2015-01-26, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av leprarocks35
Ska gå på dianabol 20mg/dag
frågan är om clomid funkar som alternativ till nolvadex efter avslutad kur?

Absolut. Glöm inte en AI under kuren så får du ner vätskan en del.
Citera
2015-01-26, 16:18
Medlem
qdqdqs avatar
http://www.steroid.com/Anabolic-Androgenic-Steroids.php Källa komiskt nog den A-lagaren länkade till själv, hör jag ett ord till om att tren är klenare än vad som bevisat är utan källa tänker jag inte svara.

Anabolic androgenic steroids (AAS) all carry their own anabolic and androgenic rating and such rating is based on the primary steroid testosterone. Testosterone carries with it an anabolic rating of 100 and an androgenic rating of 100 and it is by this rating in-which all other steroids are measured in each regard. The higher its rating is in a particular category the higher its nature is to that end in-terms of its makeup but interestingly enough this does not always translate into action. Take for example Trenbolone, the Trenbolone hormone has an anabolic rating of 500 and an androgenic rating of 500 and performs mirroring such ranking. Then take the Fluoxymesteron (Halotestin) its anabolic and androgenic ratings blow Trenbolone out of the water, in-fact its androgenic rating is 850 but it provides absolutely no androgenic traits to the user. Why is this important? As you recall, for a steroidal hormone to provide an androgenic benefit it must necessarily bind to the androgen receptors; regardless of how androgenic in nature the particular hormone is if it has a poor androgen receptor binding ability it will provide no androgenic action. This is the case of steroids such as Halotestin which carry with it little to no binding affinity and even some DHT based steroids such as Stanozolol (Winstrol) making them almost useless in-terms of building size but as you may already know, due to their anabolic nature they can still be very useful.

Then we have anabolic androgenic steroids with positive androgen binding ability yet produce little in-terms of massive growth but can still be very useful. Recall, androgens not only promote size but fat-loss as well or more aptly increased metabolic activity; when we couple this with solid anabolic activity we have a worthwhile steroid of an androgenic nature although weak in-terms of size or growth; Primobolan being a prime example. As you should be easily able to see, as it pertains to the anabolic and androgenic rankings while the anabolic ranking of a steroid lends to a strong understanding of the particular steroids power the androgenic rating tells us very little unless we understand how well it binds to the androgen receptors.
Senast redigerad av qdqdq 2015-01-26 kl. 16:22.
Citera
2015-01-26, 19:07
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Var har du fått denna idiot-idé ifrån?

25 centimeter klubben här på fb

mvh
Citera
2015-01-26, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
25 centimeter klubben här på fb

mvh

Du har så rätt, jag ska i fortsättningen rekommendera minst 500 testo ew, deca/tren/mast, ingen AI eller PCT till alla nybörjare.
Citera
2015-01-26, 20:45
Medlem
Har läst på lite ang EQ only kur vissa säger att det skulle funka och en del tycker att Test E skulle vara bra att lägga till.

Tänkte en EQ kur på 400 - 600mg 16v ew, med novladex som pct. Skulle det ge mig något eller kan man sänka till 250mg + låg dos Test E (0,5ml av 250mg) som första kur.
Skulle gärna ta 250mg Test E e5d i 12v + pct (nolvadex) men gyno som bieffekt skräms lite.
Citera
2015-01-26, 21:12
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesk
Har läst på lite ang EQ only kur vissa säger att det skulle funka och en del tycker att Test E skulle vara bra att lägga till.

Tänkte en EQ kur på 400 - 600mg 16v ew, med novladex som pct. Skulle det ge mig något eller kan man sänka till 250mg + låg dos Test E (0,5ml av 250mg) som första kur.
Skulle gärna ta 250mg Test E e5d i 12v + pct (nolvadex) men gyno som bieffekt skräms lite.

Chansen att drabbas av gyno på 250 mg testo E e5d är väldigt liten, kör du någon AI till så blir den chansen obefintlig.
Citera
2015-01-26, 22:24
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Vadå bygger 5 gånger så bra vad fan snackar du om? 100 mg tren motsvarar 500 mg testosteron. Hur svårt ska det vara? Är du helt retarederad eller försöker du bara spela pajas? Jag utgår dock inte heller enbart ifrån de anabola androgena siffrorna, men när det gäller tren så anser jag att det stämmer överens med den fakta som finns. Anser du inte det då får du presentera andra källor som motbevisar trenbolones anabola/androgena styrka.

Så DU står fast vid att 500 tren ew bygger lika bra som 2500 testo ew.? Jösses.. Då påstår du ju visst att att tren bygger 5ggr så mkt som testo om tren testo doserna är samma. 500mg tren bygger 5ggr så mkt som 500 ew testo i muskeltillväxt?

O allt detta enligt steroid profilerna? Jävligt konstigt att du inte kan förklara de andra steroiderna! Varför är det inte samma regler på de?
Citera
2015-01-26, 22:27
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Varför i hela fridens namn fortsätter ni diskutera med den där clownen?

Den enda clownen här är du.. Har du fått hem dina slin nålar än? Sticka testo med slin nålar
Låg smärttröskel. Haha håll dej till dina blattekurer som du så fint kalla dem
Citera
2015-01-26, 22:57
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Så DU står fast vid att 500 tren ew bygger lika bra som 2500 testo ew.? Jösses.. Då påstår du ju visst att att tren bygger 5ggr så mkt som testo om tren testo doserna är samma. 500mg tren bygger 5ggr så mkt som 500 ew testo i muskeltillväxt?

O allt detta enligt steroid profilerna? Jävligt konstigt att du inte kan förklara de andra steroiderna! Varför är det inte samma regler på de?

Ja har redan länkat beviset för att 100 mg tren motsvarar 500 mg testosteron och förklaringen till varför inte alla steroid profiler är tillförlitliga. Jag påstår ingenting av det du säger. Det jag där emot påstår är ren fakta, vill du inte godta det visst fine inte mig emot. Det är nog inte många som ser dig för något annat än en riktigt dålig förlorare som inte tål att ha fel, det är mest om inte endast tragikomiskt.

Förövrig det du sa om att polisen tar DNA på en 19 årings anavar bruk som hans mamma kommer in med, gör dig ju inte till en mindre pajas direkt. Men det är väl så långt din kapacitet räcker, jag har fått mer än nog av det iaf och tänker inte svara mer på något av dina idiotiska inlägg, som enbart bevisar vilken sorlig stackare du är (så pass att allt man verkligen kan göra är att skratta åt eländet). Så hahaha hej då pajs.
Citera
2015-01-26, 23:10
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Ja har redan länkat beviset för att 100 mg tren motsvarar 500 mg testosteron och förklaringen till varför inte alla steroid profiler är tillförlitliga. Jag påstår ingenting av det du säger. Det jag där emot påstår är ren fakta, vill du inte godta det visst fine inte mig emot. Det är nog inte många som ser dig för något annat än en riktigt dålig förlorare som inte tål att ha fel, det är mest om inte endast tragikomiskt.

Förövrig det du sa om att polisen tar DNA på en 19 årings anavar bruk som hans mamma kommer in med, gör dig ju inte till en mindre pajas direkt. Men det är väl så långt din kapacitet räcker, jag har fått mer än nog av det iaf och tänker inte svara mer på något av dina idiotiska inlägg, som enbart bevisar vilken sorlig stackare du är (så pass att allt man verkligen kan göra är att skratta åt eländet). Så hahaha hej då pajs.

O vad du gör bort dej. . Först bygger det 5ggr bättre sen inte. Det har aldrig handlat att det motsvara utan att det bygger 5ggr så mkt. Mg för mg. Länkar hit o dit säger inte ett jävla skit om den saken. Det handlar om så mkt mer.

Jag har förklarat anledning till varför jag skrev så om dna. 3av3.... Dessutom skrev jag inte att de kommer ta dna! Utan att han ska räkna med det.. Sluta snacka skit

Du kallade ju mej idiot när jag påstod att man utgår efter den snabbaste estern i tex en testo blandning som susta..

Hahaha
Citera
2015-01-26, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Den enda clownen här är du.. Har du fått hem dina slin nålar än? Sticka testo med slin nålar
Låg smärttröskel. Haha håll dej till dina blattekurer som du så fint kalla dem

Jag förstår inte varför du hakat upp dig på vilken storlek på nålen jag väljer. Om jag hellre sätter med slin och får exakt samma effekt, vad är då problemet? Du som kan allt och backar upp med fakta i varje argumentation. Du är som en repig skiva, kommer ingenting vettigt bara massa dynga, floskler och personliga påhopp när det inte passar dig.

DNA-prov för torsk på anavar tog dock priset
Citera
2015-01-26, 23:15
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Jag förstår inte varför du hakat upp dig på vilken storlek på nålen jag väljer. Om jag hellre sätter med slin och får exakt samma effekt, vad är då problemet? Du som kan allt och backar upp med fakta i varje argumentation. Du är som en repig skiva, kommer ingenting vettigt bara massa dynga, floskler och personliga påhopp när det inte passar dig.

DNA-prov för torsk på anavar tog dock priset

Eftersom det har hänt så.... Du kan tydligen intre heller läsa? Har aldrig sagt det kommer hända.. Trodde du blockat? Det är så jävla kul.. Slin nål.... O du tro det kommer smärta mindre.. Sjukt skoj faktiskt.. Nej då vännen mkt fakta här. Personliga påhopp? Det har jag aldrig varit först med. Aldrig att det skulle ske innan nån annan hoppa på mej.. Det är du som är experten på det området

Din kunskap är obefintlig o det har nog alla förstått nu.. Det enda du kan är att reka alla a1. Hålla dej borta bara
Senast redigerad av Bowmoresfinest 2015-01-26 kl. 23:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in