Citat:
Ursprungligen postat av
FreeMary
Jag håller helt klart med dig gällande att folk på forumet uttrycker sig och argumenterar extremt dåligt för ev. konspirationsteorier (nästan pinsamt för mig som ibland kan associera mig med de sk. "foliehattarna). Personligen vet inte vad jag tror, kan vara båda sidor helt ärligt, omöjligt att bevisa då median isf styrs även dem.
Men det jag finner som ologiskt är som jag tidigare sagt att ett ID är funnet, att dessa skulle ha lagt dit det för att få ut sitt namn är helt ologiskt med tanke på att de valde att fly. Så då återstår ju delen att man tappat ett isf tappat sitt ID, givetvis är det ju en möjlighet men det gör mig fortfarande skeptisk.
Samt att man väljer en martyrdöd i ett tryckeri där folk ej kan se det istället för mitt i Paris där alla kan se det är väldigt märkligt samt att polisen skulle ej vara förberedda på samma sätt. Hela idén med en martyrdöd är att folk ska se, finns det på sociala medier är det ett extremt stort plus.
Så till er som seriöst tror att detta är annat än muslimer men inte kan argumentera sakligt och hålla er till vettiga resonemang ni själva är säkra på förstör bara tråden och förhoppningen att andra ska tänka i samma banor. Håll er borta från forumet i fortsättningen, tack.
Det är alltid så att alla gärningsmän dör direkt. För annars blir det en massa jobbiga fakta som kommer fram i ljuset. Sedan lägger de ut lite spår, som ni går bananas på. Det tycker de är roligt, och skrattar åt.
Visst var det en konspiration, ett vanligt beställningsarbete. CIA planerar i detalj, och genomför. Alla "misstag". är bara där för att skapar rök och speglar. De vill att det hela ska vara konstigt. Om dessa händelser alltid är konstiga, så blir alla andra falseflags, helt normala. Det är en form av avtrubbning.