fylla i ditt liv.

Att du efter att hon nekat dig, försökte börja ligga med henne och inte kunde ta ett nej förrän efter flera gånger och "blev djurisk" låter ju inte så hälsosamt. Var mer uppmärksam på andras signaler (både verbala och icke-verbala) och fortsätt inte efter att du fått ett nej. Folk säger generellt inte nej om de inte menar det i någon mån, och om de nu gör det får de skylla sig själva att du slutar. Bättre för lite än för mycket när det gäller andras gränser och integritet.

Nej, gör inga mer försök förrän hon tagit initiativ och bytt ståndpunkt. Nu ska du inte göra något för hon har sagt att hon inte vill och då får du ta det.
Citera
2015-01-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imperatrix
Tycker du borde fråga dig själv om du vill att ni hänger på grund av att du vill ha "upprättelse" ur att hon sa att ni inte skulle gå vidare och för att du vet att du "kommer må dåligt annars", eller om du faktiskt har ett genuint intresse för henne - och inte för den funktionen hon kan fylla i ditt liv.

Att du efter att hon nekat dig, försökte börja ligga med henne och inte kunde ta ett nej förrän efter flera gånger och "blev djurisk" låter ju inte så hälsosamt. Var mer uppmärksam på andras signaler (både verbala och icke-verbala) och fortsätt inte efter att du fått ett nej. Folk säger generellt inte nej om de inte menar det i någon mån, och om de nu gör det får de skylla sig själva att du slutar. Bättre för lite än för mycket när det gäller andras gränser och integritet.

Nej, gör inga mer försök förrän hon tagit initiativ och bytt ståndpunkt. Nu ska du inte göra något för hon har sagt att hon inte vill och då får du ta det.

Dock var det inga arga "nej" Djurisk var lite att överdriva men hatade bara att jag aldrig mer skulle få kyssa henne osv. Jag slutade verkligen när hon sa nej i högre ton.
Citera
2015-01-30, 22:35
Medlem
Citat:
Ska jag vara gullig och med det menar jag att säga att hon är underbar och gör mig så glad osv? Hon har gillat det innan.

Som sagt var riktigt creepy ett tag för ville lätta upp stämningen men hon tyckte bara det var läskigt hahahaha asså vafan. Men förklarade mig och berätta att jag absolut skojade och inte är sån. Men hon sa att hon känner mig och vet att jag inte är så. Sen att "okej men det lätta inte upp du var bara läskig, fast inte i slutet då var du vara snäll." "fattade inte för du var inte ironisk iheller liksom så"

Jag bara sa att jag skratta åt mig själv och sa typ "jag bara wtf sa jag egentligen" och att hon inte skulle bli rädd för mig nu hon svarade "Yes"

Vad är "creepy" för dig om jag får fråga?
Citera
2015-01-30, 22:36
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Dock var det inga arga "nej" Djurisk var lite att överdriva men hatade bara att jag aldrig mer skulle få kyssa henne osv. Jag slutade verkligen när hon sa nej i högre ton.
Jag vill ge dig ett konkret tips, respektera ett nej.
Citera
2015-01-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karilarare
Vad är "creepy" för dig om jag får fråga?

Att jag skulle stalka henne och en massa skit vad jag nu sa. Menade verkligen inte det. Vet i fan vad som slank ur mig. Är verkligen inte så störd.

Måste nog förklara mig på Måndag eller vad tror du? Behöver jag säga mer än jag sa nu?
Citera
2015-01-30, 22:37
Medlem
Citat:
Jag vill ge dig ett konkret tips, respektera ett nej.

I know.

Har gjort bort mig så totalt denna dagen.
Citera
2015-01-30, 22:42
Medlem
Men om jag förklarar mig för henne om idag och säger förlåt osv och skyller på något. Visar jag mig svag då eller tror du jag förbättrar situationen? Hon hatar liksom inte mig alls, Hon sa hejdå och allt meningsfullt tjejen hatar inte mig eller är rädd för mig vad hon visade.

Ska jag förklara det eller låta det vara?

Edit: Återkommer med svar om 30 minuter
Citera
2015-01-30, 23:14
Medlem
Som sagt börjar inse hur sjuk jag varit idag. Eller så inbillar ni mig? Flashback asså ska man lita på vissa här. Som sagt fortsätt skriva.
Citera
2015-01-30, 23:35
Medlem
Känns tråkigt att jag inte kan få några svar just nu. Behöver verkligen stöttning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in