2015-01-27, 15:47
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Debunker
Ja är du oförmögen att läsa länkar eller vad fan är det mig?

Jag tror jag låter DoÅ svara för sig själv.

Delar du annars den tanken, att den ökade medelivsslängden är en bluff?
Citera
2015-01-27, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Jag har till och med sett stora svarta moln, ungefär så här:
http://obj.utsidan.se/obj/photo/d6/d6080a81e1bb3376246472ed474c6324.jpg

Det var nog mycket uran i dom, för det smällde rejält efter en stund!

/T

Du försöker driva med andra när du inte ser skillnad på svart himlen som därmed speglar mörka moln och en vit himlen mot mörka chemtrails? Inte så lyckat, du driver mest med din egen "(o)kunskap".

Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag tror jag låter DoÅ svara för sig själv.

Delar du annars den tanken, att den ökade medelivsslängden är en bluff?

Skall han svara för sig själv eller inte? Rätt duktigt att lyckas vara så inkonsekvent på bara 2 rader, glömt ta din medicin idag kanske?

Jag gav som sagt länkar, från bla WHO och dom litar ju ni förnekare på, att landet som sprayas värst, USA ser en förkortning av sin livlängd ja.
Citera
2015-01-27, 16:42
Medlem
Citat:
USA ser en förkortning av sin livlängd ja.

Råder tydligen delade meningar om det....
http://www.usatoday.com/story/news/nation/2014/10/08/us-life-expectancy-hits-record-high/16874039/

Vilken är din källa?

/T
Citera
2015-01-27, 16:42
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Ang. svarta trails i allmänhet:
Jag vet inte riktigt varför de blir mörka. En spontan tanke är att solen tenderar att stå väldigt lågt på de videor jag sett, förmodligen det som ställer till det.

Moln blir ljusa när de reflekterar solljus
Moln blir mörka när de inte reflekterar något solljus.
Befinner du dig ovanför ett moln som är belyst underifrån så blir det mörkt.

Man behöver vara en extrem superfolie för att helt plötsligt få för sig att mörka moln är något annat än mörka moln. Observera att nedan bild inte visar ett uranspäckatchemtrailsmoln utan det visar ett helt vanligt jävla moln bestående av vatten:
http://2.bp.blogspot.com/-AP7Lqtpzvq4/T4aGP6B2NbI/AAAAAAAACaU/4i761BeaEj8/s1600/DSC07458.JPG
Citera
2015-01-27, 16:56
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Skall han svara för sig själv eller inte? Rätt duktigt att lyckas vara så inkonsekvent på bara 2 rader, glömt ta din medicin idag kanske?

Vad är det som är så svårt att förstå? Han svarar för sig och jag passade på att fråga dig om DIN uppfattning i frågan eftersom du gjorde anspråk på att veta vad han tyckte. Så knepigt kan det inte vara?

Citat:
Jag gav som sagt länkar, från bla WHO och dom litar ju ni förnekare på, att landet som sprayas värst, USA ser en förkortning av sin livlängd ja.

Hur länge menar du att sprayningen har hållit på?
Citera
2015-01-27, 18:08
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Detta med det utarmade uranet verkar ha tagit dig hårt...

För att alla andra ska förstå vad det är kjellokritisk ältar hela tiden, så är det ett klipp som jag tidigare postade som påvisar att det ibland även chemtrailas med svarta chemtrails, och det svarta kan ju knappast vara något annat än utarmat uran, speciellt med tanke på att det var flera chemplan som i formation sprutade ut dessa svarta chems...

Se själva här:

Chemtrailplan som i formation [genom Östeuropa denna gång] chemtrailar feta svarta chemtrails:

https://www.youtube.com/watch?v=cJe-FIsZOMY

Att dessa svarta chemtrails sedan breder ut sig, vad annat skulle det kunna bero på än att chemsen även är spetsade med nanopartiklar?

Kjell måste börja tänka kritiskt nån gång...

D(o)Å var det dags att göra felslut från helvetet, om det är mörkt är det utarmat uran?? Nä du det har inte tagit mig hårt, mer än magontet jag får av att skratta av denna totala okunskap och noll källkritik från dig.

På denna sidan http://bloggar.aftonbladet.se/superbloggen/2014/09/varldens-tva-mest-unika-tarningar/ visas två tärningar av utarmat uran. Ingen så särskilt mörk och nermald till dina älskade nanopartiklar och spruta ut det från plan, ja så sjukt mycket utarmat uran krävs för att få så mörk "rök".
Och apropå mängd, hur mycket utarmat uran tror du finns i världen?

Och fortfarande ingen förklaring till varför nanopartiklar kan skapa persistent strimma som breder ut sig men inte kondensstrimmor! Och detta med att det börjades kontinuerligt från 1995, märkligt att jag sett presistenta strimmor sedan 1977 Men så fick jag glasögon tidigt, vilket du kanske inte fick.

Sedan duckar du återigen att bemöta något om moderna motorer kan skapa kondensstrimmor eller inte, men du skall väl skriva i versaler, smileys och yt klipp som inte säger något så att du kan ducka och tro att vi inte förstår att du inte begriper någonting om flyg, fysik mm.
Citera
2015-01-27, 18:17
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Han pratar om kondensstrimmor som består uppenbarligen, det är inte samma sak som enbart kondens och man antar ju att man inte sitter och talar med efterblivna barn när man är här så att man inte behöver vara övertydlig delux. Men där trodde man fel.

Hur vet du vad DoÅ mytar om? Ni var ju två helt skilda individer för några poster sedan?

Det skulle förvisso inte förvåna mig om du instinktivt vet vad han tänker på,eftersom du antagligen tror på alla tokideér,såsom geocentrism,jättar och allt annat trams DoÅ framfört under årens lopp.

Ni är bägge två praktexempel på Dunning-Kruger-effekten! Lika barn leka bäst som det heter.

Citat:
Vad försöker du nu klistra på mig som jag inte har sagt?
http://www.bloomberg.com/news/2010-12-09/life-expectancy-in-the-u-s-drops-for-first-time-since-1993-report-says.html
http://www.salon.com/2013/10/22/life_expectancy_in_america_rivals_third_world_part ner/
USA sprayas värst och där är det inte frågan om någon ökning så där hade du fel. Dessutom finns det inga pengar i död utan i sjukdom.

Ni foliehattar påstår alltid att Kalifornien skulle vara värst utsatt för "chemtrails".
Kan du förklara för mig varför denna delstat då har tredje högsta medel-livslängd?

http://www.worldlifeexpectancy.com/usa/life-expectancy
Citera
2015-01-27, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd

Saken är den att din vattenkondens inte ens visas på radar, varför det är game over !!!

Nu får du ju ändå ge dig!

Har du hört talas om väder-radar någon gång?

Dagens radarteknik kan t.om färgkoda moln med olika droppstorlekar.
Citera
2015-01-27, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Hur vet du vad DoÅ mytar om? Ni var ju två helt skilda individer för några poster sedan?

Det skulle förvisso inte förvåna mig om du instinktivt vet vad han tänker på,eftersom du antagligen tror på alla tokideér,såsom geocentrism,jättar och allt annat trams DoÅ framfört under årens lopp.

Väljer man att lyssna på folk och inte medvetet vill missförstå eftersom man har en förnekaragenda så är det rätt lätt men antar att det blir svårt ändå om man besitter din rimma "begåvning".

Citat:
Ni är bägge två praktexempel på Dunning-Kruger-effekten! Lika barn leka bäst som det heter.

Söt projicering.

Citat:
Ni foliehattar påstår alltid att Kalifornien skulle vara värst utsatt för "chemtrails".
Kan du förklara för mig varför denna delstat då har tredje högsta medel-livslängd?

http://www.worldlifeexpectancy.com/usa/life-expectancy

Så först finns ingen förkortning överhuvudtaget sen när du har fel om det med byter du till lite mer försök att klistra på mig andras tankar? Haha ja jävlar vilken okunnig pinsam pajas du är alltså. Debattmässigt efterbliven verkligen.
Citera
2015-01-27, 18:28
Medlem
Citat:
Den här var rätt skön: https://www.youtube.com/watch?v=LIuKvKaYMiI
Tom en 7-åring förstår mer än fåren till förnekare här! "duhhh kondensation duhhh".

Det skönaste var ändå filmens titel: "Breaking Nibiru News - Chemtrails On Fire The Nibiru Cover Up"

Pernilla Hagberg (f.d MP-foliehatt-grand-deLuxe) hade en väldigt diffus förklaring vad den imaginära planeten Nibiru har med chemtrails att göra (ingen vet...typ) . Vad är din förklaring? Du tror väl på fenomenet eftersom du använder dig av "bevis" som anknyter till det?
Citera
2015-01-27, 18:35
Bannlyst
Citat:
Det skönaste var ändå filmens titel: "Breaking Nibiru News - Chemtrails On Fire The Nibiru Cover Up"

Pernilla Hagberg (f.d MP-foliehatt-grand-deLuxe) hade en väldigt diffus förklaring vad den imaginära planeten Nibiru har med chemtrails att göra (ingen vet...typ) . Vad är din förklaring? Du tror väl på fenomenet eftersom du använder dig av "bevis" som anknyter till det?

Nej det skönaste var tveklöst att en 7-åring förstår mer än hela ert samlade lilla förnekargäng tillsammans som aldrig någonsin finner någonting konstigt om inte staten och media gett er ok på att det är konstigt.

Nej det gör jag inte och förstår du fortfarande inte att du aldrig kommer lyckas lägga ord i min mun? Du är ofantligt jävla korkad verkligen.
Citera
2015-01-27, 18:41
Medlem
Citat:
Väljer man att lyssna på folk och inte medvetet vill missförstå eftersom man har en förnekaragenda så är det rätt lätt men antar att det blir svårt ändå om man besitter din rimma "begåvning".

Väldigt märklig mening du presterade här,även om man betänker att du är efterbliven. Vad vill du ha sagt egentligen? Seså,försök igen. Practice makes ...perfect....nåja.

Citat:
Så först finns ingen förkortning överhuvudtaget sen när du har fel om det med byter du till lite mer försök att klistra på mig andras tankar? Haha ja jävlar vilken okunnig pinsam pajas du är alltså. Debattmässigt efterbliven verkligen.

Vad är det för "förkortning" du pratar om?
Är du helt pantad,jag ställde en FRÅGOR till dig i inledningsskedet. Vill du att jag ska klistra på dig en uppfattning eftersom du saknar en? Säg bara till,du behöver all hjälp du kan få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in