Ska genast börja följa denna tråden! =)
Har odlat mycket både inne och ute men har börjat exprimentera lite då jag ej odlar för att sälja.
Odlade Blue Cheese & Sour Diesel ute förra året, "dessa var ej Auto" Var mer som ett test då jag hade massa frön liggandes..
Blue cheesen gick in i blom i juli men blommade bara i 3 veckor sedan gick den över i vegg igen, sent i oktober gick den i blom igen och stog emot både hårt regn o blåst o minus grader, vädret var ju ändå rätt milt iår
Fick blomma klart dom i tältet då ja såg att dom började ta stryk relativt inpå november, plantan var i detta laget längre än vad jag själv är, "human normal size" , Den hade gått i blom men sedan gått in på vegg igen för att börja växa nya stjälkar ur buddsen, skumt o svårt o förklara men men.
Detta året får det bli Indica ute istället då rena Sativa i stort sett inte går.. + ja e allmänt trött på sativa röka ändå

,Lurar på fortfarande vilken strain det blir iår men blir iaf någon Kush då jag vill ha så ren Indica som möjligt. Är gärna med här o delar mina tankar o planer med er
har några år på nacken.