Citat:
Ursprungligen postat av
ulfsas
Din film visar två plan på olika höjd. Det är då helt naturligt att luften kan vara olika och då endast det ena planet lämnar en k-strimma av det längre slaget efter sig. Båda strimmorna är kondens och inte några chemtrails.
Det existerar för övrigt inga strimmor lägre än ca 8000m och uppåt. Detta om man inte räknar in plan som sprutar rök under uppvisning men det är ju sällsynt. Några chemtrails finns det inte. Du visste ju inte bättre än så när du la ut tunnor som hade med testflygning att göra. Samma brukar DoÅ göra. Ni är tydligen på samma basala nivå.
Hur kom det sig att du började bli rädd för detta? För rädd måste du ju vara för annars finns det ju knappast någon mening med att hetsa upp sig, eller?
Du är inte pilot och kommer inte lyckas övertyga någon här heller så lägg ner det nu.
Olika höjd ja men sluta snömosa nu och säg vilken du uppskattar som högst? Det är allt annat än naturligt att ha högre luftfuktighet på lägre höjder nämligen. Planet vi ser producerar uppenbarligen bara contrails som försvinner direkt likt kondens alltid gör, andra är en chemtrail eftersom det ligger kvar och breder ut sig. Varför skulle luftfuktigheten ha en tja säg 50% skillnad på samma område, vad skiljer det som max i höjd mellan dessa strimmor enligt dig?
Ehh vad i helvete menas med "inga strimmor lägre än ca 8000m och uppåt"? Försök i alla fall att inte svamla. Du försökte påskina att det inte gick att lösa rent tekniskt och då visade jag dig att det finns precis hur många lösningar som helst så du behöver inte fortsätta ta upp det för du kommer inte undan med att du hade tokfel och bara ljög.
Rädd? Nej jag började mest funderade på vilka dessa omarkerade plan var som konstant flög med transpondern av och som tydligen ingen myndighet kunde svara på vilka dom var och vad dom gjorde för något med himlen så att jag längre inte kunde kolla solen, månen eller stjärnor eftersom klara blåa dagar byttes mot molniga dagar och mjölkigt vitt skräp i luften istället. Sen började läsa på och saken blev rätt solkar, chemtrails, chembombs, chemorbs, agenda 21, 160 patent på aerosol osv osv sen kartlade jag flygen och vad som skedde efter deras framfart och den som förnekar att något ytterst märkligt pågår i vår himmel är antingen rakt igenom okunnig eller en medveten desinformatör så enkelt är det för ingen med kunskap förnekar längre chemtrails, ingen.