Citat:
Ursprungligen postat av
Chrillothekid
Lol Trollbekämpning får vi överlåta till våra moderatorer tror jag haha
Jo Svenska eller Amerikanska Archer hade suttit fint men Sverige har ju bara 24st och dom ska väl aldrig användas? Dom hade gjort bra nytta i Ukraina tillsammans med resten av Sveriges lilla vapenarsenal.
Men Ukraina med sina 40+ miljoner invånare får nog klara lite själva också. Dom har väldigt stora vapenfabriker och pengar pumpar ju omvärlden in i landet nu så. Jag ger dom 6 månader sen bör dom få bort Ryssarna från östra Donbass och efter det borde Krim vara en enkel match. Kanske hjälpa Moldavien när de ändå är på G och få bort Ryssjävlarna därifrån också

Skicka alla Ryska militärer i lådor till Moskva och det kanske är en idé att folkförflytta alla inflyttade Ryssar från Ukraina efter det. Så kan dom införa Ukrainska som modersmål på riktigt sen. Jag ser inga som helst invändningar mot detta då de Ryssar som bor där nu uppenbarligen inte vill tillhöra Ukraina. Ut med packet!
Hm, fast man skall aldrig underskatta fienden. Sedan bör man inte fördriva civila ryssar ifrån Ukraina. Det är bättre att integrera dem i ett civiliserat samhälle.
Jag läste också ditt inlägg om "Ivan och Olga" innan moderatorn plockade bort det. Ja, det ryska folket, liksom de koreaner som bor i Nordkorea, har en mycket traumatiskt historia. Men att hetsa emot det ryska folket
bekräftar bara Putlers världsbild och hjälper Putler-trollen i denna tråd utan att de ens behöver ljuga!
Ps. Jag visste inte att USA hade Archer, har de köpt dem ifrån oss? Kör de med Arthur artilleriradar också? Ds.