2015-01-19, 00:38
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Min teori är att Kolubali tålde inte röken och polisen som gick in först satte handbojor på terroristen tänk ATt terrorister ger sig så lätt konstigt att polisen inte blev skjuten där inne . Vilka var skådespelarna förutom Kolubali
Tittar du riktigt noga så ser du troligen Megan Fox... Hon har tydligen haft det lite tufft att få jobb efter att hon råkade kalla Michael Bay för tyrann och jämförde honom med Hitler.

Du har förresten ingen förklaring till hur polisen som sprang in åt höger hann sätta på handbojor? Är det tidsmaskiner inblandade nu igen? Kollar du riktigt noga så har "polisen" bredvid Megan skyddsväst på sig... Och på taket vid redaktionen där dom första tidsresorna observerades fanns också en man med skyddsväst... Så nu börjar bitarna falla på plats.

Du kanske skall spara ihop pengarna och åka hem till Michael Bay och fråga honom hur det hela började nu när vi kopplat det hela till honom?
Citera
2015-01-19, 04:22
Medlem
paperboywpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Med samma logik kan man dra slutsatsen att om den som blir skjuten har keps på sig så flyger kepsen iväg istället för blod:
https://www.youtube.com/watch?v=aJs1kBxrMdI

Om man däremot inte har keps på sig så flyger en bit av skalpen iväg istället, men fortfarande syns inget blod:
https://www.youtube.com/watch?v=wBtChit0W34

Så för att sammanfatta och komplettera lite:
Om man är vietnames så sprutar det blod, om man är amerikansk president så sprängs det hjärna, om man har keps så spelar etnicitet ingen roll, för då flyger bara kepsen iväg och om man är syrier så flyger det skalp.

Skönt att vi nu vetenskapligt har utrett precis vad som händer när man skjuter någon i huvudet.

Citat:
Tittar du riktigt noga så ser du troligen Megan Fox... Hon har tydligen haft det lite tufft att få jobb efter att hon råkade kalla Michael Bay för tyrann och jämförde honom med Hitler.

Du har förresten ingen förklaring till hur polisen som sprang in åt höger hann sätta på handbojor? Är det tidsmaskiner inblandade nu igen? Kollar du riktigt noga så har "polisen" bredvid Megan skyddsväst på sig... Och på taket vid redaktionen där dom första tidsresorna observerades fanns också en man med skyddsväst... Så nu börjar bitarna falla på plats.

Du kanske skall spara ihop pengarna och åka hem till Michael Bay och fråga honom hur det hela började nu när vi kopplat det hela till honom?

Jag skrattar ihjäl mig! Bästa inläggen i tråden hehe...
Citera
2015-01-19, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hittills har ju ingen här ens lyckats bevisa om kulan tog i huvudet eller i marken bredvid, än mindre några bilder på polismannens huvud - och om han blödde, så vad är det du yrar om?

Världen är INTE jag repeterar INTE ett tvspel. Alla människor blöder och vi pratar inte bara om det uppenbara hoaxandet av någon som skjuts point blank i huvudet av tungt gevär med tung ammunition utan har man nu kollat på det som finns så vet man också att han redan är skjuten 1,2,3,4,5 gånger någonting, han ligger på marken för att han är skjuten och ligger och vrider sig av plågor och skriker. 5 brödrostar av 5 för skådespelandet 0 av brödrostar 5 för detaljerna i filmen. Dom hade nog räknat med att komma undan med att bara visa det blurrade klippet på skjutningen som dom ju körde en 3000 gånger bara första kvällen.
Skall någon ta någon av er debunkertroll på allvar får ni visa blod, så enkelt är det. För dagen efter finns ju hur mycket blod som helst. Men ni tänker(lol debunkers som tänker) att personalen från ambulansen sprätte upp han som ett lamm och lät han ligga? För blodet är inte bara felplacerat av dom som lagt det där på natten det är ju dessutom hur mycket som helst och som alla vid det här laget vet så förekommer inget blod på någon av dom filmer som finns.
https://www.youtube.com/watch?v=i3v8pqosC20
Citera
2015-01-19, 16:16
Medlem
Frodo64s avatar
En snubbe som jag chattade med var helt övertygad om att dem var lejda av CIA eller att dem var utklädda CIA agenter som var där på uppdrag att förstöra världen eller vad fan han nu babblade om.
Någon mer som har samma tanke här?

Citat:
Hittills har ju ingen här ens lyckats bevisa om kulan tog i huvudet eller i marken bredvid, än mindre några bilder på polismannens huvud - och om han blödde, så vad är det du yrar om?

Kan ju också vara så att kulan gick rakt igenom hans huvud? En Kalasjnikov på nära håll går väl förmodligen rakt igenom.
Blodet, ja, hur många har du sett blivit skjutna sådär? Förmodligen är det bara på spel och filmer som det sprutar 4 liter blod, och det faktum att snutten som man ser att han blir skjuten på inte är så lång så det är möjligt att man skulle kunnat se blodet efter ett tag.
Citera
2015-01-19, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frodo64
En snubbe som jag chattade med var helt övertygad om att dem var lejda av CIA eller att dem var utklädda CIA agenter som var där på uppdrag att förstöra världen eller vad fan han nu babblade om.
Någon mer som har samma tanke här?

Dom jobbar nog ihop men nej ISIS är MOSSADs lilla projekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Frodo64
Kan ju också vara så att kulan gick rakt igenom hans huvud? En Kalasjnikov på nära håll går väl förmodligen rakt igenom.
Blodet, ja, hur många har du sett blivit skjutna sådär? Förmodligen är det bara på spel och filmer som det sprutar 4 liter blod, och det faktum att snutten som man ser att han blir skjuten på inte är så lång så det är möjligt att man skulle kunnat se blodet efter ett tag.

Igen då så ligger han redan på marken skjuten så point blank i huvudet är bara grädde på moset här och när nu filmen kom där dom filmat "parken" och polis nr 2 som skjuter på något helt annat än dom påstådda terroristerna så ser man polis nr 1 som då är skjuten X antal gånger ligga där ganska många minuter senare och allt jämt inget blod alls, inte en droppe. Bara folk som spelar för mycket tvspel får för sig att människor inte blöder.
Citera
2015-01-19, 17:48
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larsson
Dom jobbar nog ihop men nej ISIS är MOSSADs lilla projekt.

Igen då så ligger han redan på marken skjuten så point blank i huvudet är bara grädde på moset här och när nu filmen kom där dom filmat "parken" och polis nr 2 som skjuter på något helt annat än dom påstådda terroristerna så ser man polis nr 1 som då är skjuten X antal gånger ligga där ganska många minuter senare och allt jämt inget blod alls, inte en droppe. Bara folk som spelar för mycket tvspel får för sig att människor inte blöder.

Ja jag är med tankegången, men vad jag missar är det specifika 18 minuter du nämnde som avslöjande för konspirationen.

Citera
2015-01-19, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Ja jag är med tankegången, men vad jag missar är det specifika 18 minuter du nämnde som avslöjande för konspirationen.

18 min tog det innan någon hade fått tag i den ocensurerade versionen av filmen av Avigodor när han ligger på marken uppenbart inte skjuten. Blodet är bara mest uppenbart av allt men ingen extra rörelseenergi genom hans kropp när han dessutom skjuts på så nära håll...ja det är inte heller något som händer utanför tvspelens värld.
Citera
2015-01-19, 19:33
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
18 min tog det innan någon hade fått tag i den ocensurerade versionen av filmen av Avigodor när han ligger på marken uppenbart inte skjuten. Blodet är bara mest uppenbart av allt men ingen extra rörelseenergi genom hans kropp när han dessutom skjuts på så nära håll...ja det är inte heller något som händer utanför tvspelens värld.
Världen är varken ett tv-spel eller något som kommer från fantasier i ditt huvud. Polisen som blev skjuten heter inte "Avigodor" utan Ahmed Merabet. Att du kallar honom för ett judiskt namn beror på anledningen att du är i denna tråd, dina antisemitiska åsikter som du vill framföra genom en framtrollad "teori".
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/charlie-hebdo-paris-shooting-first-4945150

Nu har jag skjutit djur i huvudet flera gånger och det splashar inte blod som du verkar tro och det tar tid för det att rinna (hjärtat slutar slå). Om levande varelse inte dör på direkten så kan det såklart bli större mängder blod, om du har varit med vid grisslakt vet du hur det fungerar, varför man "bedövar" grisen och tömmer den på blod levande. Självklart och som vi ska vara glada över så kommer vi inte få se bild på den skjutne franska och muslimske polisen som de muslimska terroristerna dödade i Allahs namn, han dog när han tjänade sitt land och lämnar efter sig två barn. Empati är väl inget du någonsin känt anar jag...
Senast redigerad av Xelious 2015-01-19 kl. 19:39.
Citera
2015-01-19, 19:45
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Världen är varken ett tv-spel eller något som kommer från fantasier i ditt huvud. Polisen som blev skjuten heter inte "Avigodor" utan Ahmed Merabet. Att du kallar honom för ett judiskt namn beror på anledningen att du är i denna tråd, dina antisemitiska åsikter som du vill framföra genom en framtrollad "teori".
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/charlie-hebdo-paris-shooting-first-4945150

Nu har jag skjutit djur i huvudet flera gånger och det splashar inte blod som du verkar tro och det tar tid för det att rinna (hjärtat slutar slå). Om någon inte dör på direkten så kan det såklart bli större mängder blod, om du har varit med vid grisslakt vet du hur det fungerar, varför man "bedövar" grisen och tömmer den på blod levande.
Eftersom du inte skjutit djur från en meter med höghastighetsvapen ska du hålla käft om detta fall. Kommer rapportera dina skitinlägg framledes som handlar om detta. Om du nu vill skriva 300 inlägg i tråden om hagelbrakare kan du väl låta nån kompis prova mot ditt eget kranium så vi får riktiga bevis. En liveleak länk emotages gärna så vi verkligen får veta att HÖGHASTIGHETSVAPEN FRÅN EN METER KNAPPT MÄRKS,NÄR DET PASSERAR ETT MÄNSKLIGT HUVUD, det enda i den här tråden som märks är ditt jävla bullshit.
Citera
2015-01-19, 19:45
Bannlyst
Citat:

Klart att en sionist kommer förneka allt ni börjar ju bli desperata: http://www.darkmoon.me/2015/madame-rothschild-know-behind-paris-attacks/
Så extra trist då när en jude avslöjar allt inte sant.

Citat:
Nu har jag skjutit djur i huvudet flera gånger och det splashar inte blod som du verkar tro och det tar tid för det att rinna (hjärtat slutar slå). Om levande varelse inte dör på direkten så kan det såklart bli större mängder blod, om du har varit med vid grisslakt vet du hur det fungerar, varför man "bedövar" grisen och tömmer den på blod levande. Självklart och som vi ska vara glada över så kommer vi inte få se bild på den skjutne franska och muslimske polisen som de muslimska terroristerna dödade i Allahs namn, han dog när han tjänade sitt land och lämnar efter sig två barn. Empati är väl inget du någonsin känt anar jag...

Varför är du ute och skjuter djur med an AK-47 för din psykopat? Men jag kan väl upprepa igen då eftersom ni konstant försöker styra diskussion till att handla om bara 1 skott i huvudet som förvisso säger allt för alla som inte är sionister och islamofober men han ligger redan på marken, han är skjuten 1,2,3,4,5,6 gånger redan. Ett sionistiskt debunkertroll som pratar om empati nu har jag fan i mig hört allt!
Citera
2015-01-19, 20:08
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Klart att en sionist kommer förneka allt ni börjar ju bli desperata:
Så extra trist då när en jude avslöjar allt inte sant.

Du är alltså en antisemit som bara kommit in här för att sprida dina unkna åsikter om judar? Du har inte levererat någon teori som vi kan avfärda totalt. Varför kallade du Ahmed för "Avigodor"?

Citat:
Varför är du ute och skjuter djur med an AK-47 för din psykopat? Men jag kan väl upprepa igen då eftersom ni konstant försöker styra diskussion till att handla om bara 1 skott i huvudet som förvisso säger allt för alla som inte är sionister och islamofober men han ligger redan på marken, han är skjuten 1,2,3,4,5,6 gånger redan. Ett sionistiskt debunkertroll som pratar om empati nu har jag fan i mig hört allt!
Min hagelbössa gör kanske större åverkan än en ak47 (om det nu inte var en ak74...). Man avlivar inte djur med automatvapen

Antisemit med bristande empati och skev verklighetsuppfattning som kallar en muslim för jude och en ursvensk för sionist, ja vad kan man förvänta sig mer av en sådan? Jag ser inget konstigt i videon överhuvudtaget, det är bara ni som inte har koll på verkligheten som tror att det ska stänka en liter blod eller vad ni inbillar er, spruta blod? Så otroligt dumt. Lev lite mer i den svenska verkligheten istället för att surfa på nätet om konspirationsteorier så kan din skeva verklighetsuppfattning vridas rätt, om det inte är för långt framskridet.

Om du undrar var terroristerna fick vapnen ifrån:
Citat:
Following the collapse of the Soviet Union, hundreds of thousands of heavy weapons became available at black market arms bazaars in Hungary and other former Soviet bloc countries. Those weapons helped fuel the Balkan wars, and are still available today for buyers with good connections and ample cash. More than 500,000 weapons were also stolen from Albanian arms depots in 1997, adding to the black market flow.
http://news.yahoo.com/paris-terror-arsenal-kalashnikovs-rocket-launcher-grenade-082259447.html
Senast redigerad av Xelious 2015-01-19 kl. 20:13.
Citera
2015-01-19, 20:17
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Eftersom du inte skjutit djur från en meter med höghastighetsvapen ska du hålla käft om detta fall. Kommer rapportera dina skitinlägg framledes som handlar om detta. Om du nu vill skriva 300 inlägg i tråden om hagelbrakare kan du väl låta nån kompis prova mot ditt eget kranium så vi får riktiga bevis. En liveleak länk emotages gärna så vi verkligen får veta att HÖGHASTIGHETSVAPEN FRÅN EN METER KNAPPT MÄRKS,NÄR DET PASSERAR ETT MÄNSKLIGT HUVUD, det enda i den här tråden som märks är ditt jävla bullshit.

Jaha låt oss då se vad det står på http://www.forensicpathologyonline.com/E-Book/injuries/firearm-injuries om Rifle fire arm, längre ner på sidan står det om utgångshål "when the weapon is fired in contact or in close range the exit wound is usally smaller then the entry wound. With high velocity bullets the two wounds may be of the same size" Alltså kulan kan gå rätt igenom utan explosionsartad utgång, på längre håll ja för att kroppen tar upp rörelseenergi och kulan tappar fart, se JFK.

Personen som skjuts kommer inte hinna märka det. Huvudet kommer inte heller knycka till, det är mycket av hollywood trams så länge vi pratar i alla fall om kulor i hög hastighet.

Så videon på polisen som skjuts visar inte på något fuffens
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in