2015-01-28, 23:53
Medlem
KungPungPats avatar
Plantan Aloe Vera motverkar chemtrails för den skapar extremt mycket rent syre så chembusters är inte lösningen för jst ERAN hälsa för det går absolut inte att rädda nån annan än dig själv först och främst för dom flesta kommer inte överleva , alla kort på borden som jag brukar säga när det gäller alvarliga saker som domedagar och chemtrails.

Inred ditt hem med några Aloe vera och sen köper du metalreningskapslar från www.healthyself360.com som budbäraren da13thSun säger att vi bör göra om vi bryr oss om oss själva och vill överleva den här tiden som vi har framför oss. Dom har sprayat chemtrails i över 10 år så våra kroppar är fyllda med små nanostora metallpartiklar som måste rensas ut helt enkelt.

Da13thSun på youtube är en budbärare säger han och han säger att han haft som livsuppdrag att berätta för folk om chemtrails bland annat och vad som ligger bakom chemtrailsen och hur man ska göra för att komma ur skiten när mänskligheten förstör det sista av pleneten genom att fortsätta äta djur och bränna fossila bränslen medans utomjordingar sprayar chemtrails och gör sig redo för att äta människor som gillar att äta djur och andas chemtrails hela dagarna i ignorans.

Allt är upp till dig för det är ingen som kommer rädda dig men du kan rädda dig själv och Aloe Vera skyddar mot chemtrails och diverse grödor men även dom där kapslarna renar kroppen på alla metaller om kapslarna tas på rätt sätt men jag kan säga direkt att instruktionerna säger att man inte får äta diverse saker på 3 dagar och dricka 4 liter vatten om dagen typ så det är ett stort steg för en bättre hälsa om man kör hela reningskuren med alla kapslar.

Men såklart är bara metallkapslarna för att rensa ut chemtrailsen som jag antar är det viktigaste vid den här tidpunkten.. inte för att låta som att de andra reningkapslarna på hennes hemsida är mindre viktiga men ni förstår vad jag menar efter 10 år av chemtrails inandning dagligen.. det har lagrats metaller och inte bara chemtrails innehåller metaller utan även bakpulver och deodoranter med mera med mera lixom.. för dom vill ha väldigt mycket metaller i folk nu när vvi är mitt i tredje vräldskriget under stora chemtrailsbesprutningar som utomjordingar ligger bakom enligt en budbärare på youtube som säger att han har som uppdrag att berätta att våran planet blir övertagen nu och utomrjordingarna terraformar planeten till en kall ölenplanet men såklart förklarar han även hur man ska skydda sig från vad som komma skall och även chemtrailsen.

Det känns som att det inte finns mycket mer att säga om bevisen framför dom som fortsätter förneka bevisen.. vi får se hur det går för dom helst enkelt för nu handlar det om att rädda sig själva genom att rena sig själv från chemtrails och skydda sig med hjälp av naturen och Aloe Veran framför allt för lärigt talat så har vi inte så mycket val vid den här tidpunkten för ingen kan stoppa flygplanen som sprayar där uppe men vi kan skydda oss själva genom att rena våra kroppar från det dom sprayar och hålla oss ifrån att förgifta oss själva med alla gifter som dom nu har i mat(e-nummer), luft(chemtrails) och vatten(förgiftade hav och svenska brunnar med vatten till diverse städer och alla svenska sjöar har för giftiga fiskar för att äta enligt SVTs foskning på gifthalterna).

Dom sprayar chemtrails över haven också vilket folk inte ofta vet.

Men som sagt det finns ingen anlending att diskutera bevisen men folk som inte vills e bevisen för vad dom är. Dessa människor vet inte skillnaden mellan contrails och chemtrails och dom kommer inte ihåg att dom inte såg chemtrails på himmelen för 10+ år sedan innan dom började spraya chemtrails över "lagomperfekta" Sverige.

Rädda dig själv, dom sprayar över huvudet på oss och idioterna som sover när dom är vakna.

Kram
Citera
2015-01-29, 00:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
.....
Men såklart är bara metallkapslarna för att rensa ut chemtrailsen som jag antar är det viktigaste vid den här tidpunkten.. inte för att låta som att de andra reningkapslarna på hennes hemsida är mindre viktiga men ni förstår vad jag menar efter 10 år av chemtrails inandning dagligen.. det har lagrats metaller och inte bara chemtrails innehåller metaller utan även bakpulver och deodoranter med mera med mera lixom.. för dom vill ha väldigt mycket metaller i folk nu när vvi är mitt i tredje vräldskriget under stora chemtrailsbesprutningar som utomjordingar ligger bakom enligt en budbärare på youtube som säger att han har som uppdrag att berätta att våran planet blir övertagen nu och utomrjordingarna terraformar planeten till en kall ölenplanet men såklart förklarar han även hur man ska skydda sig från vad som komma skall och även chemtrailsen.
..
Kram

Kommer det finnas chilinötter också? Jag är all go for aliens hursomhelst, kall öl-planet låter kalas!

I förrförra inlägget var det aliens som skulle terraforma jorden, nu är det regeringarna? Är regeringarna utomjordingar eller hjälps de åt? Hur kan aliens flyga omkring och spraya och terraforma om de inte tål solljus (som du har påstått)? Flyger de under chemtrailsen och sprayar uppåt eller hur går det till?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-01-29 kl. 00:05.
Citera
2015-01-29, 00:16
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Plantan Aloe Vera motverkar chemtrails ...

Jag är vegan. Då är jag väl säker från nanorobotarna även utan Aloe Vera?
Citera
2015-01-29, 00:49
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Kommer det finnas chilinötter också? Jag är all go for aliens hursomhelst, kall öl-planet låter kalas!

I förrförra inlägget var det aliens som skulle terraforma jorden, nu är det regeringarna? Är regeringarna utomjordingar eller hjälps de åt? Hur kan aliens flyga omkring och spraya och terraforma om de inte tål solljus (som du har påstått)? Flyger de under chemtrailsen och sprayar uppåt eller hur går det till?

Han säger att utomjordingarnas högkvarter är i vatikanen och vid drottningen av England och att politikerna är alienhybrider som ser ut som människor i ansiktet men här saker brevid bröstet som dom andas med och därför har dom kostymer på siig och framstår som mänskliga politiker som spelar teater att dom bryr sig om människor medans dom terraformar planeten med chemtrails, genmodifiering och förgiftning av havet för dom ska skapa en ökenplanet för insekter bara för att mänskligheten har förstört planeten och utomrjodingarna är hemlösa medans människor inte bryr sig om dom blir hemlösa för fiatpengar och bilar är för viktgt för att bry sig om planeten och sig själv och skydda sig från chemtrails genom att rena kroppen och äta nyttigt, back to nature som han säger.

det är radiostyrda chemtrailsflygplan som ibland passerar varandra bara några meter från varandra neligt bevisfilmerna som folk laddat upp.. vilket dom alrig skulle göra om dom satt i flygplanen och styde med spakar.

Vissa flygplan som sprayat över sverige har varit svarta.. faktist många av flygplanen är svarta vad jag har noterat med de flesta är vita. Om dom sitter i planen så har dom nog inga fönster och ser ut genom en kamera och skärm för det är iaf så jag skulel lösa det om solsken skadade mig och jag skulle hålla till under marken tills chemtrailsbesprutningarna blockerat tilräkcligt mycket för att det ska gå att gå på ytan men det gör väl det även på natten kan man ju tro eller iaf jag har tänkt på det att dom borde ju kunna röra sig på natten utan risk för solsken men han säger ju även att dom bir rädda för människor som har aktiverat tredje öga och äar ätit mycket levande mat och mediterat för att höjja energierna i kroppen för som han säger är vi elektromagnetiska varelser som behöver få i oss elektrolyter från det vi dricker och äter för att kunna rensa kropp och organen från gifter som chemtrails och andra tillsatser i mat bidrar till.

Klorofyll rensar ut gifter ur blodet för klorofyll liknar vårt blod väldigt mycket så gröna plantor är som oss för vi är egentligen gående träd.

Enligt vad han Da13thSun chemtrailsbudbäraren säger om situationen chemtrails och förgiftningen av trälarna som vi bevittnar medans åsikterna inte syns till om vad man som person ska göra för sig själva istället för att försöka förändra samhället och stoppa chemtrails när det bevisligen inte går när 90% av befolkningen på planeten är totala idioter som måste ha media och makthavare som berättar för dom vad dom ska göra med sina liv. Dom kommer inte vilja se chemtrails för dom är för nerdummade tyvär, det är precis som han Da13thSun säger om chemtrails.. ingen säger nått förutom nått litet woff här och där. Det alla borde prata om är hur man räddar sig själv om man nu tror på chemtrails och vill "vara på säkra sidan" och sen kommer det såklart vara delade åsikter om chemtrails vilket man får repsektera och förlåta dom som inte vill se chemtrailsen som sprutas över barnfamiljers huvuden över hela Jorden medans idioterna blir rädda för sannigen och slutar lyssna när chemtrails eller utomrjodingar nämna om inte ännu mer i samma nening hahaha.

Tänk på sakerna för som sagt det handlar om oss själva och inte hela gruppen människor som är princip är dödsdömmda vilket chemtrailsämnet bevisar för cirka 9-15% av mänskligheten som fortfarande kan tänka på egen hand. Vi är inte många men vi finns och vi måste förstå att det handlar inte om att rädda andra än sig själv från nått som chemtrails och religioner och regeringar som styrs av utomjordngar som terraformar planeten.
Citera
2015-01-29, 00:53
Medlem
Host Host, Död och återfödd, vänligen svara på min tidigare post!

(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)

Övriga, misstänker att tröttmössan har ignorerat mig, någon som han brukar svara på får gärna copypejsta min post i länken ovan.
Citera
2015-01-29, 00:59
Medlem
En skruvad men vacker konspirationsteori:

De kanske försöker öka temperaturen med geo-engineering för att parera en eventuellt kommande mini-istid samt att man genom att styra koldioxidutsläpp globaliserar världen och centraliserar makt ytterligare.

Då måste man dra ihop en lögn om att det är koldioxiden som är boven och backa upp detta med data. Samtidigt tar man kontroll över framtida teknik som man då vet kommer att implementeras relativt snabbt i jämförelse med om inte koldioxiden är en faktor. Sedan så håller man bara temperaturen i schack till det inte behövs längre.

Misslyckas detta får man skicka in Aliens för att ena världen

http://www.bbc.com/news/science-environment-30197085

http://wattsupwiththat.com/2012/04/11/does-co2-correlate-with-temperature-history-a-look-at-multiple-timescales-in-the-context-of-the-shak un-et-al-paper/

http://www.cora.nwra.com/~werne/eos/text/maunder.html
Citera
2015-01-29, 01:49
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Konstigt, jag minns inga strimfria himlar på 90-talet. Tvärtom så minns jag att jag sett strimmiga himlar tidigare än så.

Tänk vad olika man kan minnas. Frågan är väl vem ska lita på?

Hittade ett kul nyhetsinslag från 1980 på temat:

https://www.youtube.com/watch?v=L6X5QZDQ6mw

NBC?

Källkritik, för faen...

Att chemtrailandet målades upp som en stor nyhet 1980, måste ju betyda att det INTE tillhörde det normala att man chemtrailade redan då, för varför annars göra en nyhet av det?

Som jag informerat dig tidigare, det var inte förrän i mitten av 1990-talet som man systematiskt började chemtraila oss...

ATT DÖMA AV KOMMENTARSFÄLTET, SÅ INSER FOLK ATT DET BARA VAR FÖRLJUGEN PROPAGANDA !!!

Harold Saive:

"The paid disinformants have been let loose to confuse the sheople because public education on the secret weather manipulation/fake global warming scam is working."

Andra kommentarer:

"Media propaganda, that's all. Watch, listen, observe! Make up your own mind. Simple as that, and by the way there were no lines in the skies back then like we see these days. And don't link any 80's movies technology is a wonderful thing. Please note how at any moment a barrage of tankers start showing up laying down aerosols in a particular location. Take some time to observe the actions taking place, then make up your own minds.?"

"Please - the propaganda in the media is only expounding one direction of course. There are plenty of publications by NASA, mass-media newspapers here and there, even IPCC and UN admitting it. Just research it at links given by Alan Watt - cuttingthroughthematrix, climatedepot and many others who often link to those studies - the info is available, just as much as Club of Rome original docs from the 60s on the planned fake climate "crisis" to unite the world."

"My brother thought I was looseing it for a couple years trying to explain the chemtrail reality. Right up until he watched 2 different jets leaveing trails in one direction turn around not leave a trail and return leaving a trail again , in the same area for about half an hour. He looked as though he was watching a ghost. OPEN YOUR OWN EYES PEOPLE."

"He was showing how chemtrails exist. They just dance around the term and hide it in their talk of contrails because talking of chemtrails would mean trouble. They were specifically "banned" in the 2001 under the "Space Preservation Act"."

BUSTED !!!

Jag bjuckar dig på något som är mycket bättre, och dessutom vetenskapligt:

Vetenskaplig rapport "Case Orange", faktaspäckad om chemtrails, aldrig debunkats:

https://www.youtube.com/watch?v=-o_8Dp0OoXI
http://chemtrailsplanet.files.wordpress.com/2014/04/case-orange-report-5-10-2010-belfort-group.pdf

(Aldrig tidigare länkats av mig, och förmodligen ingen annan heller, så alla blir glada och nöjda)

Lust att kommentera?

Men du är väl inte en vän av vetenskap...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-29 kl. 02:01.
Citera
2015-01-29, 02:11
Medlem
KungPungPats avatar
Dom försöker egentlgien att kyla planeten med chemtrails eftersom hela solsystemet hettas upp vilket NASAs värmekameror bevisar eftersom värmer ökar extremt fort på alla planeter i solsystemet och det betyder inte att det är global uppvärming här utan det betyder att solen ändrar form..

Skaparna och dom som sköter om Jorden drar upp värmen för att insekterna från rymden försöker ta hit hela familjen på smörgåsbord gjort av mänskligt kött från människor såg åt mycket djur och skapade karma, ignorerade chemtrails och sin egen hälsa genom att proppa munnen full med dålig mat.

Som ni kan som kan se kan se så är det ingen som kommer stoppa att utomjordingarna förvandlar den här planeten till en ökenplanet genom chemtrails.. förnekarna i den här tråden bevisar det men även svenska politker som Annie Löv som står i media och säger att svenska folket inte är redo att prata om chemtraisl medans det står om chemtrailsforskningen på svenska riksdagens officiella hemsida där chemtrails pratades om redan 1998 men ändå så ingen nånting några år senare när Sverige började bli besprutat av utomrjordingsparasiterna utan själar. Människor är parasiter här på planeten och därför är det parasiter från andra planeter här som ska kapitulisera på situationen och ta över Jorden för att trälarna har förnekat det sista chetrailset helt enkelt och det är så att säga "judgement time" för alla chemtrailsförnekare vilket dom känner på sig och därför skrattar dom åt det som skrivs om chemtrails precis som att dom blir för rädda för att vakna men i själva verket kommer dom aldrig vakna för dom är knappt medvetna om vad krig är eller utomjordingar är eller ens att utomjordingarna är rädda för människor som äter nyttig mat och mediterar och har mycket kärlek i hjärtat och har höga energier runt om sig som även det motverkar chemtrailslagringar av metaller i kroppen och andra sjukdommar enligt forskning.

Ni får förneka chemtrails om ni vill, det är eran fria vilja ni har att välja den vägen.. men jag tycker om er för mycket för att sticka under stolen med att det inte ser ljust ut längre ner på den vägen för om man inte renar kroppen kommer man skadas av chemtrails.. helt enkelt.

90% kommer inte överleva sägs det så man väljer själv om man tar hand om sig själv och räddar sig själv eller oom man tror att nån annan ska rädda en själv eller att mänskligheten ska rädda sig själva som grupp genom politiker som bevisligen leder folk ner i ett chemtrailsbesprutat helvete utan dess like..
Kram
Senast redigerad av KungPungPat 2015-01-29 kl. 02:18.
Citera
2015-01-29, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Du har nu i ett antal inlägg skrivit om dessa chembusters som ska hjälpa oss att skingra chemtrailsen efter chemtrailplanen, så jag blev lite nyfiken nu:
Det är mycket billigare och effektivare att sprida ut ättika. Dess homeopatiska effekt på strimmorna är fantastisk. Det tar bara några sekunder efter det man sprutar ut ättikan för att påverka strimmorna. Det har jag sett i massor av YT-klipp, så det måste vara sant. Här är ett exempel med chemcloud.
https://www.youtube.com/watch?v=5RTDVR2BnuY
Citera
2015-01-29, 09:12
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ja, chemtrailsen uppstår antingen från militära plan, du vet de där omarkerade med transpondern av som ju är normalfallet, ELLER från kommersiella plan som flyger med kontaminerat bränsle.

Så OM ett kommersiellt plan har kontanimerat bränsle så borde det ju alltså med din logik synas som allra bästa vid landning, inte sant? Så varför är inte stora flygplatser där det landar plan typ var 30:e sekund helt täckta av chemtrails? Om så bara 1 av 50 kommersiella plan hade kontaminerat bränsle så skulle ju flygplatsen vara smockfulla med chemtrails på nolltid eftersom chemtrails sägs ligga kvar i timmar.

Citat:
Angående kondens så upprepar jag; det är ytterst sällsynt att se kondensstrimmor, de flesta har aldrig någonsin sett en endaste k-strimma i sitt liv, utan det är chemtrails folk ser...

VAd du PÅSTÅR är inte så intressant.
Citera
2015-01-29, 10:06
Medlem
madtops avatar
Citat:

http://chemtrailsplanet.files.wordpress.com/2014/04/case-orange-report-5-10-2010-belfort-group.pdf

Lust att kommentera?

En PDF i stället för ett anonymt YT-klipp? Kors i taket.

Jag läste igenom dokumentet och det handlar om contrails - inte chemtrails.
Roligast tyckte jag följande stycke var:
Citat:
However modern jet aircraft with more powerful engines and high turbine temperatures emit more persistent contrails which usally "trail" for 20-30 miles along.

Inte nog med att de pratar om att moderna motorer skapar contrails, de konstaterar även att de är "persistent" och att de ofta lämnar en 3-4 mil lång contrail efter sig.

Har du ens läst dokumentet?
Citera
2015-01-29, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Men nu pratade jag ju specifikt om påståendet att kemikalierna är inblandade i bränslet.
Tag valfri liter Jet A-1 som vem som helst kan köpa och analysera. Varför har ingen hittills hittat nåt inblandat?

Citat:
Ja, chemtrailsen uppstår antingen från militära plan, du vet de där omarkerade med transpondern av som ju är normalfallet
Har du sett nåt omarkerat plan? Har någon annat sett nåt sånt? Varför har ingen hittills sett nåt sånt?

Citat:
Att det aldrig pågick några chemtrail-diskussioner innan 90-talet, beror ju givetvis på att det var först på 90-talet man satte i system att chemtraila oss, eller hur?
Varför har ingen hittills sett nåt som skiljer k-strimmorna från 90-talet med de som sågs på 50-talet?

Citat:
Jag bjuckar dig på något som är mycket bättre, och dessutom vetenskapligt
Hur många träffar fick du när du sökte du det tidigare i tråden? Varför har ingen hittills kunnat ange det vetenskapliga?

C12 H26 och syre, vad händer då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in