Citat:
Ursprungligen postat av
Bowmoresfinest
Eftersom jag vet att det hänt så tro jag det ja..
Men vänta nu det va väl du som trodde att 100mg tren ew o 100mg Proviron ed
Bygger lika bra som 500mg testo ew o 400mg mast ew... Kioskmongo
För det första så har jag aldrig påstått något om Proviron. För det andra så ja 100 mg tren motsvarar 500 mg testosteron i styrka. Eftersom testosteron har 100/100 och trenbolone har 500/500, det finns inga antydningar om att tren skulle vara svagare än så. Anledningen till att du kanske upplever att test bygger bättre är vattenansamlingen som tillskillnad ifrån tren blir ganska omfattande, speciellt på högdos test.
Om du vill motsätta dig ren fakta, då får du fan ta och komma med något vettigt riktiga bevis. Inte något påhitt om vad du själv tror. Förstår du skillnaden mellan att tro något och att gå efter vetenskaplig fakta, som jag också anser vara korrekt efter egen erfarenhet av både testosteron och trenbolone.
Sen vet du ingenting inte ett skit, du lyssnar på rykten och trams, det har ingenting med verkligheten att göra. Du är en person som försöker dumförklara andra med bevis som går ut på att du säger att det är så, förstår du ens hur infernaliskt dumt det är? Kan din söndersupna hjärna med dom få hjärncellerna som är kvar lägga ihop 1 + 1 överhuvudtaget?