2015-01-28, 04:27
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystifik
Var och besökte en HAARP bas för några månader sen, det var väldigt intressant och man märkte på folket omkring att man inte var välkommen, grov bevakning var det också!

Känns skönt att flyttat en bit från civilisationen och undvika allt sånt här skit, känner hur mina lungor kan andas ordentligt igen! Inga chemtrails så långt ögat når

Var låg den HAARP-basen nånstans?

Du känner säkert till att HAARP samverkar med chemtrailsen, för bästa effekt.

En bit ifrån civilisationen? Var i Sverige bor du då?

Kan tänka mig nånstans i Norrland?

Visste du förresten att dagen efter att Kroatien gick med i NATO, så började landet att chemtrailas...

Vill ni ha länk så PM:a mig, vågar inte posta länkar mer...

Jag har ju frågat förnekarna här många gånger hur det kommer sig att just NATO-länder och dess nära allierade är så drabbade av chemtrailandet, men inga vettiga svar har givits...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-28 kl. 04:35.
Citera
2015-01-28, 04:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ulfsas
Sedan var det en som (hoppas han skojade) tror på utomjordingar som skall ta över jorden..

Utan att ta ställning till utomjordingar och annat, det lär finnas flera observationer av ufos bland er piloter...

Det kan vara dom som är dom skyldiga
Senast redigerad av TokenOfTime 2015-01-28 kl. 04:31.
Citera
2015-01-28, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Var låg den HAARP-basen nånstans?

Du känner säkert till att HAARP samverkar med chemtrailsen, för bästa effekt.

En bit ifrån civilisationen? Var i Sverige bor du då?

Kan tänka mig nånstans i Norrland?

Visste du förresten att dagen efter att Kroatien gick med i NATO, så började landet att chemtrailas...

Vill ni ha länk så PM:a mig, vågar inte posta länkar mer...

Basen som ligger vid Hörby om du känner till den ? Rätt många som pratar om Chemtrails nere i skåne det är intressant att så många känner till det.

Japp Norrland , inga chemtrails här inte! Kan tänka mig det...så länge man lever nyttigt och lyckligt så är man rätt så immun mot chemtrails, men eftersom folk trycker i sig allt möjligt så blir de lätta måltavlor för besprutningen...
Citera
2015-01-28, 04:48
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du länkar till ett klipp där Rosalind Peterson pratar.
I ett annat klipp säger hon:
"In 10 years of research, other than aluminum coated fibreglass, chaff releases by the US military, I have no proof whatsoever that the jets are releasing anything but jet fuel emissions".
Källa: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zOXt0BTOTN0

Det är väl lite av ett ödets ironi att du länkar till en person som i ett annat sammanhang klart och tydligt säger att chemtrailstroende trots 10 års forskning inte lyckats skaka fram ett enda bevis för chemtrails.

Då får jag kontra med följande av Rosalind Peterson, där hon under en hel timmas tid förklarar chemtrailandet och chemtrailplanens modus operandi, som skiljer sig avsevärt från kommersiella plan och deras rutter, mycket sevärt:

https://www.youtube.com/watch?v=DTxvWLrUeE8

Jag vart tyvärr TVUNGEN att posta denna länk (du brukar klaga när folk skickar länkar) för att du ska kunna ta del av hennes bevisning!

Jag vill mycket gärna ta del av dina kommentarer efter att du sett videon!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-28 kl. 04:53.
Citera
2015-01-28, 05:17
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Fast det är ett som så att bedömma planens höjd är svår och det kan räcka med 10 m i höjdskillnad för att förhållandena ska ge olika kondenstrimmor.

Skulle du kunna presentera oss med lite handfasta bevis (gärna vetenskapliga dokument) för ditt antagande här?
Citera
2015-01-28, 05:51
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung

Förlåt hur tänker du nu? Jag tar ett kort på möjligt chemtrailsrör, jag berättar från vilken flygplats och vilket flygbolag man kan titta närmare och jag hänvisar till mina egna upplevelser för att förklara ett annars oskyldigt fenomen, då är jag inte trovärdig? Det handlar väl inte om mig utan om bevisen jag framför? Eller menar du att det är viktigare vem som säger något än vad man säger?

Så här långt i tråden tror jag att jag är den förste som faktiskt på plats dokumenterat chemtrailing.

Det borde vara hårdvaluta?

Men ok för sakens skull då. Förklara varför det inte är chemtrails man ser komma ut ur motorn på mitt kort.

Jag tror dig!

Har du sett något mer av chemtrailandet sedan dess?

Vilka fler flygbolag chemtrailar? (Du nämnde Bryssel)

Du sa att du såg många chemtrailande plan kring Frankfurt?

Har själv tänkt på Arlanda, borde ju finnas massor av chemtrails kring Arlanda, hur kommer det sig att det inte gör det, tror du?
Citera
2015-01-28, 10:14
Medlem
Citat:
Visste du att det just är på grund av att Chemtrails uppmärksammats så mycket på sistone, som man nu är i färd med att uppgradera sina chemtrails så att de faktiskt SKA bli OSYNLIGA, men samtidigt mycket giftigare, från och med den 21 januari 2015
Nu har det gått en vecka så alla lager av de gamla ämnena borde vara på upphällning. Har det börjat synas någon förändring av spåren från flygplanen? Har chemtrailspanarna lyckats få reda på vad de nya gifterna består av?
Citera
2015-01-28, 10:14
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:

Jag vill mycket gärna ta del av dina kommentarer efter att du sett videon!

Din filmlänk är från 2010, i den nyare uppger hon att hon aldrig hade några bevis!
Senast redigerad av LaurentiusLucidor 2015-01-28 kl. 10:44.
Citera
2015-01-28, 10:17
Medlem
Citat:
Har själv tänkt på Arlanda, borde ju finnas massor av chemtrails kring Arlanda, hur kommer det sig att det inte gör det, tror du?
Flygplanen håller på att starta och landa så de är nere i mycket varmare luftlager. Om kemikalierna var inblandade i flygbränslet skulle det vara tjock dimma på startbanan när motorerna går på full effekt.
Citera
2015-01-28, 12:52
Medlem
Fiffiniffis avatar
DoÅ

1. Är den ökade medellivslängden en bluff?
2. Varför måste det vara uran bara för att det inte är sot?
3. Kan inte mörka strimmor förklaras av att solen står lågt?
4. Hur vet jag att den påstått kontrollerade väderdatan i ökenklippet mätts i exakt rätt höjd och dessutom vid rätt tillfälle?

Nå?
Citera
2015-01-28, 15:21
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Din filmlänk är från 2010, i den nyare uppger hon att hon aldrig hade några bevis!

Du får gärna länka oss till denna påstådda länk som dels ska ha vara från ett senare datum, dels att hon skulle förneka chemtrails, tack.
Citera
2015-01-28, 15:36
Medlem
Citat:
Du får gärna länka oss till denna påstådda länk som dels ska ha vara från ett senare datum, dels att hon skulle förneka chemtrails, tack.
Du måste väl annars vara en flitig "Googlare", men här misslyckas du alltså...?

(Tips: "rosalind peterson no evidence")

/T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in