2015-01-27, 00:50
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag tror två FBI agenter söker dig den ena av dem hete tydligen Fox Mulder.

Nej skämt och sida, har du försökt att prata med någon som arbetat professionellt med o lyssna typ en psykolog eller något?

Eller ska du komma med påståenden om att jordbävningar samt vulkanutbrott även är skapta av dessa hybrider?

Skämt och sida?

Nej det är inte ett skämmt det som du skriver..

det är en form av försök till internetmobbing bara för att skolprogrameringen och tv programeringen lärde dig att man ska mobba människor som sticker ut enda tills de utstickande är lagom åsiktsfria och svenska som man ska va för att inte bli mobbad av sektmedlemmarna som gillar att hoppa som grodor runt en snobbsymbol och äta grisblodspudding.

Jag finns här om du vill prata om hur du lärde digg att försöka mobba genom internet på det här sättet.

Samma med chemtrails.. pratar ni om chemtrails så blir ni mobbade av sektmedlemmarna som "vet" att deras ägare tar hand om dom medans dom hoppar runt snoppsymboler och äter grisblod.
Citera
2015-01-27, 00:53
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Hur förklarar du det faktum att jag har sett "persitent trails" efter kommersiella flygplan i Sverige?

Var i Sverige har du sett dessa menar du?

Det räcker inte med att du bara påstår en massa saker, att du kommer med en massa anekdoter, speciellt med tanke på att ditt förtroende här på Flashback är väldigt lågt!

Kan du backa upp dina påståenden?
Citera
2015-01-27, 01:11
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Att kondenserat vatten försvinner (förångas) "mer eller mindre direkt" är en absurt påstående.
Har du sett vanliga moln någon gång? Eller dimma? Eller för all del en sjö? De har en förmåga att stanna kvar en stund...

Och nej, jag kan omöjligt se vilken av dem som är högst upp. För att kunna göra det så måste du så klart veta storleken på dem. Och det vet vi inte.

Och eftersom du inte vet höjd så kan du inte heller veta vare sig temperatur eller luftfuktighet.
Därmed faller hela ditt tramsiga "bevis".

Dessutom kan jag förvirra dig ytterligare: det är fullt möjligt att endast ett av två plan som befinner sig i samma miljö (temp, fukt, tryck) ger ifrån sig contrails. Det finns nämligen en faktor till som påverkar: Motorerna och deras arbetssätt. En motor kan t.ex ge ifrån sig varmare avgaser än en annan typ. Eller avgaser med högre tryck.

Så för att föra din teori i bevis behöver du inte bara veta att planen befinner sig i samma miljö. Du måste även veta att de har samma motorer.

SNICKSNACK !!!

Du har fått dig förklarat gång efter annan att moderna flygmotorer överhúvudtaget inte ger ifrån sig strimmor!

Det är ytterst få människor som någonsin sett en endaste kondensstrimma !!!

Desinformationen kring kondensstrimmor; ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:

http://globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html

"Suffice it to say that, since childhood, I have always watched jets in the sky and I have never seen a trail come out of a jet. Not once. Not ever."

Okej?

SEN SÅ STRUTSAR DU FÖLJANDE FRÅGA:

Chemtrails som fångats av radar i torra, varma sommar-öknen i Phoenix, då kondensstrimmor inte ens kan bildas i teorin - hur bortförklarar du detta?
Citera
2015-01-27, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Du har fått dig förklarat gång efter annan att moderna flygmotorer överhúvudtaget inte ger ifrån sig strimmor!
Det här faktiskt en av de svagaste argumenten jag någonsin hört. Särskilt den debila videon du länkade tidigare där den ena mer spektakulär tankevurpan staplades på den andra.

Att turbofanmotorer inte skulle lämna kondensspår på grund av att luft passerar utanför motorkärnan och på något sätt skulle omge avgasströmmen och förhindra kondensation är så korkat att jag frustar av skratt för att därefter ta mig för pannan. En turbojetmotor är precis samma typ av motor minus fläkten, det är alltså samma typ av luft som omger avgasströmmen i båda fallen. Turbofanmotorns fläkt utför ingen särskild magi på den luft som passerar utanför motorkärnan som skulle förhindra vattenångan i avgaserna att kondensera.

Men du får gärna med egna ord förklara hur jag eventuellt har fel. Lycka till och om du bara har videoklipp utan egna kommentarer som svar kan du lämpligen bara erkänna att du hade fel om det här.
Citera
2015-01-27, 01:40
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Och en speciell liten hälsning till DoÅ. Följande bild visar en maffig 777 som har jättemoderna "high bypass" motorer. I alla fall jag tycker det ser ut som om motorerna skapar contrails...
http://www.airliners.net/photo/Air-France/Boeing-777-228-ER/0504781/

Det där är ett klassiskt chemtrail, och detta vet du givetvis själv också, men ditt jobb här verkar ju vara att förneka det uppenbara...

Tagit upp detta med egna föräldrar och kompisars föräldrar, och de har ALDRIG sett dessa chemtrails i sin ungdom eller tidiga vuxenliv...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-27 kl. 01:44.
Citera
2015-01-27, 04:45
Medlem
Död o återfödds avatar
.
NY VIDEO FRÅN DET HÅRT CHEMTRAILS-DRABBADE KALIFORNIEN:

3 Chemtrails-plan som parallella till varann, omväxlande chemtrailar kvardröjande och korta chemtrails:

https://www.youtube.com/watch?v=m5Is5y6_GhY

SnakePlisssken
KurreKotte
KjellKritisk
ConnyKlasson
LaurentiusLucidor
.
.
.

Hur ska detta bortförklaras?

Vattenånga?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-01-27 kl. 04:57.
Citera
2015-01-27, 05:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Skämt och sida?

Nej det är inte ett skämmt det som du skriver..

det är en form av försök till internetmobbing bara för att skolprogrameringen och tv programeringen lärde dig att man ska mobba människor som sticker ut enda tills de utstickande är lagom åsiktsfria och svenska som man ska va för att inte bli mobbad av sektmedlemmarna som gillar att hoppa som grodor runt en snobbsymbol och äta grisblodspudding.

Jag finns här om du vill prata om hur du lärde digg att försöka mobba genom internet på det här sättet.

Samma med chemtrails.. pratar ni om chemtrails så blir ni mobbade av sektmedlemmarna som "vet" att deras ägare tar hand om dom medans dom hoppar runt snoppsymboler och äter grisblod.

Om du tar det som ett hån så är du fruktansvärt lättkränkt och då ber jag om ursäkt ala dina vägnar då du beskrev den överliggande storyarken för Tv serien X-files.

Att sitta och påstå att världen styrs av hybrider med utomjordiskt dna för att sedan till att jorden bli bebolig för en utomjordisk ras genom "chemtrails" betyder att man får tåla att folk skämtar om det.

För även om det skulle vara en sådan konspiration sånt skulle de aldrig behöva använda sig av flygplan när vi redan håller på med en sorts terraformering tack vare allt skit som vi pumpar ut i naturen från fabriker osv.
Citera
2015-01-27, 06:02
Medlem
KungPungPats avatar
Utomjordingarna har ingen själ och dom kan inte hantera sol-ljus.. därför sprayar dom chemtrails.. för att blockera solens strålar så dom kan gå på Jordens yta och äta de människor som åt djur och skapade karma som gjorde att dom blev uppätna av utomjordiska insekter som är högre än dom på näringskedjan där man äter varandra och som köttätarna gjort sig till en del av trots att vi människor är designade som växtätare.

Dom har noterat att människor inte bryr sig om att leva eller rädda planeten och det är därför dom tar över planeten för dom har inget hem och mänskligheten bryr sig inte om sitt hem.

Folk tror att universum är platt precis som dom trodde att Jorden var platt för inte så länge sen.

Om du inte förstår att utomjordingarna redan är här så tycker jag du ska kolla på NASAs officiella videoinspelningar fråån rymden för det flyger mängder av ufon runt allt som människor gör i rymden medans NASA låtsas som att dom inte ser alla ufon som hamnat på officiella videoinspelningar som du kan hitta på youtube genom att söka på ord som NASA och ufo.

En amerikansk president har även satt upp vapen i rymden och är du så blåst så du skrattar åt folk som "tror" på utomjordingar bara för att utomjordingarna som redan är här har manipularet dig genom media att skratta åt alla som "tror" på utomjordngar och chemtrails.. då är du helt enkelt hjärntvättad.

Och tyvär jag bryr mig inte om dina dåliga försöka till internetmobbing .. jag är helt immun från att ta åt mig av hjärntvättade människors skratt och försök till mobbing bara för att dom blev mobbade och var svaga nog att börja mobba andra på grund av det.

Det är nog bäst att du kollar upp dessa sanningar för det är ingen i media som kommer göra det åt dig för dom ill bara att du ska skratta åt alla som tror på utomjordingarna som NASA letar efter utan att hitta nånting medans ufon flyger förbi deras kameror så hela mänskligheten kan se dom.. eller iaf dom människor som vill se dom tillräckligt mycket för att söka på youtube efter NASA och ufon.

Lycka till i dessa sista dagar.

Försten så står det tillåmed i bibeln om dessa utomjoridngar som sprayar chemtrails och det står att dom kommer mörda en tredje del av mänskligheten för att dom inte slutat mörda(äta djur) eller idolisera falska gudar(pengar, kändisar, religioner, materia). Uppenbarelseboken kapitel 9.
Dom är insekter som är stora som hästar och dom har pansarhud och ser i princip ut som monsterinsekter.

Så det här som händer med chemtrails och utomjoridngarna är nånting som våra förfäder kunde se hända i framtiden redan för flera tusentals år sedan.. så det är ingen nyhet..

det är bara en nyhet för idioterna som tror att en tv är en sanningslåda och inte en propagandamaskin.

Tänk på sakerna och kolla upp det jag skriver istället för att tro.

Mvh
Citera
2015-01-27, 06:37
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
.
NY VIDEO FRÅN DET HÅRT CHEMTRAILS-DRABBADE KALIFORNIEN:

3 Chemtrails-plan som parallella till varann, omväxlande chemtrailar kvardröjande och korta chemtrails:

https://www.youtube.com/watch?v=m5Is5y6_GhY

SnakePlisssken
KurreKotte
KjellKritisk
ConnyKlasson
LaurentiusLucidor
.
.
.

Hur ska detta bortförklaras?

Vattenånga?

Det faktum att du inte säger något Discords beskrivning att oavsett moderna eller gamla motorer kreerar kondenstrimmor när förutsättningarna är de rätta, vilket Discord gör med egna ord, visar på "strutsbeteende"

Återigen lägger du upp ett YT klipp på en som likt dig inte begriper vad k-strimmor är eller hur det fungerar.
Ännu en gång: temperatur, mättnad av vatten och planens förändring i höjd ger olika persistenta k-strimmor. Du kan inte med föremål så långt bort avgöra förändringar i höjd.

De olika luftlagren är inte heller konstanat gällande temperatur och mättnad av vatten, vilket du verkar ha svårt att förstå.

Så bemöda dig nu att bemöta Discords förklaring, vilket jag har svårt att tro du klarar, samt förklara varför utarmat uran kan ligga kvar och breda ut men inte kondens med egna ord? Ska jag gisa på att du kommer skriva lögn i versaler lägga upp fler YT klipp av personer med din fattningsförmåga och en massa smileys som bekräftar förmågan att förstå?
Citera
2015-01-27, 06:44
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Det faktum att du inte säger något Discords beskrivning att oavsett moderna eller gamla motorer kreerar kondenstrimmor när förutsättningarna är de rätta, vilket Discord gör med egna ord, visar på "strutsbeteende"

Återigen lägger du upp ett YT klipp på en som likt dig inte begriper vad k-strimmor är eller hur det fungerar.
Ännu en gång: temperatur, mättnad av vatten och planens förändring i höjd ger olika persistenta k-strimmor. Du kan inte med föremål så långt bort avgöra förändringar i höjd.

De olika luftlagren är inte heller konstanat gällande temperatur och mättnad av vatten, vilket du verkar ha svårt att förstå.

Så bemöda dig nu att bemöta Discords förklaring, vilket jag har svårt att tro du klarar, samt förklara varför utarmat uran kan ligga kvar och breda ut men inte kondens med egna ord? Ska jag gisa på att du kommer skriva lögn i versaler lägga upp fler YT klipp av personer med din fattningsförmåga och en massa smileys som bekräftar förmågan att förstå?

tror du verkligen att du skadar nån annan än dig själv genom att ignorera att du är i tredje världskriget som är ett krig mot hela befolkningen på planeten?

Du är attackerad genom luft(chemtrails), vatten(giftdumpningar i haven) och genom mat(genmodifieringar och e-nummer).

Jag tänker absolut inte slänga tid på en clown som försöker framstå som intelligent men du har inte den blekaste aning om skillnaden mellan chemtrails och contrails.

Idioter gör ofta så att dom försöker framstå som att dom vet exakt vad dom pratar om.. och det fungerar oftast men aldrig när personerna i diskutionen kan tänka på egen hand för då ser du ut som en troende ateist som tror mer än religiösa fanatiker.
Citera
2015-01-27, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Du är attackerad genom luft(chemtrails), vatten(giftdumpningar i haven) och genom mat(genmodifieringar och e-nummer).
Precis. Vi måste skyndsamt ta bort E290, E941 och E948 från luften vi andas. Dock har jag läst att E174 i kollodial form botar alla sjukdomar.
Citera
2015-01-27, 08:56
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det där är ett klassiskt chemtrail

Citat:
Ursprungligen postat av Debunker
Det är inga kommersiella flyg,

?!?

Lite svårt att föra en diskussion med er eftersom ni konsekvent pratar mot er själva.
Kan vi försöka reda ut det här en gång för alla
- kan moderna motorer lämna contrails?
- är kommersiella plan inblandande i konsiprationen?
Senast redigerad av madtop 2015-01-27 kl. 09:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in