Citat:
Sånt där garderar de sig för genom att skriva att ritningen inte överensstämmer med verkligheten. På dessa ritningar står finstilt: Med reservation för avvikelser.
Här är det löjligt uppenbart förvanskade ritningar och man undrar ju om de vinner något på detta, tror de att de lurar till sig fler spekulanter som inte bryr sig om foton utan enbart går på ritningar...Hur som helst så tror jag att de kan rita in ett matsalsbord, tresittssoffa och nästan dubbelt så stort sovrum osv. om de vill, bara de garderar sig med att skriva ut att ritningen kan avvika från verkligheten. Klantigt om det är en miss, fult om det är medvetet.
Här är det löjligt uppenbart förvanskade ritningar och man undrar ju om de vinner något på detta, tror de att de lurar till sig fler spekulanter som inte bryr sig om foton utan enbart går på ritningar...Hur som helst så tror jag att de kan rita in ett matsalsbord, tresittssoffa och nästan dubbelt så stort sovrum osv. om de vill, bara de garderar sig med att skriva ut att ritningen kan avvika från verkligheten. Klantigt om det är en miss, fult om det är medvetet.
Jo, att de friskriver sig från allt är jag medveten om... Men här är det ganska uppenbart att vi pratar om "avvikelser", frågan är väl om det kan räknas som en "avvikelse" eller om det inte borde vara uppenbart att vi pratar om fulspel...
Vet som sagt vem mäklaren är, och han har fulspelat mot mig så förvånar mig inte ens att han gör något sådant.
Citat:
Skulle gissa på att man inte vill att obehöriga ska kunna ta sig in, t.ex under hemmafester, och därför har man satt lås på. Det har även vi hemma så folk inte ska kunna ta sig in och roffa åt sig riktigt dyra viner.
Citat:
Även kameraövervakat, real USA-style!
http://www.vincent.se/wp-content/uploads/2015/01/4AL2M4JTI05298DB.jpg
http://www.vincent.se/wp-content/uploads/2015/01/4AL2M4JTI05298DB.jpg
Känns inte helt överraskande, många dyrare kåkar har idag övervakningssystem installerat.
Ja det är äckligt med nikotingula väggar och lister, tak mm. Väggarna i vardagsrummet såg ganska vita ut jämfört med övrigt, kan vara ganska nyligt målat/tapetserat men är troligen en synvilla, spegelväggen måste ju vara en kvarleva från flera årtionden bakåt och talar väl för att någon ny tapet inte är troligt, iaf. inte bakom spegelväggen. Något jag alltid lägger märke till är att duschslangar i vit plast verkar dra åt sig nikotinet i en inrökt lägenhet. Även tex. lampans tak-kåpa i vit plast är gulare än övrigt, plast och nikotin går inte ihop.