Citat:
Ursprungligen postat av
Lao Tzu
Enligt Le Monde finns det en mystisk investerare i Liberation som jag inte kunnat googla någon sida som påstår att han inte är en Mo**ad. Kollar man i Wiki så finner man hans ursprung.
"Liberation" är en tidning som inte har något som helst med tidningen Charlie Hebdo att göra.
Citat:
Rödskylt är huvudaktieägare i Liberation enligt Liberation
Vad är "rödskylt"??
Citat:
Charlie huserar i Liberations lokaler.
Nej, det har de inte gjort, inte förrän
efter attacken, på grund av säkerhetsaspekter:
Citat:
Laurent Joffrin, Liberation’s editor told the Guardian it was natural for the paper to offer space to the satirical magazine after the “big shock” of the attack.
The Liberation building, located close to the Charlie Hebdo premises, is now under armed police guard
http://www.irishtimes.com/news/world/europe/liberation-gives-charlie-hebdo-facilities-to-bring-out-next-edition-1.2061713
Citat:
Detta bevisar det jag påstått hela tiden.
Du har inte påstått något hela tiden, du har ändrat dig, och du har inte bevisat något av "det" än.
Att judar äger media och är involverade i tidningsbranschen är ingen nyhet.
Citat:
Och inga kommentarer från Snake om dålig franska-du får vända dig till Google om mina eminenta Googleöversatta bevis inte faller dig i smaken
"rödskylt" är en av översättningarna?
Har du sagt a så måste du säga b, vad har tidningen liberation med charlie hebdo att göra, vad är konspirationsteorin?